Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

KONFERENCE 6. 10. 2012 BRNO OBSAH PREZENTACE 1. PŘEDSTAVENÍ ŠKOLY 2. METODA CLIL – ANO X NE 3. METODA CLIL JAKO VÝZVA 4. REALIZACE PROJEKTU 5. ZÁVĚREČNÉ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "KONFERENCE 6. 10. 2012 BRNO OBSAH PREZENTACE 1. PŘEDSTAVENÍ ŠKOLY 2. METODA CLIL – ANO X NE 3. METODA CLIL JAKO VÝZVA 4. REALIZACE PROJEKTU 5. ZÁVĚREČNÉ."— Transkript prezentace:

1

2 KONFERENCE BRNO OBSAH PREZENTACE 1. PŘEDSTAVENÍ ŠKOLY 2. METODA CLIL – ANO X NE 3. METODA CLIL JAKO VÝZVA 4. REALIZACE PROJEKTU 5. ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ 6. PREZENTACE PROJEKTU NA DNI OTEVŘENÝCH DVEŘÍ Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280

3

4 Představení školy Zaměření školy Výuka dle 2 školních vzdělávacích programů s nižší náročností oproti běžné základní škole.V současnosti 51 žáků v 5 třídách základní školy praktické a 1 třídě základní školy speciální. Tradice 62 let vzdělávání žáků, kteří se pro své postižení nemohou s úspěchem vzdělávat v běžných základních školách. Výhody naší školy  Organizace výuky ve třídách s menším počtem žáků (6 – 14).  Práce speciálních pedagogů, která je více zaměřená na jednotlivého žáka. (Individuální přístup, zvýšená názornost a motivace, procvičování).  Vyučování zaměřené na základní znalosti, zvýšené opakování, učivo pro praxi, přirozenou aktivitu a přiměřený rozvoj osobnosti. (Různorodé pedagogické metody a způsoby práce).  Možnost pro pedagoga lépe přizpůsobit podmínky výuky pro své žáky.

5 Představení školy Mezi cíle naší práce patří: Úspěch žáka ze své práce, z kontaktu mezi vrstevníky. Pro některé „naše děti“ je prostředí větších kolektivů v běžných základních školách nevhodné, nerozumí mu a jen málokdy zažijí úspěch z učení.

6

7 Metoda CLIL – ANO nebo NE

8 Metoda CLIL jako výzva Na ZŠ praktické výuka anglického jazyka začíná až v 6. ročníku. Obavy z hlediska našich žáků i z hlediska pedagogů: Přijmeme něco takového ve výuce? Bude to přínosné? Budeme schopni jej motivovat? Bude je to bavit? Nebude nám do výuky zasahovat někdo „cizí“?

9 Realizace projektu Účast v projektu. Předměty. Přizpůsobení organizace školy projektu. 3 fáze: sběr slovní zásoby tvorba příprav ověřování Pravidelné porady po celou dobu projektu. Formy práce při ověřování.

10

11 Závěrečné hodnocení Přínos  Zkušenost s novou metodou.  Zájem žáků.  Komunikace a spolupráce mezi učitelem a žákem.  Oživení výuky (ruku v ruce s náročnější přípravou pro učitele).  Uvědomění si používání anglického jazyka v běžném životě člověka.  Odbourávání ostychu z mluvení a strachu z angličtiny.  Rozvoj komunikačních schopností a jazykových kompetencí.  Podpora a spolupráce mezi učiteli – předávání zkušeností.  Propagace školy.  Vytváření a používání nových pomůcek.  Zařazování nových metod a aktivit do výuky.

12 Závěrečné hodnocení Každý předmět je vhodný pro tuto metodu i u našich žáků. Osobnost učitele. Vhodné výrazy. Není vhodné realizovat tuto metodu ve více předmětech v jednom dni. Velmi dobré hodnocení od žáků i od vyučujících angličtiny.

13

14 KONFERENCE BRNO OBSAH PREZENTACE 1. PŘEDSTAVENÍ ŠKOLY 2. METODA CLIL – ANO X NE 3. METODA CLIL JAKO VÝZVA 4. REALIZACE PROJEKTU 5. ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ 6. PREZENTACE PROJEKTU NA DNI OTEVŘENÝCH DVEŘÍ Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280


Stáhnout ppt "KONFERENCE 6. 10. 2012 BRNO OBSAH PREZENTACE 1. PŘEDSTAVENÍ ŠKOLY 2. METODA CLIL – ANO X NE 3. METODA CLIL JAKO VÝZVA 4. REALIZACE PROJEKTU 5. ZÁVĚREČNÉ."

Podobné prezentace


Reklamy Google