Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice."— Transkript prezentace:

1

2 Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice

3 Propojení cizího jazyka a předmětu na základní škole

4 Cíle projektu Rozpracování metodiky CLIL do praxe ZŠ Matematika v angličtině pro 4.-9.ročník Výtvarná výchova v angličtině pro 4.-9.ročník  Vytvoření a zavedení nástrojů evaluace ve vzdělávání na ZŠ  Vytvoření a zavedení výukových modulů podporujících praktické využití cizího jazyka ve vzdělávání na ZŠ a rozvoj klíčových kompetencí  Aktualizace a inovace ŠVP na základě navržených nástrojů  Zkvalitnění vybavení školy ICT  Rozšíření spolupráce s místní samosprávou  Rozšíření spolupráce mezi školami

5 Cílové skupiny 1. Žáci základní školy Matice školské České Budějovice 2. Pedagogičtí a vedoucí pracovníci této školy 3. Pedagogičtí a vedoucí pracovníci dalších škol a školských zařízení Jč. kraje

6 Klíčové aktivity 1 TVORBA MEZIPŘEDMĚTOVÝCH VÝUKOVÝCH MODULŮ  Tvorba modulových výukových modulů Matematika pro ročník ZŠ v anglickém jazyce a Výtvarná výchova pro ročník ZŠ v anglickém jazyce  Proškolení vybraných pedagogů v postupech metody CLIL ve spolupráci s pedagogy Jč. univerzity.  Příprava výukových modulových modulů na základě společného rozpracování témat pod vedením specialistů  Aktivní zapojení žáků školy do jednotlivých modulů a tvorba výukových materiálů  Vytvoření e-learningových modulových kurzů Matematia …, Výtvarná výchova…

7 Klíčové aktivity 2. VYTVÁŘENÍ EVALUAČNÍCH NÁSTROJŮ pro mezipředmětové výukové programy  Vytváření evaluačních nástrojů vytvoření metodiky evaluace nových výukových modulů Odborné zpracování metodik  Ověřování klíčových kompetencí pilotáž vytvořených nástrojů, realizace sady testovacích nástrojů Zajištění a vyhodnocení zpětné vazby  Ověřování evaluačních nástrojů Realizace odborných seminářů.

8 Klíčové aktivity 3. INOVACE ŠVP Cestou poznání  Inovace ŠVP dvojfázová revize a aktualizace ŠVP s využitím evaluačních nástrojů (KA2)  Ověřování implementace ŠVP  Vzdělávání pro pracovníky školy Realizace pěti metodických kurzů pro pedagogické pracovníky „Implementace a inovace ŠVP“ Celodenní wokshop „Implementace a inovace ŠVP“

9 Klíčové aktivity 4. ROZVOJ PARTNERSTVÍ a vytváření sítí spolupráce  Vzdělávání pedagogických pracovníků dalších škol a školských zařízení  Mezinárodní partnerství a přenos dobré praxe  Správa internetového portálu  Konference a wokshopy

10 Klíčové aktivity 5. ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VYUŽÍVÁNÍ ICT  Zřízení mobilní počítačové učebny(soubor multimediálních notebooků s WIFI příjmem -25 ks  Vybavení 4 tříd interaktivní tabulí s ozvučením  Vybavení 8 pedagogů vyučujících metodou CLIL notebooky, 10 pedagogů vyučujících metodou CLIL MP3 nosiči  Zřízení tiskového střediska pro operativní výrobu pracovních pomůcek  Vzdělávání pedagogických pracovníků Ovládání interaktivní tabule Práce s výukovým SW

11 Realizační tým  Koordinátor a manažer projektu Mgr.Sedláková Eva  Finanční manažer a účetní projektu Čížková Petra,BBS  Odborný vedoucí projektu Mgr. Rychlíková Jana  Mzdová účetní Švecová Vladislava

12 Realizační tým  Metodik v oboru pedagogika matematika RNDr.Binterová Helena Ph.D.  Metodik v oboru pedagogika angličtina 1.st. Mgr. Dvořáková Kateřina  Metodik v oboru angličtina 1. st Mgr. Dvořáková Jana  Odborný metodik 2. st. Mgr. Kadlecová Barbora Mgr.Hanousková Petra  Metodik v oboru pedagogika angličtina 2.st. a jeho mezioborové využití PhDr.Marek Šulista

13 Realizační tým  pedagog v oboru matematika 1.st  pedagog v oboru matematika 2.st.  pedagog v oboru výtvarná výchova 1.st  pedagog v oboru výtvarná výchova 2.st  Pedagog v oboru angličtina 1.st.  Pedagog v oboru angličtina 2.st.  Koordinátor ŠVP 1.st. Mgr. Štiková Kateřina  Koordinátor ŠVP 2.st. Mgr. Vrtišová Marta

14 Časový harmonogram Školní rok 2009/2010 únor 2010 – červen 2010 II. pololetí Zlepšování podmínek pro využívání ICT (KA5)  vybavení pedagogů  zřízení tiskového střediska  vzdělávání pedagogických pracovníků Tvorba mezipředmětových výukových modulů (KA1)  proškolení vybraných pedagogů v postupech metody CLIL  příprava modulových výukových modulů Vytváření evaluačních nástrojů (KA2)  vytváření metodiky nových výukových modulů

15 Školní rok 2009/2010 únor 2010 – červen 2010 II. pololetí Inovace ŠVP Cestou poznání (KA3)  revize a aktualizace ŠVP  vzdělávání pro pedagog. pracovníky Školní rok 2010/2011 červenec 2010 – prosinec 2010 I. pololetí Zlepšování podmínek pro využívání ICT (KA5)  zřízení mobilní počítačové učebny  vybavení 4 tříd interaktivní tabulí Tvorba mezipředmětových výukových modulů (KA1)  proškolení vybraných pedagogů v postupech metody CLIL  příprava modulových výukových modulů  aktivní zapojení žáků školy do jednotlivých modulů  tvorba výukových materiálů

16 Školní rok 2010/2011 červenec 2010 – prosinec 2010 I. pololetí Vytváření evaluačních nástrojů (KA2)  vytváření metodiky nových výukových modulů  ověřování klíčových kompetencí  vytváření evaluačních nástrojů Inovace ŠVP Cestou poznání (KA3)  inovace ŠVP  vzdělávání pro pedagogické pracovníky Rozvoj partnerství (KA4)  správa internetového portálu  mezinárodní partnerství, přenos dobré praxe

17 Školní rok 2010/2011 leden 2011 – červen 2011 II. pololetí Tvorba mezipředmětových výukových modulů (KA1)  příprava modulových výukových modulů  aktivní zapojení žáků školy do jednotlivých modulů  tvorba výukových materiálů Vytváření evaluačních nástrojů (KA2)  vytváření metodiky nových výukových modulů  vytváření evaluačních nástrojů  ověřování klíčových kompetencí (zajištění a vyhodnocení zpětné vazby) Inovace ŠVP Cestou poznání (KA3)  inovace ŠVP  vzdělávání pro pedagog. pracovníky Rozvoj partnerství (KA4)  správa internetového portálu  přenos dobré praxe

18 Školní rok 2011/2012 červenec 2011 – prosinec 2011 I. pololetí Tvorba mezipředmětových výukových modulů (KA1)  příprava modulových výukových modulů  aktivní zapojení žáků školy do jednotlivých modulů  tvorba výukových materiálů  vytvoření e-learningových modulových kurzů Vytváření evaluačních nástrojů (KA2)  vytváření metodiky nových výukových modulů  vytváření evaluačních nástrojů  ověřování klíčových kompetencí (zajištění a vyhodnocení zpětné vazby)  odborné zpracování metodik  pilotáž  realizace odborných seminářů Inovace ŠVP Cestou poznání (KA3)  inovace ŠVP  vzdělávání pro pracovníky – kurzy, workshop

19 Školní rok 2011/2012 červenec 2011 – prosinec 2011 I. pololetí Rozvoj partnerství (KA4)  konference, workshopy Školní rok 2011/2012 leden 2012 – červen 2012 II. pololetí Tvorba mezipředmětových výukových modulů (KA1)  výstupy výukových modulů (e-learningové kurzy, e-moduly, e-pomůcky pro žáky, atd.) Vytváření evaluačních nástrojů (KA2)  metodický manuál pro evaluaci v tištěné i elektronické podobě Inovace ŠVP Cestou poznání (KA3)  tištěná verze aktualizace ŠVP Rozvoj partnerství (KA4)  závěrečná konference „Všichni můžeme být jedničky“


Stáhnout ppt "Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice."

Podobné prezentace


Reklamy Google