Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikační strategie. Obecné prvky KS 1. určení cílového publika (skrytá, pasivní potřeba, zvyklostní, střídavý, emotivní, racionální nákup)

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikační strategie. Obecné prvky KS 1. určení cílového publika (skrytá, pasivní potřeba, zvyklostní, střídavý, emotivní, racionální nákup)"— Transkript prezentace:

1 Komunikační strategie

2 Obecné prvky KS 1. určení cílového publika (skrytá, pasivní potřeba, zvyklostní, střídavý, emotivní, racionální nákup)

3 2. vytyčení komunikačních cílů strategie attract…….. Increase……….. Convert……….. Retain…………

4 3. strategie zprávy: message appeal………. message format-fear appell, sex appeal, humorous appeal, dogmatic appeal, reason- giving appeal

5 4. výběr médií, komunikačních kanálů zvažujeme:……………. média:………………… (rozsah a frekvence u reklamy)

6 5. vytvoření plánu komunikační kampaně makroplánování mikroplánování Intenzita Koncentrovaná kampaň vyrovnaná vzestupná sestupná střídavá čas

7 Nepřetržitá kampaň Intenzita vyrovnaná vzestupná sestupná střídavá Čas (měsíce)

8 Pulzující kampaň vyrovnaná vzestupná sestupná střídavá Čas (měsíce) Intenzita

9 6. vyhodnocení kampaně Předběžné testování Následné testování Účinek reklamy na prodej

10 Životní cyklus výrobku a KS Zavádění: s. rychlého,pomalého sbírání, rychlého a pomalého pronikání Růst:…………. Zralost: upomínat, modifikace trhu,mixu, výrobku Pokles: obhajovací role

11 Push strategie Pull strategie Distribuční mezičlánek Výrobce Konečný spotřebitel Distribuční mezičlánek Výrobce Konečný spotřebitel

12 Nástroje komunikace Reklama Podpora prodeje Public Relations Osobní prodej Přímý marketing

13 Podpora prodeje Spotřebitelská podpora: Bezplatné vzorky Bezplatné vyzkoušení výrobku Cenové zvýhodnění (kupony,prémie,slevy balení) Zákaznické soutěže Předvádění výrobků Propagační materiál

14 Obchodní podpora Veletrhy, přehlídky, vystavování zboží v místě prodeje, poskytování propagačního materiálu, slevy na ceně, výcvik prodejců Vnitřní podpora Soutěže mezi prodejci, školení a výcvik prodejců, prodejní pomůcky

15 Public relations Hl.úkoly: Vztahy k zákazníkům Sponzorství Vztah ke sdělovacím prostředkům Vztah k veřejnosti Interní PR

16 Osobní prodej Navázání kontaktu Vyvolání zájmu Prezentace výhod Vyvracení námitek, pochybností Uzavření kontraktu Udržování dalších vztahů

17 Product placement

18 Gq1Mhttp://www.youtube.com/watch?v=Fettglo Gq1M =mv- google&hl=cs&search_type=videos&q=% C4%8Desk%C3%A1+republika+prezentac e+Czechtourism&submit=Vyhledathttp://m.youtube.com/results?gl=CZ&client =mv- google&hl=cs&search_type=videos&q=% C4%8Desk%C3%A1+republika+prezentac e+Czechtourism&submit=Vyhledat


Stáhnout ppt "Komunikační strategie. Obecné prvky KS 1. určení cílového publika (skrytá, pasivní potřeba, zvyklostní, střídavý, emotivní, racionální nákup)"

Podobné prezentace


Reklamy Google