Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
M.C.TRITON, spol. s r.o. „Vzdělaný zastupitel“ Podpora volených představitelů měst a obcí.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
1 Seminář - Koordinace řízení českých a rakouských zásahových složek při řešení mimořádných událostí - metodiky, taktické postupy, legislativa – České.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Výsledky dotazníkového průzkumu Průzkum názorů obyvatel v obci Křoví proběhl v září 2008 v rámci shromažďování podkladů pro tvorbu Strategického plánu.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
Dobrovolnické centrum 1. Základní údaje Dobrovolnické centrum Oblastní nemocnice Příbram, a.s., vzniklo 1. prosince V centru máme v průměru kolem.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Agendy IISSDE z pohledu veřejnosti Možnosti využití internetu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Místní rozpočtové jednotky
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
EU_62_B_sada 1_06_M_Příkaz k úhradě_Poliačíková
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bojíte se francouzštiny?
Psychologie reklama.
Pracovní porada Pracovní list.
Název vzdělávacího materiálu
Základní formy prodeje
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Pracovní porada Pracovní list.
Zákon o sociálním podnikání
Základní informace o poskytovateli
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evropský návratový fond (ENF)
Právo sociálního zabezpečení
Mezigenerační s dobrovolnické centrum TOTEM, z.s.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výzkum v malých a středních firmách
Obec Pstruží pro občany
Děti jsou naše budoucnost
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
Dárcovství 2018 Závěrečná zpráva z výzkumu
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Hodnocení informačního střediska
KURÝR dlouhodobá brigáda
Týden před volbami den po dni
Prodeji produktu nebo služby
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Josef Bernard, Renata Mikešová
Život bez střeva , Praha.
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Bariéry elektronické komunikace občanů s úřady
Transkript prezentace:

Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director

Kdo je aktivnější v přispívání na veřejně prospěšné projekty, Češi nebo Slováci?

Zeptali jsme se za Vás

Pozadí výzkumu CAWI - Online sběr dat na panelu respondentů Terénní sběr dat - jaro 2015 Počet respondentů v ČR, 500 v SR Typ výběru – kvótní (pohlaví, věk, kraj) Cíle výzkumu – Jaký mají lidé vztah k finanční podpoře veřejně prospěšných projektů – Jaké jsou motivace pro podporu veřejně prospěšných projektů – Preference platebních metod – Co je to malý a velký finanční příspěvek – Zájem o informace o způsobu využití daru – Ochota věnovat svůj čas ve prospěch veřejně prospěšných aktivit

Podpora veřejně prospěšných aktivit Podporujete finančně různé veřejně prospěšné aktivity? 10 % Pravidelně 26 % Příležitostně 23 % Jen občas 30 % Jen výjimečně 12 % Nikdy 36 % 7 % Pravidelně 19 % Příležitostně 28 % Jen občas 34 % Jen výjimečně 12 % Nikdy 26 % Pouze 10 % Čechů a 7 % Slováků ze svého příjmu pravidelně podporuje nějakou veřejně prospěšnou aktivitu. Češi jsou ve finanční podpoře aktivnější.

Podpora veřejně prospěšných aktivit Podporujete finančně různé veřejně prospěšné aktivity? 7 % 23 % 20 % 33 % 16 % 30 % 12 % 28 % 26 % 7 % 40 % 5 % 16 % 28 % 34 % 16 % 21 % 9 % 21 % 27 % 35 % 8 % 30 %

Mimořádná nešťastná událost Záruka kamaráda, přítele, známého Impulsivní jednorázový příspěvek Podpora projektu v médiích Osobní příběh v médiích Podpora veřejně známou osobností Jiný důvod 52 % 36 % 34 % 18 % 17 % 5 % 12 % 39 % 16 % 28 % 23 % 10 % 4 % 22 % Motivace k podpoře Na základě čeho se rozhodujete nebo byste se rozhodoval/a o tom, že na nějaký veřejně prospěšný projekt svými penězi přispějete? Hlavní motivací pro přispívání na veřejně prospěšné projekty je mimořádná nešťastná událost.

Platební metody Kterou z následujících platebních metod byste Vy osobně zvažoval/a pro podporu dobročinných organizací? Jednorázová platba pomocí DMS Bankovní převod Nákup drobných výrobků Hotovostní dar v kanceláři organizace Internetový platební systém Pravidelná platba pomocí DMS Trvalý bankovní příkaz Hotovostní dar na ulici Inkasní platba z účtu Platba na předvyplněnou složenku SIPO platba 70 % 63 % 49 % 37 % 31 % 28 % 26 % 21 % 18 % 11 % 66 % 46 % 59 % 33 % 37 % 18 % 17 % 30 % 10 % 17 % 8 %

Jednorázový finanční příspěvek Jakou výši jednorázového příspěvku na dobročinnost považujete ještě za malý příspěvek? Jakou výši jednorázového příspěvku na dobročinnost považujete už za velký příspěvek? nad 500 Kčnad 20 € do 100 Kč do 5 €

Informace o způsobu využití daru Zajímáte se o to, jakým způsobem využívá peníze organizace, které jste poskytl/a peněžní dar? nad 500 Kčnad 20 € 43 % Rozhodně ano 34 % Spíše ano 22 % Spíše ne 1 % Rozhodně ne 77 % 43 % Rozhodně ano 33 % Spíše ano 21 % Spíše ne 3 % Rozhodně ne 76 % 77 % Čechů a 76 % Slováků se zajímá o informace, jakým způsobem byl využit jejich dar.

Ochota věnovat svůj čas Byl/a byste ochoten/ochotna věnovat každý měsíc část svého volného času ve prospěch nějakého veřejně prospěšného projektu? nad 500 Kč 9 % Rozhodně ano 50 % Spíše ano 35 % Spíše ne 6 % Rozhodně ne 59 % 7 % Rozhodně ano 38 % Spíše ano 43 % Spíše ne 11 % Rozhodně ne 45 % Méně než 2 hodiny hodin hodin hodin hodin 21 a více hodin 10 % 44 % 30 % 6 % 5 % 20 % 47 % 22 % 4 % 3 % 4 % Kolik času byste byl/a ochoten/ochotna věnovat měsíčně Vámi vybranému dobročinnému projektu?

Online prostředí

Kde získat validní informace v online prostředí? Online panel – skupina respondentů připravená účastnit se kvantitativních online výzkumů Komunita - (též MROC – Market Research Online Communities) jsou neveřejné webové stránky pro vybrané respondenty s možností obousměrné komunikace. Online Focus group Online Deníčky - patří mezi kreativní kvalitativní metodologické přístupy. Zaznamenávají myšlenky, události, pocity z těchto událostí, osobní názory a zkušenosti. Vypovídají o událostech a aktivitách bezprostředně probíhajících, nezajímáme se o prožitky minulé, zásadní je pocit právě teď. Výpovědi jsou osobnější povahy, které by při běžném rozhovoru, ať individuálním nebo skupinovém, nikdy nezazněly.

Výhody online prostředí Odpadá nežádoucí vliv tazatele Rychlost Geografická nezávislost Intimní a citlivá témata Obtížně dostupné cílové skupiny Kontrola Opatrně se sociálními sítěmi – častý konflikt s validitou

Komunita Zákaznická online komunita (MROC) je silný nástroj umožňující značkám, firmám a institucím intenzivní obousměrnou komunikaci se zákazníky, klienty, partnery. Komunikace probíhá dlouhodobě s vybranými respondenty na neveřejné webové stránce a je pravidelně monitorována vyškoleným moderátorem. Dle nastavení obsahuje příslušné výzkumné a diskusní a dotazníkové moduly. Zákaznická komunita, to jsou stovky Vašich zákazníků, klientů, partnerů připravených s Vámi kdykoli komunikovat.

Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Nahlédněte do myšlenek a pocitů lidí

Děkuji za Vaši pozornost… buďme v kontaktu Radek Jiřičný tel.: Zdroje: