Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Zadání bakalářské práce Optimalizace výrobního zařízení z pohledu ergonomie.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Průzkum trhu.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Model strategie marketingového mixu
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ T.G. MASARYKA 4 Ekonomika podniku.
Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Roman Němeček ŠKODA AUTO a.s. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Personální práce v malé organizaci Milada Matyšková.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝKONNOSTI STAVEBNÍ FIRMY
Analýza materiálového toku ve společnosti Jihostroj, a.s.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Autor: Bc. Michaela Kolářová Vedoucí: doc. Ing. Rudolf Kampf, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Řízení zásob ve výrobním podniku
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Katedra řízení podniku
Transkript prezentace:

Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu

Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními obaly vypozorovat tendence ve vývoji plechovek

Charakteristika firmy výroba plechových obalů pro potravinářský a chemický průmysl jeden z největších průmyslových podniků ve znojemském regionu produkce okolo 200 mil. kusů plechovek ročně, 220 zaměstnanců

Charakteristika firmy Analýza zákazníků odběratelé jsou velké potravinářské firmy, menší konzervárny a masozávody Analýza konkurentů Obaly CZ, a.s. Hradec Králové Impress, a.s. (dříve Obal Rozkoš)

Charakteristika firmy Finanční situace firmy rok mil. Kč obrat 72 mil. Kč zisk před zdaněním (při počtu 220 zaměstnanců) 60 mil. Kč investice do nákupu strojního zařízení

Teoretická příprava Marketingový výzkum jako prostředek k dosažení cíle výběr respondentů sběr dat interní a externí zdroje dat forma dotazování

Teoretická příprava metody výzkumu (předběžná a popisná) sběr informací druh dotazníků konstrukce dotazníků pro odběratele: 1) 1) vztažená k charakteristice respondentů 2) 2) otázky se týkají plechovek konstrukce dotazníků pro dodavatele 1) 1) otázka slouží k ucelení informací o jednotlivých dodavatelích volba metody, kterou budou respondenti kontaktováni

Realizace výzkumu a jeho vyhodnocení Dotazník pro odběratele Získané informace: struktura dotazovaných firem – 46% konzervárenský průmysl, 17% masný průmysl zpracovávané potraviny – 27% maso, 22% zelenina způsob balení – 32% sterilizace do plechu, 30% sterilizace do skla nedostatky plechovek – 50% bez připomínek (otevíraní, koroze, deformace)

Realizace výzkumu a jeho vyhodnocení Dotazník pro dodavatele Získané informace: vzhled plechovky – 80% potisk plechovky,20% tištěné etikety produkce výrobců – 30% export, 70% tuzemsko dodávka obalů – 80% potravinářský průmysl, 20% chemický průmysl

Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu

Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Postavení plechovky mezi ostatními obaly v potravinářském průmyslu

Analýza výsledků výzkumu, návrhy a doporučení Tendence ve vývoji plechovek největší konkurent – hliníkové misky, ekologicky závadnější obal avšak levnější rozšíření EASY OPEN zvyšování kvality a trvanlivosti – cena a prodloužení doby rozkladu rozšíření sortimentu potravin balených do plechovek