DUM Č.1 DUM Č.1 VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB Název školy: ZŠ Salvátor, Valašské Meziříčí Název školy:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

VY_32_INOVACE_08/3/14 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Autorský zákon Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Název SŠ: Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.107/1.500/ Název projektu: Moderní škola Předmět:Český.
JAZYKOVĚDA, JAZYKOVÁ KULTURA, ŘEČ A JAZYK
Řeč, jazyk, mluva.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Co je logo, vznik loga z obrázku (piktogramu)
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
VY_32_INOVACE_Dj.6.01-Pravěk-prezentace
zpracovaný v rámci projektu
Jméno autora: Mgr. Petra Trajerová Datum vytvoření:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Rozdělení pravěku na jednotlivé etapy
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Použití ozdobného písma (fontu)
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Oplatková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Kateřina Poživilová Datum/období: říjen 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektrické napětí VY_32_INOVACE_2A_13 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
Pravěk – doba kamenná VY_32_INOVACE_3C_01 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
DUM Č.6 DUM Č.6 VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB Název školy: ZŠ Salvátor, Valašské Meziříčí Název školy:
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_27_07_HV6_Skála AUTOR : Mgr. Aleš Skála TÉMA : Píseň a její hudební forma Základní škola.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník AUTOR: Mgr. Veronika Černá NÁZEV: VY_32_INOVACE_20 TEMA: Zmrzlina – dělení desetinných čísel přirozeným.
Anotace: Prezentace pro 6. ročník. K výkladu UČEBNÍ LÁTKY DLE ŠVP
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NOTA PŮLOVÁ.
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor:
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Název: Člověk zručný – homo habilis Autor: Mgr. Eva Vondrková
Sčítání a odčítání desítek do 100
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
NOTA OSMINOVÁ.
Notová osnova.
Výtvarné umění od pravěku k dnešku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Ten little indians.
Transkript prezentace:

DUM Č.1 DUM Č.1 VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB VÝTVARNÉ VYJADŘOVÁNÍ OD NEJSTARŠÍCH DOB Název školy: ZŠ Salvátor, Valašské Meziříčí Název školy: ZŠ Salvátor, Valašské Meziříčí Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu: VY_32_INOVACE_IX.1 Název výstupu: VY_32_INOVACE_IX.1 Vzdělávací oblast: Člověk a kultura Vzdělávací oblast: Člověk a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova Vzdělávací obor: Výtvarná výchova Téma: Výtvarné vyjadřování od nejstarších dob – Téma: Výtvarné vyjadřování od nejstarších dob – vývoj písma vývoj písma Datum: 2011 Datum: 2011 Ročník: druhý stupeň ZŠ Ročník: druhý stupeň ZŠ Vzdělávací oblast: Člověk a společnost –Výtvarná výchova Vzdělávací oblast: Člověk a společnost –Výtvarná výchova Metodický materiál: Určeno pro zkvalitnění výuky a motivaci Metodický materiál: Určeno pro zkvalitnění výuky a motivaci v hodinách výtvarné výchovy, jako v hodinách výtvarné výchovy, jako materiál k hledání stop v dějinách materiál k hledání stop v dějinách výtvarného vyjadřování. výtvarného vyjadřování. Jméno: Mgr. Ludmila Cahová Jméno: Mgr. Ludmila Cahová

Anotace

Umění pravěku – 3000 let před naším letopočtem historické a časové rozdělení kultury: o DOBA KAMENNÁ 1. Paleolit 1. Paleolit – starší doba kamenná – ( – let př. n. l.) - střední doba kamenná – ( – let př.. l.) - mladší doba kamenná – ( – let př. n. l.)

 Vývoj písma od nejstarších dob-shluk kamenů a předmětů, aby vyjadřovaly určitý význam  Mnemotechnické písmo  Uzlové písmo  Mušlové řetězy  Zářezy do dřeva  ….

Výsledná citace: AUTOR NEUVEDEN. Znaková řeč [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: rce=univ&sa=X&ei=kbnGUcfvAseF4gTdwIHwDA&ved=0CEAQsAQ&biw=1272&bih=630

Výsledná citace: AUTOR NEUVEDEN. Znaková řeč [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: h&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kbnGUcfvAseF4gTdwIHwDA&ved=0CEAQsAQ &biw=1272&bih=630

Kódování znamená záznam informace pomocí pevně stanoveného kódu čili znakové sady, případně kódové tabulky. Někdy se slovo používá i pro zápis programu v nějakém programovacím jazyce. znakové sadyprogramovacím jazyce Prvotní informace často není kódovaná, například obraz, melodie nebo lidská řeč. V širším smyslu lze sice i mluvenou řeč pokládat za „kódovanou“ prostřednictvím slov, ani slovní zásoba jazyka však není tak pevně stanovena a omezena, aby se dalo mluvit o kódové tabulce. Zato psaná řeč se skutečně kóduje pomocí písmen určité abecedy. Podobně se melodie zapisuje v notách. Obrazovou informaci je třeba nejprve rozdělit na obrazové prvky (pixely) a ty pak vyjadřovat nějakými kódy. abecedypixely Výsledná citace: AUTOR NEUVEDEN. Kódování [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

Ve výukovém materiálu byly použity fotografie a obrázky – /zdroj uveden pod kopiemi/, přednášky dějin umění – z vlastních zdrojů, bylo čerpáno z knihy Dějiny umění Aloise Bauera - bez přímé citace a texty z Bible. Výukové listy byly zhotoveny autorsky v grafickém programu.