Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/01.0002.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/01.0002."— Transkript prezentace:

1 PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/

2 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ PREZENTACE projektu Shrnutí dvouletého období práce na projektu Mgr. Lenka Šípková Ekonomická část - hospodaření Mgr. Taťána Semančíková, Eva Hüblová Prezentace výsledků KA Strukturované učení Mgr. Lenka Havlíková Prezentace výsledků KA ICT Mgr. Eva Rousová Prezentace výsledků KA Člověk a příroda Mgr. Jana Vykouková

3 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ ZÁKLADNÍ ÚDAJE O PROJEKTU Název projektu - „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Registrační číslo – CZ 1.07/1.2.33/ Oblast podpory – Finanční podpora ,74 Kč Doba trvání - únor 2012 – prosinec 2013 Projekt určen – pro žáky ZŠS a pedagogy

4 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU KA - „Strukturované učení“ Mgr. Lenka Havlíková KA - „Zlepšování podmínek pro využívání ICT“ Mgr. Eva Rousová KA - „Člověk a příroda “ Mgr. Jana Vykouková

5 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ PRACOVNÍ TÝM Řídící tým – Mgr. Taťána Semančíková Mgr. Lenka Šípková Eva Hüblová Realizační tým - řídící tým + manažeři aktivit Mgr. Lenka Havlíková – KA Strukturované učení Mgr. Eva Rousová – KA ICT Mgr. Jana Vykouková – KA Člověk a příroda Pedagogický sbor – všichni pedagogičtí pracovníci

6 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ PRACOVNÍ TÝM Řídící tým Realizační tým Pedagogický sbor

7 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Pracovní náplň řídícího týmu Zpracování projektu v aplikaci Benefit 7 Vedení projektu: Monitorovací zprávy – 7 MZ /každé tři měsíce jedna/ Závěrečná monitorovací zpráva Vedení pracovních porad, zápisy z porad, prezenční listiny Kontroly Publicita – propagační předměty, prezentace projektu - tisk, nástěnky, Audit ZODPOVĚDNOST ZA PROJEKT !!!

8 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Pracovní náplň manažerů aktivit Zodpovědnost za vedení jednotlivých klíčových aktivit Spolupráce s pedagogy na plnění tematických celků – metodická pomoc Shromažďování materiálů /výstupů/, anotace, fotodokumentace Podklady pro Monitorovací zprávy – 7 MZ /každé tři měsíce jedna/ Podklady pro Závěrečnou monitorovací zprávu Tvorba metodik

9 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Pracovní náplň pedagogického sboru Průběžné plnění jednotlivých klíčových aktivit Práce s žáky - plnění tematických celků, průběžné anotace, tvorba pracovních listů a ostatních materiálů, fotodokumentace, Zpracování komunikační knihy, edukačních profilů Zpracování tématu do metodiky10 tematických celků z přírody pro výuku prvouky/přírodovědy v ZŠS Vytváření DŮM Účast na čtyřech 40 hod. školeních

10 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Monitorovací indikátory Podpořené osoby – žáci Podpořené osoby – pedagogové Produkty - nové, inovativní

11 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Monitorovací indikátory - podpořené osoby – žáci Výuka – Zavádění Strukturovaného učení, výuka ICT, 10 témat Člověk a příroda Ověřování vzniklých materiálů Besedy, školní výukové programy NSEV Kladno Čabárna, tematické návštěvy NSEV, divadla, Přírodovědné pobyty

12 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Monitorovací indikátory - podpořené osoby – pedagogové DVPP v oblasti Vzdělávání žáků se speciálními vzděl. potřebami - v oblasti ICT - v oblasti environmentální výchovy

13 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Monitorovací indikátory - produkt - nový, inovativní Strukturované učení - „Aplikace metod strukturovaného učení v praxi“ „Soubor obrázků pro vytváření strukturovaných úloh“

14 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Monitorovací indikátory - produkt - nový, inovativní Zlepšování podmínek pro využívání ICT - SMART Board - DROPBOX - Pracujeme s iPadem - SMART Response LE – hlasování - DUM pro prvouku/přírodovědu v základní škole speciální

15 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Monitorovací indikátory - Produkt - nový, inovativní Člověk a příroda - „Inspirativní materiál pro pedagogické pracovníky – 10 tematických celků z přírody pro výuku prvouky/přírodovědy v základní škole speciální“

16 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Vybavení školy Díky projektu škola získala další nadstandardní vybavení IT, PC dotekové, notebooky, iPady, vizualizéry, flash disky, fotoaparáty, tiskárnu,.. Speciální nábytek do tříd pro strukturovanou výuku, koberce Přírodovědná učebna Strukturované krabice, didaktické pomůcky

17 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Závěr Cíle projektu KA Strukturované učení Vyučovat žáky metodou strukturovaného učení, které využívá strukturovaného prostoru, časového plánu, vizualizace, pravidelnosti a odměny. Dosažené cíle projektu Žáci vyučováni metodou strukturovaného učení v 7 třídách ZŠS Využívají strukturovaný prostor, do výuky zavedeny strukturované krabice, nástěnné denní režimy /piktogramy/, komunikační kniha, Edukačně hodnotící profily

18 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Závěr Cíle projektu KA Zlepšování podmínek pro využívání ICT Naučit žáky ovládat dotekové PC, využívat k výuce speciální a samostatně vytvořené programy. Dosažené cíle projektu Zvyšování kvality vzdělávání - žáci získali dovednost pracovat na dotekových PC, interaktivních tabulích, iPadech Pracují ve speciálních výukových programech – programy v iPadu, na dotekových PC Mentio, Kon-zen, Life Tool, Sada Altík a Méďa… Dokážou používat vlastní programy – DUM, které podporují aktivitu žáků

19 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Závěr Cíle projektu KA Člověk a příroda Realizovat vyučování v prostředí přírody, podporovat přirozenou zvídavost žáků, získat nové vědomosti a znalosti o přírodě, dokázat přírodu chránit. Dosažené cíle projektu Proběhlo 10 tematických celků – výuka převážně v přírodě Přírodovědné pobyty Návštěvy NSEV Kladno – Čabárna Ekologické výukové programy od NSEV Kladno – Čabárna – jednohodinové a půldenní, ale i další besedy, divadlo,… Žáci získali nové vědomosti a znalosti o přírodě, dokážou přírodu chránit.

20 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Publicita Propagační předměty – zápisníky, propisovací tužky, flesh disky, kalendáře, diáře, desky na TK, tašky, reflexní šnůry na klíče, svícny, Tisk – novinové články, internetové články Tiskové konference – k zahájení, po roce realizace projektu, k ukončení projektu Informační systém – schůzky s pedagogy, s rodiči, se školskou radou, nástěnka pro pedagogy, pro rodiče Vlajky, vlaječky, samolepky, roll up Internetové stránky projektu Prezentace – projektu, přírodovědných pobytů

21 „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ Závěr Děkuji všem pedagogům za velmi náročnou práci na projektu, za trpělivost, píli, kreativitu, nápady, ale především za schopnost dokázat i nemožné. Mgr. Lenka Šípková


Stáhnout ppt "PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/01.0002."

Podobné prezentace


Reklamy Google