Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP 1 Sunny Night by Metaxa Analýza komplexní propagační akce Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová komunikace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP 1 Sunny Night by Metaxa Analýza komplexní propagační akce Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová komunikace."— Transkript prezentace:

1 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP 1 Sunny Night by Metaxa Analýza komplexní propagační akce Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová komunikace

2 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Obsah Představení zadavatele a propagovaného produktu Cíl a význam propagační akce Výchozí situace Podpora k zviditelnění akce veřejnosti Pozvánka Průvodce večerem Posouzení a způsob výběru médií Zhodnocení propagačních argumentů Závěr, celkové zhodnocení propagační akce 2

3 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Představení zadavatele a propagovaného produktu Společnost REMY COINTREAU CZECH REPUBLIC s.r.o. je součástí skupiny RÉMY COINTREAU, která byla založena roku 1724 a řadí se do TOP10 světového žebříčku výrobců prémiových destilátů. Její značky jsou prodávány ve 150 zemích na celém světě ať již prostřednictvím vlastních distribučních organizací nebo přes nezávislé distributory. Firma REMY COINTREAU CZECH REPUBLIC byla založena 8.dubna 2009 jako přímý nástupce distribuční společnosti MAXXIUM CZECH s.r.o., která působila na českém trhu již od roku Do portfolia společnosti REMY COINTREAU CZECH REPUBLIC patří přední světové značky prémiových destilátů a vín: METAXA, JÄGERMEISTER, JIM BEAM, RÉMY MARTIN, SKYY VODKA, PIPER HEIDSIECK, BOLS, COINTREAU, MATUSALEM, THE MACALLAN, SAUZA, THE FAMOUS GROUSE, HIGHLAND PARK a vína renomovaných vinařství ERNEST&JULIO GALLO (Kalifornie) a CONO SUR (Chile). 3 Představení zadavatele

4 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Představení zadavatele a propagovaného produktu Představení produktu Metaxa je vnímána jako značka vhodná pro setkání s kamarády. Je pro lidi, kteří jsou tvořiví a mají fantazii Metaxa dodává pocit radosti a chuti do života, je to značka šmrncovní asociována sluncem a pohodou 4

5 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Cíl a význam propagační akce Cíl akce: Kreativně „podat“ Suntonic by Metaxa novinářům, hostům a barmanům z ČR a SR Snaha omladit vnímaní Metaxy prostřednictvím Suntonic by Metaxa a prezentovat drink jako mixers pro mladé lidi Zvýšit podvědomí o Suntonic by Metaxa mezi barmany a spotřebiteli prostřednictvím kreativních a názorných prostředků Cílová skupina: Čeští a slovenští barmani, majitelé podniků, novináři a celebrity Osoby všech věkových kategorií, pohybující se v prostředí barů a restaurací 5

6 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Výchozí situace Uspořádání párty pro cca 400 pozvaných barmanů, majitelů podniků a provozních z celé ČR a SR (80% / 20%). Pozvat cca 50 novinářů, redaktorů, z lifestyleových magazínů (Spy, Story, Štasný Jim, In Touch, Yellow, Juice, Jackie, Fashion top, Blesk magazín atd.) Základní myšlenkou akce bude naučit barmany míchat Suntonic ve svých barech a tím zvednout prodeje značky. Do programu akce budou „zabudovány“ soutěžní bary, každý z jiné části ČR (Praha, Brno, Ostrava, Mariánské lázně). Úkolem jednotlivých barů bude kreativně obohatit drink, bez změny základní receptury. Drinky pak budou v průběhu celého večera hodnoceny pomocí pozvaných hostů, kteří budou mít k dispozici hodnotící nálepky ve tvaru hvězdiček Vítěz získá kromě zviditelnění svého baru i ,- investici k jeho vylepšení 6

7 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Podpoření zviditelnění akce veřejnosti Základním atributem celé akce je vhodný výběr lokace pro uspořádání party. Jelikož se jedná o značku Metaxa, která jak už bylo řečeno, je šmrncovní, asociovaná sluncem a pohodou, pak výběr lokality jednoznačně padl na Žluté Lázně v Praze. Přidělení patronů (celebrit) k jednotlivým soutěžním barům Bar Postel - Václav Noid Bárta Bar Desperado – Alice Bendová Bar Maui Lounge – Jiří Mádl Bar Mandarin – Sandra Nováková Dále pak 5-10 party celebrit ochotných spolupracovat s novináři Pozvání novinářů, fotografů, TV štábu, spol.weby a další mediální lidi co pomohou party medializovat ve svých nebo spolupracujících mediích. 7

8 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Pozvánka Pozvánka: ●,, klasická“ tištěná pozvánka ● pozvánka Na pozvánce je dle mého úsudku zbytečně moc textu s vysvětlujícími tématy 8

9 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Průvodce večerem Při slavnostním vstupu na party dostávali hosté kartičky na krk, kde byli zaneseny veškeré informace o akci a Suntonicu všeobecně. Kartičky představovaly jednoznačně výborné komunikační medium pro hosty. V tomto mediu byly kreativně popsané receptury 4 soutěžních barů, receptury cateringu, atd.. Průběh večera byl moderován Martinem Pisaříkem, který se pohyboval po prostoru a u každého soutěžního baru nechal patrona (celebritu) namíchat soutěžní drink. To vše za doprovodu novinářů a fotografů. Celý večer samozřejmě nechyběl doprovodný program a veškeré designové dekorace v letním duchu středomořské party. 9

10 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Posouzení a způsob výběru medií PŘILÁKÁNÍ POZORNOSTI MEDIÍ pomocí připravených aktivit s 50ti vybranými celebritami Výběr celebrit byl pod přísnou a tvrdou naší kontrolou, protože jsme nechtěli, aby značka Metaxa byla spojováno s tzv. zlatou mládeží ČR, tj. mladé rádoby celebrity, které vymetají každý večírek.. Spuštění propagační stránky při začátku akcewww.suntonic.cz 10

11 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Zhodnocení propagačních argumentů Koncept akce zasazené do letního středomoří navodil tu správnou atmosféru, k čemuž samozřejmě pomohly i designové dekorace. Layout veškerých propagačních prostředků šel v jednotném duchu a v jednotné grafice vycházející ze základního grafického manuálu, stejně tak se jednotný „duch“ nesl na všech použitých sděleních 11

12 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Závěr, celkové zhodnocení propagační akce Z hlediska mediálního výstupu, akce jednoznačně splnila svůj úkol! Články a fotoreporty vycházely ve všech možných médiích. (časopisy, internet, internetové televize, atd..) Proběhla reportáž v pořadu TOP Star Magazín na Prima TV, který byl odvysílán již následují týden po akci. Dalo by se říci, že PR, které po akci celkově vyšlo v podstatě za 0 náklady, pokrylo celkové náklady na přípravu a uspořádání této komplexní propagační akce. Za stejné náklady bylo dosaženo dvou věcí současně, a to: Kreativního „podeje“ Suntonic by Metaxa novinářům, hostům a barmanům z ČR a SR Podpoření a zviditelnění akce v médiích 12

13 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Závěr, celkové zhodnocení propagační akce PR pokrytí akce: 13

14 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Fotodokumentace 14

15 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Požitá literatura

16 Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP 1 Sunny Night by Metaxa Analýza komplexní propagační akce Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová komunikace."

Podobné prezentace


Reklamy Google