Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ. PRÁCE S ŽÁKY rozvoj kompetencí žáků:  kompetence k učení  kompetence k řešení problémů  kompetence ke komunikativním.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ. PRÁCE S ŽÁKY rozvoj kompetencí žáků:  kompetence k učení  kompetence k řešení problémů  kompetence ke komunikativním."— Transkript prezentace:

1 PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ

2 PRÁCE S ŽÁKY rozvoj kompetencí žáků:  kompetence k učení  kompetence k řešení problémů  kompetence ke komunikativním projevům  sociální a personální kompetence  občanské kompetence  kompetence k podnikavosti

3 VYUČOVACÍ METODY

4 ALTERNATIVNÍ VYUČOVACÍ METODY Alternativní škola je zaměřena pedocentricky. Alternativní škola je aktivní. Alternativní škola usiluje o komplexní výchovu dítěte. Alternativní škola je chápána jako „společenství“. Alternativní škola je chápána podle principu „z života pro život“.

5 PAMĚŤ 10% toho, co slyší 15%toho, co vidí 20% toho co současně vidí i slyší 40%toho, o čem diskutuje 80%toho, co přímo zažije, nebo dělá 90%toho, co se pokouší naučit druhé

6 PROBLÉMOVÉ VYUČOVÁNÍ problém je teoretická nebo praktická obtíž, kterou posluchač samostatně řeší svým vlastním aktivním zkoumáním řešení problému vyžaduje aktivní myšlenkovou činnost  HEUREKA - našel jsem, objevil jsem kreativní pedagog u svých posluchačů úspěšně rozvíjí aktivitu, samostatnost a tvořivost základní vlastnosti problému:  problémové úlohy by měly vycházet z reálných životních situací nebo na ně navazovat  čím je problém přirozenější, tím větší je možnost aktivizovat posluchače  problémové úlohy musí být přiměřené, aby je posluchači mohli vyřešit  problémová úloha by měla podněcovat posluchače k uvažování, hledání, zkoumání, případně k dalšímu studiu

7 PROJEKTOVÉ VYUČOVÁNÍ projektové učení, je konstruktivistickým pedagogickým přístupem, jehož cílem je navodit hlubokou, detailní úroveň učení se s využitím metod na bázi průzkumu, či výzkumu podpořenými tématy, která jsou skutečná, zajímavá a důležitá pro studentův každodenní život podmínky kvalitního projektového učení:  otázka nebo téma, které je skutečné, zajímavé a důležité pro studentův každodenní život  reálné využití technologií  studentovo samostatné řízení učebního procesu  spolupráce  využití zkušeností a znalostí z více vědních, či společenských oborů  dlouhodobost (více než 3 týdny)  zaměření na výstup - výrobek, prezentace, nebo činnost jako výsledek výzkumu (pátrání)

8 ZÁKLADY PRÁVA dělba státní moci v ČR  zákonodárná  výkonná  soudní mezinárodní platné v rámci republiky  občanské právo  pracovní právo  rodinné právo  přestupky  trestní právo


Stáhnout ppt "PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ. PRÁCE S ŽÁKY rozvoj kompetencí žáků:  kompetence k učení  kompetence k řešení problémů  kompetence ke komunikativním."

Podobné prezentace


Reklamy Google