Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion"— Transkript prezentace:

1 marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion

2 Základní komunikační kategorie (DePelsmacker) jiní autoři uvádějí většinou pouze základních pět kategorií − bez sponzoringu, prodejních míst, výstav a veletrhů a interaktivního marketingu reklama Public Relations sponzorování podpora prodeje přímý marketing komunikace v prodejním nebo nákupním místě výstavy a veletrhy osobní prodej interaktivní marketing

3 Komunikační plán jako součást marketingové strategie odpovídá na otázky: proč (analýza situace a cíle) kdo (cílové skupiny) jak a kde (nástroje, techniky, kanály a média) kolik (rozpočet) s jakými výsledky (měření efektivity).

4 Jaká média a proč Pro různé druhy marketingových komunikací se v komunikačním mixu používají odlišná média v různě dlouhém období, frekvencích apod. K posouzení vhodnosti médií pro konkrétní integrovanou marketingovou komunikaci je nezbytná znalost obecných funkcí médií, jejich vývojových tendencí, mediálních trhů i konkrétní pozice média uvnitř konkurenčních mediálních segmentů.

5 Marketingové komunikace
nejviditelnější část marketingového mixu realizují se z velké části prostřednictvím médií komunikační plán vychází ze vstupní analýzy a je zaměřen na cílové skupiny (potenciální publikum komunikátů se nejprve zkoumá) plánování médií vyžaduje obecné znalosti o médiích (vývojové tendence) postavení na mediálním trhu specifický „rating“ na mediálním trhu (subjektivní vnímání a hodnocení médií členy cílových skupin)

6 3x MIX Marketingový mix Komunikační mix Mediální mix

7 Mediální plánování Hlavní literatura:
De Pelsmacker: kp.8. Mediální plánování Hlavní témata: mediální kontext mediální chování cílového publika mediální cíle mediální mix


Stáhnout ppt "marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion"

Podobné prezentace


Reklamy Google