. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA 5. 11. 2015 – 6. 11. 2015 pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mezilidské vztahy na pracovišti
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
V e d e n í l i d í.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Sylabus pro prezentační dovednosti I.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
LIDSKÉ ZDROJE A KVALITA Národní konference kvality ve veřejné správě Simeona Zikmundová Brno
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
WBL – principy, nástroje a evropské modely Mgr. Jasmin Muhič
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
TÉMA: VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
1 Ja “Zaměstnanec přichází kvůli firmě, ale odchází kvůli manažerovi“ Jak efektivně vzdělávat manažery Mgr. Petra Voráčová INC Consulting spol. s r.o.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Řídící struktury, malé a velké organizace
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Styl vedení, komunikace, týmová práce
Didaktické metody Androdidaktika.
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora transformace v.
Prosazování rovnosti žen a mužů na ministerstvu vnitra v rámci projektu „Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV“ Eva Ferrarová Ministerstvo.
Centrum celoživotního učení Projekt Knihovny Kroměřížska.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Co je program Mládež v akci? Největší evropský grantový program na podporu NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Time mng. a osobní efektivita Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA 12. června 2015.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Moravská vysoká škola Olomouc
Vliv týmové spolupráce na výsledky zdravotnických zařízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Assessment centrum.
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Didaktické metody Androdidaktika.
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
Kariérové poradenství a podnikavost
GENDER FOCAL POINT.
Vedení týmu. Vedení týmu Teambuilding budování týmu vzdělávání a stmelování týmu prostřednictvím zážitků snaží se odpoutat pracovníky od pracovního.
Transkript prezentace:

. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA – pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti a týmová spolupráce

 Seminář je koncipován s ohledem na cílovou skupinu – vedoucí zaměstnanci MM FM. V průběhu semináře budou seznámeni se základními manažerskými dovednostmi s důrazem na týmovou spolupráci. Součásti odborného semináře bude pro každého individuálně zadán Belbinův test týmových rolí, kde si všichni účastníci mohou zjistit či ověřit svoji roli v týmu, který vedou.  Součásti teambuildingu je i turistická aktivita – výšlap na turistickou chatu Skalka, která je vzdálena 4 km s pokračováním na rozhlednu a horskou chatu Tetřev. Mgr. Stanislav Loskot, MBA - lektor dalšího vzdělávání, konzultant, manažer pro VS ČR. Program vzdělávací akce

 Osvěžit si informace o efektivním řízení ve veřejné správě s důrazem na osobnost vedoucího pracovníka a jeho kompetence.  Lepší vzájemné poznání vedoucích pracovníků a porozumění si.  Poznání a uvědomění si týmových rolí.  Zefektivnění komunikace a důvěry v týmu.  Rozvoj týmového ducha, síla sdílení cílů, hodnot a priorit.  Docílení týmové spolupráce mezi jednotlivými účastníky navzájem, nejen „u stolu“ v průběhu semináře, ale především v průběhu teambuildingu a následně využít nabyté informace v praxi.. Zaměření vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková

Z důvodu, že vzdělávací akce je koncipována na různorodou cílovou skupinu cca třiceti vedoucích zaměstnanců MM FM, byli účastníci rozděleni do dvou skupin a kvóty pro výběr účastníku zvoleny dle věku, pohlaví, rozdílných odborů, pracoviště (Radniční / Palackého). Celkový počet proškolených vedoucích pracovníků: 28 Skupina : Celkem 16 účastníků. Z toho 13 žen a 3 muži. Z Radniční 10 účastníků a z Palackého 6 účastníků. Skupina 19. – : Celkem 12 účastníků. Z toho 10 žen a 2 muži. Z Radniční 7 účastníků a z Palackého 5 účastníků.. Kvóty vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková V jednom případě nebyla otázka ohledně očekávání hodnocena.

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková –

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková –

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková V jednom případě nebyla otázka hodnocena.

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková 19. –

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková 19. –

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková 19. –

. Hodnocení vzdělávací akce MM FM, Ing. Lucie Dužíková –

. Doplňující komentáře MM FM, Ing. Lucie Dužíková  Co Vás na kurzu zaujalo? Přehled lektora ve veřejné správě, jeho osobitý přístup při vedení vzdělávací akce a práci se skupinou účastníků. Zjištění nových poznatků v dané oblasti. Srozumitelnost semináře. Účastníky zaujalo zaměření této vzdělávací akce, přestože byla avizována jako teambuildingová, byli překvapeni formou provedení a cílem = teamové spolupráce a „stmelení“ kolektivu. Uvítali, že se měli možnost lépe poznat s kolegy, objasnit si některé pracovní souvislosti (někteří se znají jen prostřednictvím telefonické komunikace, někteří nemají vůbec příležitost přijít pracovně do kontaktu). Ostatní: o touha účastníků po tomto druhu vzdělávání, příjemná atmosféra, krásně strávený čas, o všechno, prezentace, možnost sdílení času a zkušeností s kolegy, poznat se, navázat vztahy.

. Doplňující komentáře MM FM, Ing. Lucie Dužíková  Jaké nové poznatky využijete ve Vaší praxi? 5. – Účastníci uvedli: kontakty, podněty pro pracovní záležitosti, ale i do běžného života, budu myslet na své výsledky testů ze semináře, udělování pochvaly podřízeným, stmelení kolektivu bude využito v práci, pochvala zaměstnancům a způsob provedení, pár inspirací k motivaci, budu nad tím uvažovat. Všechny.  Doplňující komentář: Z komentářů účastníci akci hodnotí jako skvělý nápad a uvádí, že by uvítali pokračování ve „stmelování“ kolektivu napříč úřadem, neboť vnímají jako velmi užitečné se s kolegy podělit o své zkušenosti a tím se blíže pochopit i v různých požadavcích, se kterými se setkávají při své práci. Často se opakuje: seminář předčil očekávání, skvělá/výborná akce, příjemná atmosféra, zajímavé informace, hezké místo, vítané je opakování.

. Závěr MM FM, Ing. Lucie Dužíková  Akce byla zvolena se záměrem, aby si jednotliví účastníci připoměli: základní manažerské dovednosti, zodpovědnost vedoucího pracovníka při vedení lidí, možné styly vedení a důležitost správného výběru zaměstnanců a především důležitost týmové spolupráce. Jednotliví vedoucí pracovníci měli možnost sdílení informací pracovních i bližšího osobního poznání a s tím jde ruku v ruce osobitější vztah a větší pochopení pracovních povinností jednotlivých vedoucích a jejich oddělení. V průběhu vzdělávací akce došlo k splnění stanoveného cíle akce – vytvoření týmu který „táhne za jeden provaz“. Což bylo prověřeno i teambuildingovou akcí.  Z poznatků některých účastníků bylo zajímavé zjištění při vyhodnocení Belbinova testu, kdy si mohli potvrdit nebo určit preferenci své role v týmu. Účastníci souhlasili s výslednou rolí, přestože v pár případech se jednalo o překvapivé zjištění. Ne všichni se identifikovali s výslednou rolí – tady se nabízí otázka, jak osobitě na otázky odpovídali.  Byla zmíněna myšlenky, přínosu využití Belbinova testu při výběrových řízeních.