Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jazyková příprava Skupiny ČEZ Ing. Lucie Farníková Vedoucí projektu 24.4.2007.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jazyková příprava Skupiny ČEZ Ing. Lucie Farníková Vedoucí projektu 24.4.2007."— Transkript prezentace:

1 Jazyková příprava Skupiny ČEZ Ing. Lucie Farníková Vedoucí projektu

2 2 Obsah prezentace  Proč jazyková příprava ve Skupině ČEZ?  Jaká je strategie jazykové přípravy Skupiny ČEZ?  Jaké jsou novinky?  Co naše zákazníky zaujalo?  Co je pro nás výzvou?

3 3 Proč jazyková příprava ve Skupině ČEZ? Mohli jsme nechat naše zaměstnance, mluvit pouze česky…“ Ale řekli jsme si… NE !!!

4 4 Jaké jsou cíle nové strategie jazykové přípravy? 1.Sjednocení jazykové přípravy v rámci celé Skupiny ČEZ 2.Diferencovaný přístup k rozvoji jednotlivce v návaznosti na jejich kariérové plány 3.Vytvoření flexibilního systému v závislosti na strategii Skupiny ČEZ, který rychle reaguje na změny prostředí a potřeby zákazníka

5 5 Co je novinkou č. 1? ROLE VEDOUCÍHO, FINANČNÍ LIMITY  Posílení rozhodovací role vedoucího zaměstnance  Vedoucí rozhoduje o zařazení ve vazbě na stávající nebo budoucí požadovaný pracovní výkon zaměstnance  Vedoucí má stanoven finanční limit na jazykovou přípravu

6 6 Co je novinkou č. 2? PORTFOLIO KURZŮ Proces zlepšování, flexibilita Portfolio kurzů Skupiny ČEZ Potřeby zákazníka

7 7 Co je novinkou č. 2? PORTFOLIO KURZŮ Katalogová nabídka  kurzy nabízené katalogem, včetně ceny  aktualizace probíhá 1x ročně Kurzy na míru (mimo katalogovou nabídku)  kalkulovaná cena  kurzy připravované na základě požadavku vedoucího zaměstnance  vedoucí zaměstnanec může o tyto kurzy žádat kdykoliv v průběhu roku s ohledem na svůj rozpočet na jazykovou přípravu  podkladem pro zadání kurzu na míru je vyplněný formulář umístěný na intranetu Skupiny ČEZ

8 8 Co je novinkou č. 3? KATALOGOVÁ NABÍDKA 2007  Pravidelná skupinová výuka  1x měsíčně 8 hodin tzv.„Osmibloky“  Individuální jazyková příprava  60 nebo 120h  Intenzivní jazykové kurzy - 2 dny nebo 2+2 dny  Obecná angličtina  Office angličtina  Prezentační dovednosti v angličtině  Obchodní angličtina  Finanční angličtina  Právní angličtina  IT angličtina  Technická angličtina

9 9 Co je novinkou č. 3? KATALOGOVÁ NABÍDKA Katalogový list Zaměření kurzu Podrobnosti Cíl a obsah kurzu

10 10 Co je novinkou č. 4? E-PODPORA Plánovací systém  Funguje podobně jako nakupování na internetu  Vedoucí zadává požadavky na jazykové kurzy svých podřízených  Vedoucí sleduje čerpání limitní částky v závislosti na zvolených kurzech. Přihlašovací systém  Účastník vybírá konkrétní termín svého kurzu z aktuální nabídky plánovaných termínů Rozřazovací test  Slouží k zařazení účastníků do kurzu dle úrovně znalostí  Rozlišuje jazykové znalosti dle Evropského referenčního rámce

11 11 Které novinky zákazníky zaujaly?  „Osmibloky“  Intenzivní kurzy  Plánovací systém

12 12 „OSMIBLOKY“ aneb můj den s angličtinou  Podmínky Skupiny ČEZ - nízká časová flexibilita zaměstnanců, vysoká pracovní vytíženost, rozdílnost podmínek mezi jednotlivými společnostmi Skupiny  Pokrytí širšího spektra jazykových témat, ucelenost, pestrost  Simulace cizojazyčného prostředí  Efektivní využití času „Mezi bloky“  Aktivní přístup, interakce  Aplikace znalostí v reálných situacích, práce na zadaných úkolech  Supervize Skupiny ČEZ

13 13 INTENZIVNÍ KURZY  Cíl: nabídnout rychlé oživení a obohacení slovní zásoby v oblasti, která úzce souvisí s profesí účastníků  Rozsah: 2 nebo 2+2 dny, výuka probíhá mimo místo výkonu práce  Témata: Obecná angličtina, Obchod, Právo, Office, Finance, Technika, IT, Prezentační dovednosti  Náplň kurzů - aktuální témata propojující profesní oblast účastníků, novinky na poli energetiky a běžnou každodenní konverzaci  Praktická, interaktivní forma - hry rolí, simulace reálných situací, odborné prezentace, diskuse, filmy  Práce na zadaném úkolu

14 14 PLÁNOVACÍ SYSTÉM Výstupy Zde vidím naplánovanou JP pro svého podřízeného

15 15 PLÁNOVACÍ SYSTÉM 1.Vyberu pro zaměstnance jazykovou přípravu, kliknutím do pole ve sloupci přidat (mohu označit více polí). 2.Kliknu na tlačítko Objednat a vrátím se na předchozí stránku.

16 16 Co je pro nás výzvou?  Reakce na měnící se prostředí a potřeby zákazníka  Motivace účastníků  Supervize

17 17 Co je pro nás výzvou? SUPERVIZE Metodické řízení JP ve Skupině ČEZ (ČR i akvizice)  Aktualizace portfolia jazykových kurzů  Komunikační kampaně JP ve Skupině ČEZ (např. informace na intranetu, „prodej“ portfolia kurzů atd.)  Práce s motivací účastníků JP  Hodnocení kvality výuky (hospitace, hodnocení lektorů atd.)  Komunikace s jazykovými školami (metodické řízení, hodnocení JŠ, zpětná vazba) Diagnostika, příprava návrhů vize a strategie JP Skupiny ČEZ  Benchmarking systému JP Skupiny ČEZ s tuzemskými a světovými trendy  Analýza reality jazykové výuky v regionech  Analýzy potřeb, vyhodnocování zpětné vazby  Vyhodnocování efektivity vynaložených prostředků na JP

18 Prostor pro Vaše dotazy…


Stáhnout ppt "Jazyková příprava Skupiny ČEZ Ing. Lucie Farníková Vedoucí projektu 24.4.2007."

Podobné prezentace


Reklamy Google