Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

_ Czech Convention Bureau 28.11. 2012 Kongresový turismus.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "_ Czech Convention Bureau 28.11. 2012 Kongresový turismus."— Transkript prezentace:

1 _ Czech Convention Bureau Kongresový turismus

2 Obsah prezentace: • Role Czech Convention Bureau • Carlsbad Convention Bureau • Propagační film Carlsbad Convention Bureau

3 Role Czech Convention Bureau Zastřešující organizace čili marketingový deštník nad nabídkou regionů v segmentu meeting industry • Jednotná propagace ČR jakožto atraktivní MICE destinace a efektivní koordinace marketingových aktivit, a to jak vůči klientům v zahraničí, tak na domácím trhu • Propagace regionů zajistí plné využití kongresového potenciálu ČR

4 Role Regionálních Convention Bureaus Role regionálních convention bureaus: Marketingová propagace regionu jako ideální kongresové a incentivní destinace Podílení se na marketingovém plánu Czech Convention Bureau Spolupráce s Czech Convention Bureau je na bázi partnerství Zaměření na marketing a prodej svého regionu a získávání nových MICE akcí Komunikace s podnikateli, kteří působí na území regionu Kooperace, výměna zkušeností a společné prezentace v rámci platformy Czech Convention Bureau

5 _ Carlsbad Convention Bureau, o.p.s.

6 Carlsbad Convention Bureau Je nezisková společnost, jejímž hlavním úkolem je zařazení Karlových Varů a Karlovarského kraje mezi prestižní destinace pro konání MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) akcí a prezentace města a kraje jako významné kongresové destinace. Mezi její hlavní aktivity patří propagace, příprava, produkce a kompletní realizace MICE akcí.

7 Služby Carlsbad Convention Bureau • Podpora při plánování MICE akcí v Karlových Varech a Karlovarském kraji. • Kompletní informace o nabídce kongresových a meetingových prostor v regionu. • Poradenství při výběru vhodných meetingových a konferenčních lokací. • Poradenství při výběru vhodného doprovodného programu. • Vypracování kompletní nabídky. • Ve spolupráci s PCO a DMC vytvoření a zorganizování inspekčních cest. • Vytvoření databáze firem potřebných při přípravě a realizaci MICE akcí.

8 Členství v CCB • Hotely • Kulturní instituce • Dopravci • Technické služby • Cestovní kanceláře • Agentury • Pořadatelé kongresů, veletrhů a výstav • Cateringové a restaurační společnosti • Městské a státní organizace

9 Kontakt: Carlsbad Convention Bureau, o.p.s. Husovo náměstí 270/ Karlovy Vary, CZ Tel: Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit! Výhody členství v CCB a CzCB Společné marketingové aktivity:  Branding destinace  Spolupráce v rámci FAM a PRESS tripů  Společné zacílení na klíčová média  Společné prezentace na cílových trhzích  Jednotné propagační materiály  Spolupráce v rámci vytváření databází  Jednotná webová prezentace

10 MICE V KARLOVARSKÉM KRAJI Propagační film CCB získal ocenění na festivalu turistických filmů TOURFILM 2012 TOUR REGION FILM - II. místo v první kategorii


Stáhnout ppt "_ Czech Convention Bureau 28.11. 2012 Kongresový turismus."

Podobné prezentace


Reklamy Google