Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR."— Transkript prezentace:

1 30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR

2 30. červen, 2006 Ekonomický rozvoj založený na: přílivu externího kapitálu a investic do strategických sektorů rozvoji průmyslových nemovitostí podpoře podnikání Regionální rozvoj založený na: tvorbě strategií pro rozvoj kraje, měst a mikroregionů, inovační přístupy k regionálnímu rozvoji řízení interních zdrojů kraje pomocí regionálních iniciativ zvyšování absorpční schopnosti kraje při čerpání ze strukturálních fondů Poslání agentury pro regionální rozvoj

3 30. červen, 2006 Bezplatné služby pro investory a podnikatele – přidaná hodnota Moravskoslezského kraje k regionálním silným stránkám, národním pobídkám a politice zaměstnanosti statistické informace, průzkumy, databáze partneři, dodavatelé a subdodavatelé outsourcované služby školy, bydlení a společenský život Specializujeme se na služby

4 30. červen, 2006 Komunikace s investory Pomoc ve všech fázích investičního procesu: Propagace a prezentace investičních příležitostí k přilákání zájmu investora - prezentace a marketingové nástroje Rozhodovací proces – vstupy pro studie proveditelnosti, průzkumy subdodavatelů v konkrétním průmyslovém sektoru Realizace investice – průběžná spolupráce s investorem, nabízení místních dodavatelů a služeb Aftercare – zpětná vazba, impulsy ke zlepšování Speciální služby pro konkrétní potřeby

5 30. červen, 2006 Investice Hyundai - nová role pro ARR Dopisem náměstka hejtmana MSK ze dne je ARR pověřena: výkonem služeb typu one-stop shop pro přicházející investory a zprostředkováním nabídky kapacit Moravskoslezského kraje pro zahraniční investory výkonem kontaktního místa za účelem vytváření databáze nabídek regionálních zájemců o poskytování dodávek pro projekt Hyundai a navazující projekty

6 30. červen, 2006 Iniciativa ProInvest a KREDO ProInvest – inciativa ARR pro garantovanou nabídku dodávek pro zahraniční investory - na bázi partnerství - marketingové aktivity (DynamicRegion, ARR News) KREDO – Kapacitní registr dodavatelů databáze relevantních dodavatelů služeb a produktů (včetně návazné oblasti lidských zdrojů, bydlení a vzdělávání) a výrobních subdodavatelů

7 30. červen, 2006 Komunikační platformy pro partnerské sítě ClusterNet společná řešení rozvoje klastrů ForTech povzbuzení vyššího zájmu mladých lidí o technické obory InOva partnerství pro rozvoj regionálního inovačního systému RealData síť zaměřená na rozvoj trhu s nemovitostmi a tvorbu krajské nabídky průmyslových nemovitostí v Moravskolezském kraji

8 30. červen, 2006 Euro Info Centrum Ostrava od roku 1999 člen sítě Euro Info Center (cca. 300 poboček v EU, kandidátských zemích a sev. Africe) řízeno Evropskou komisí – DG Enterprise jedním ze 7 českých EIC (Praha, Brno, Pardubice, Liberec, Most, Plzeň) hostitelskou organizací je ARR

9 30. červen, 2006 ARR – koordinátor inovací v regionu Větší orientace na inovace a podporu inovačních firem -www.arr.cz/eicwww.arr.cz/eic -semináře: Inovace – programy -InOva – koordinace inovačních aktivit Programy podpory inovací: ARR News

10 30. červen, 2006 Na shledanou v lepší image Marek Prorok, PR a Marketing Agentura pro regionální rozvoj Na Jízdárně Ostrava Tel: , Fax: Business portal of the Moravian-Silesian Region:


Stáhnout ppt "30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR."

Podobné prezentace


Reklamy Google