Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r.1991 12 let zastupitel (místostarosta) města Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r.1991.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Advertisements

Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Krajská správa ČSÚ v Plzni | Slovanská alej 36, Plzeň | Miloslav Chlad CIZINCI V ČR A PLZEŇSKÉM KRAJI Tisková konference, Plzeň,
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Spolupráce Odboru sociálně-právní ochrany dětí Magistrátu města Karviné s poskytovateli sociálních služeb.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Pracovní smlouva Vypracoval: Lukáš Karlík.
Odborné sociální poradenství Poradna KLÍČ. Historie Pilotní projekt „Klíč“, odborná práce s 21 rodinami (problémový rozvod, výchovné problémy dětí,
1 Změny financování regionálního školství Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_13.
Demografický vývoj v okolí Prahy, kapacita ZŠ a MŠ a nedostatek pedagogů Místní akční plán vzdělávání na území ORP Černošice č. CZ /0.0/0.0/15_005/
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského G Jiřího Gutha-Jarkovského.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Individuálně, ale společně a jinak
Informace o uplatnění absolventů a světě práce
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Místní Akční Plány rozvoje vzdělávání
TNH 2 – 1. seminář Finanční trh a peníze
Podpora v nezaměstnanosti
Roční preventivní program a následná práce se třídou a rodiči Ing
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Podpůrná opatření prvního stupně
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období Petr.
Jirka Pospíšil, KC NADĚJE Bučovice,
Gymnasium Jižní Město Praha
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
jak budovat kulturu školy společně
Finanční trh a peníze TNH 2 (S-5)
RISKUJ 2 EKONOMIKA. RISKUJ 2 EKONOMIKA INFLACE NEZAMĚSTNANOST HDP
PROJEKT KNIHA Ateliér VDN DIFA JAMU v Brně.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Roční zúčtování záloh na daň a daňového zvýhodnění za rok 2017
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
Malotřídní škola a některé specifické momenty personální agendy
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Aktivní politika zaměstnanosti Společensky účelné pracovní místo
Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
Seznámení s Elrond z.ú..
Úvodní přednáška pro 1. ročník
MŠ Odborářů Pardubice Zřizovatelem mateřské školy je Statutární město Pardubice.
1. Rady pro udílení svátosti smíření
Science centrum a návštěvník se zrakovým handicapem
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Zákony trhu. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Transkript prezentace:

Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r let zastupitel (místostarosta) města Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r let zastupitel (místostarosta) města Demografický vývoj v okolí Prahy, kapacita ZŠ a MŠ a nedostatek pedagogů

Představení školy

Vývoj počtu žáků a tříd

Důvody kapacitních problémů - historická skladba sítě škol - chybějící výstavba v 70. a 80.letech - ekonomické vysávání metropolí - zanedbaná infrastruktura - nekončící bouřlivý rozvoj regionu - pracovní příležitosti

Rozložení škol regionu

Pedagogický sbor -celkem 58 pedagogických pracovníků -48 pedagogů + 9 vychovatelek ŠD + 1 asistentka -nekvalifikovaní učitelé – 7 (3 výjimka, 2 ŠD, 2 doplňují vzdělání) -věková struktura učitelů25 – – – a starší14 (D7) - bydlištěRudná22Praha5 region16 -bývalí žáci11 -přistěhování do regionu 14 ( nová výstavba)

Způsob nástupu pedagogů do školy v posledních 10ti letech Absolventi do 2 let od absolutoria - 3 Stěhování do regionu – 11 Přestup z pražské školy Prahy - 6 (z toho 4 stěhování) Jiný nástup - 6

Zájemci o místo (poslední 2 roky) Nekvalifikovaní – 70% Kvalifikovaní „nepoužitelní“ 60% Kvalifikovaní Mimo region ochotní se přestěhovat – 8 Bydlení si vyřeší individuálně - 3 Požadující byt (ubytování) – 5 Nabídka obecních bytů v Rudné – 2 Pro učitele - 1

Existuje ŘEŠENÍ ? PLAT (21.530,- Kč po 32 letech ,-) průměrná mzda dle vyhlášky 244/2015 Sb.pro rok ,- Kč PLAT (21.530,- Kč po 32 letech ,-) průměrná mzda dle vyhlášky 244/2015 Sb.pro rok ,- Kč NABÍDKA BYDLENÍ (migrace za prací) (JČ – 7, SM - 5, VČ – 5, SvČ – 4, JM – 3) NABÍDKA BYDLENÍ (migrace za prací) (JČ – 7, SM - 5, VČ – 5, SvČ – 4, JM – 3) REGIONÁLNÍ POBÍDKY REGIONÁLNÍ POBÍDKY UMÍSTĚNKY, MOTIVAČNÍ STIPENDIUM UMÍSTĚNKY, MOTIVAČNÍ STIPENDIUM SPOLUPRÁCE s VŠ SPOLUPRÁCE s VŠ CIZINCI - 4 CIZINCI - 4 Poznámka pod čarou Chování dnešních seniorů – učitelé mimo aktivní službu.

Sice nemáme prostory, někdy nám chybí učitelé, ale přesto ve školách pracujeme, spolupracujeme, sportujeme, vytváříme podnětné prostředí. Není to nakonec chyba ?

Podle mne je české školství již několik let klinicky mrtvé, protože mu chybí nová krev, ale i tak poskytuje nejefektivnější službu ve státě v poměru cena / výkon. Vadí to našim politikům ? Najde se někdo schopný resuscitovat naše školství?

Bez ohledu na liknavý estabilishment pracujeme, máme sny a vize. Má být vůbec školství politikum ? Není to naše zásadní systémová chyba ?

Děkuji za pozornost. Snažíme se, aby u nás v Rudné děti chodily do školy rády a ty, které se stanou lékaři, inženýry, učiteli nebo vítězem poháru UEFA, netrestáme.