Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, 330 22 Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, 330 22 Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,"— Transkript prezentace:

1 Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna, Plzeň

2 Zbytečný! Zbytečný!! Zbytečná!!!! Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

3  Výchovně vzdělávací proces (hospitace a aktuální 3 aspekty, klima školy, etika přístupu k žákům…)  Kvalifikace týmu (plán DVPP)  Vybavení školy  Spolupráce se školskou radou a Klubem rodičů  Management školy (řízení podřízených, kompetence, odpovědnost)  Další specifika (spolupráce s ÚSP)  Mimoškolní aktivity týmu Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě Hodnotili jsme vždycky …

4  Autoevaluace jednotlivými pracovníky: Písemná (dle dotazníku-evaluační listy) Ústní –(hodnotící pohovory) Škol y Škol y : Vlastní : Strenght Weakness Opportunity Threaten Motto: Raduj se i z malých úspěchů. Mnoho kruhů, jeden střed. Vydržať ! Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

5  Co Ti tým přináší  Co přinášíš týmu  Profesní růst (preference a jejich zdůvodnění):  Stanovení vlastních cílů:  K dosažení cílů potřebuji:  V dosažení stanovených cílů mi brání:.  Co bych ve škole změnil?  Poznámky (co se nikam nevešlo).

6 Samostatnost Zodpovědnost Zájem o děti Spolehlivost Empatie Obava z vyhoření Komunikace Informovanost Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Příklady výstupů u pedagogických pracovníků: Cesta ke kvalitě

7 Základní škola a Odborná škola, Zbůch V Sídlišti 349 Evaluační zpráva Školní rok 2008/09 Obsah 1. CHARAKTERISTIKA ŠKOLY 2. VYBAVENÍ ŠKOLY 3. CHARAKTERISTIKA PED. SBORU 4. AUTOEVALUACE ŠKOLY A JEJÍ 5. EVALUAČNÍ ČINNOST 6. HODNOCENÍ PRÁCE V OBLASTI KURIKULÁRNÍ REFORMY ZA ŠKOLNÍ ROK 2008/09 7. HODNOCENÍ SPOLUPRÁCE S KLUBEM RODIČŮ 8. ŘÍZENÍ ŠKOLY 9. HODNOCENÍ ŠKOLY FORMOU AUTOEVALUACE JEDNOTLIVÝCH PRACOVNÍKŮ 10. HODNOCENÍ UVNITŘ MANAGEMENTU ŠKOLY 11. HODNOCENÍ MIMOPRACOVNÍCH AKTIVIT 12. HODNOCENÍ PRÁCE S ÚSP 13. ZÁVĚRY Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

8  Participace všech lidí  Zpětná vazba  Podklad pro týmová pravidla  Dobrá vypovídací hodnota (lze i okamžitá korekce)  Problém-prokazatelný  Poplatnost současnosti (orientace na výkon a sebevědomí jedince, hodnotící pohovory u firem)  Zbytečné viz. 2. slide  Pořád nové  Obtížné hodnocení zvláště sebe sama  Náročná administrace  Časově náročné-pohovory  Nejednotnost dána obecným zadáním Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě Poznámky k evaluaci:

9  Ano, ano, ano…skoro pořád. Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě

10 Povinnost nás uschopňuje dělat různé věci dobře, ale láska nám dává schopnost dělat je skvěle. Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Cesta ke kvalitě


Stáhnout ppt "Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, 330 22 Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,"

Podobné prezentace


Reklamy Google