Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Závěrečná zpráva projektu Karmelka

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Závěrečná zpráva projektu Karmelka"— Transkript prezentace:

1 Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Zpracovali: Machková, Valentová, Hošková, Maštalířová, Petrův, Tuček, Mikolášek, Merková, Slavíková

2 Osnova: 1. Zopakování zadání projektu a úkolů 2. Způsob přípravy marketingového průzkumu a jeho provedení 3. Primárně získaná data v tabulce 4. Způsob statistického zpracování dat 5. Výsledky statistického zpracování 6. Marketingové hodnocení zjištěných poznatků 7. Závěr

3 1.Zopakování zadání projektu
Školní projekt se zahájil tím, že jsme ve škole dostali dotazníky o spokojenosti zákazníků v prodejně Karmelka. Spolu s dotazníky, jsme se ptali určených osob, kteří nakupují v prodejně na otázky z dotazníku. Otázky a odpovědi jsme dotazovaným osobám předčítali a někteří ochotně odpovídali.

4 2. Způsob přípravy marketingového průzkumu a jeho provedení
Vypracování otázek: a) Způsob tvoření otázek - uzavřené b) Vzhled, sortiment, cena Matematika: a) určení velikosti vzorku (20 zákazníků) b) způsob vyhodnocení Marketingový výzkum - zjištění

5 Hlavní pracovní činnosti 1) Příprava dotazníků 2) Zjišťování návštěvnosti na Karmelce 3) Dotazování zákazníků dle formuláře 4) Sběr informací o provádění marketingového výzkumu 5) Vyhodnocování základních informací pro marketingový výzkum 6) Využití těchto dat ke stanovení a zhodnocení

6 3. Primárně získaná data v tabulce

7 4. Způsob statistického zpracování dat
Výsledky statistiky jsme zjistili tak, že pomocí dotazníků, které nám zodpověděli naši respondenti, jsme u každé z odpovědí vypočítali její četnost..

8 5. Výsledky statistického zpracování
Otázka č.1 Jak často navštěvujete prodejnu Karmelka?

9 Otázka č.2 Proč nakupujete v prodejně Karmelka?

10 Otázka č.3 Co nejvíce oceňujete na naší prodejně?

11 Otázka č.4 Při placení zboží čekám ve frontě zpravidla?

12 Otázka č.5 Rádi bychom rozšířili sortiment zboží prodejny o bio výrobky. Jak často nakupujete bio výrobky?

13 Otázka č. 6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky
Otázka č.6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky. Měl byste zájem o tento druh výrobků?

14 Otázka č.7 Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím?

15 Otázka č. 8 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji
Otázka č.8 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji? Je možno označit i více výrobků.

16 Otázka č. 9 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků
Otázka č.9 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků. Setkali jste se i přesto se zbožím s prošlou dobou trvanlivosti?

17 Otázka č.10 Využíváte platební kartu při placení zboží v naší prodejně?

18 6. Marketingové hodnocení zjištěných poznatků
Dotazníkem jsme zjistili, že zákazníci mají velký zájem o mini zákusky a cukrářské výrobky o bio výrobky naopak ne. Ve frontě čekají zpravidla do 3 minut, mají zde rádi příjemné prostředí, příznivé ceny a nakupují do 100,-Kč

19 7. Závěr Díky dotazníkům, jsme se dozvěděli, že zákazníci mají největší zájem o mini zákusky a cukrářské výrobky. Dále potom to, že zákazníci jsou spokojeni nejen s obchodem Karmelka, ale i s jeho nabízeným sortimentem.


Stáhnout ppt "Závěrečná zpráva projektu Karmelka"

Podobné prezentace


Reklamy Google