Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Advertisements

Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
Organizace a řízení logistiky Dohody o hmotné odpovědnosti, převzetí funkce Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.15 Ročník2. ročník.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Deník příjmů a výdajů Průběžné položky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty vojenského leadershipu Registrační.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Prezentace k finanční gramotnosti. Co je to banka. Autor
Název projektu: Moderní škola
Čas, kdy si musím vybrat, co dál…
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základy automatického řízení 1
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Výrobní faktory v organizaci
Název projektu: Moderní škola
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základní zapojení zesilovačů
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název projektu: Moderní škola
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Název projektu: Moderní škola
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Gastronomická zařízení – Ochrana životního prostředí v gastronomii
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ZÁSOBOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/ Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1

Vzdělávací cíl: Obsah: Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1 Objasnit studentům zásady zabezpečení MU 2.1 na taktickém stupni 1. Úvod 2. Hlavní úkoly při zabezpečení MU Organizace zabezpečení MU Závěr 5. Úkoly pro samostatnou práci

Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1 Úvod Znalost organizace a úkolů zabezpečení MU 2.1 na jednotlivých stupních velení a řízení je jednou z podmínek hlubšího pochopení systému zabezpečení AČR materiálem osobní potřeby. Bez těchto znalostí není možné pochopit nejenom způsob zavádění MU 2.1 do AČR, ale i všechny otázky týkající se vývoje, výzkumu, přidělování finančních prostředků a další souvislosti.

Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1 Hlavní úkoly zabezpečení MU 2.1 Pod pojmem zabezpečení MOP rozumíme: „Zabezpečení útvaru MOP je souhrn opatření, jejichž cílem je v rámci stanovených hmotných a finančních limitů vytvořit dostatek materiálních zásob pro zabezpečení jednotek útvaru.“

Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1 Obsahem zabezpečení MOP jsou tyto činnosti:  plánování a zajišťování materiálu osobního použití (vyžadování MOP, uzavírání smluv pro využití místních zdrojů, přejímka MOP, kontroly),  zásobování materiálem osobního použití (přidělování a přísun MOP ve stanovenou dobu k vytváření nebo doplnění normativů zásob), hospodaření s materiálem osobního použití (organizační a metodická činnost při obhospodařování MOP- ukládání, náprava, evidování, přejímka …),  hospodaření s finančními prostředky,  poskytování služeb (praní, ch. čištění a opravy MOP, přizpůsobení velikostí součástek MOP, obměna poškozeného a znečištěného MOP, zabezpečení stříhání).

Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1 Organizace zabezpečení MU 2.1  strategický stupeň – ministerstvo obrany a generální štáb,  operační stupeň – velitelství pozemních sil a Agentura logistiky,  taktický stupeň – brigády a prapory.

Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1

Úkoly skladu MOP útvaru:  příjem materiálu  výdej materiálu  přeprava  kompletace  skladování  třídění  zrušování  opravy  praní a chemické čištění. U jednotek útvaru se jedná o rotní sklady materiálu, kde úkoly zabezpečují výkonní praporčíci se skladníky. Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1

Závěr Znalosti orgánů logistiky na jednotlivých stupních velení as řízení je základní podmínkou pochopení celého systému zabezpečení MU 2.1 v AČR. Na základě tohoto je třeba se zaměřit na strukturu logistiky hospodařící s materiálem MU 2.1 na jednotlivých stupních a jejich vzájemné vazby. Je však nutno mít stále na zřeteli, že jednotlivé organizační struktury se často mění a je nutno sledovat aktuální struktury. Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1

Úkoly pro samostatnou práci: 1. Objasněte hlavní úkoly výstrojní služby v AČR a způsob zabezpečení MU Objasněte základní strukturu řídících prvků v oblasti výstrojního zabezpečení 3. Charakterizujte úkoly skladu výstroje Řízení zabezpečení na taktickém stupni MU 2.1