Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výzkum, Trendy a Inovace. 2 27.9.2016 Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výzkum, Trendy a Inovace. 2 27.9.2016 Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná."— Transkript prezentace:

1 Výzkum, Trendy a Inovace

2 Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná destinace Film, jako nástroj marketingu destinace

3 Aktivity odd. Výzkumu a Analýz Spolupráce a vyhodnocování dat –(ČSÚ, ČNB, ETC, UNWTO, WTTC, a další) Vlastní výzkumy –IOP 2 – Monitoring zahraničních návštěvníků ČR –IOP 3 – Sběr informací – domácí cestovní ruch –Průzkum návštěvnosti turistických cílů –ad hoc výzkumy podle aktuální potřeby CzT Tvorba a aktualizace reportů krajů a zemí Akce Skříň – digitalizace výzkumů a analýz

4 Odd. Výzkumu a Analýz – „Akce skříň “ Digitalizace výzkumů a analýz za posledních 10let Až 500 souborů z toho 275 publikovaných nyní

5 Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Návštěvníci Liberecko

6 Česká republika bezpečná destinace

7 Česká republika Bezpečná destinace Cílem tohoto projektu je komunikace úrovně bezpečnosti v ČR směrem k návštěvníkům Studie poskytne objektivní argumentační podklad pro toto tvrzení Studie je zpracovávána v širších souvislostech

8 Česká republika Bezpečná destinace

9 Bezpečná destinace

10 Česká republika Bezpečná destinace

11 Česká republika bezpečná destinace - Metropole Pořadí metropolí podle počtu trestných činů za rok 2009 na 10 tis. obyvatel 1Bratislava537 2Varšava574 3Budapešť612 4Praha682 5Řím812 6Madrid878 7Vídeň Paříž1150 9Londýn Berlín Brusel1667

12 Zasaženost Evropy teroristickými útoky

13 Filmová produkce – netradiční marketingový nástroj destinace

14 …Nejsme páni svého vnímání a rozhodnutí…

15 Více jak 95% všech našich rozhodnutí jsou učiněna v našem podvědomí… …Rozhodnutí si něco koupit netrvá déle jak 2,5 sec.

16 Audiovizuální produkce (AVP) působí na naše podvědomí

17 Smyslové vnímání

18 Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…

19 Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…

20 Pruduct Placemet, resp. Location Placemet marketingový nástroj destinace…

21 Audio Vizuální Produkce přenáší krom lokace i místní autenticitu, kulturu, zvyky a historii

22 AVP cílí na jasné cílové skupiny Následný marketing již na tyto cílové skupiny působí AVP ve filmu, dokumentu, sportovních přenosech AVP umožňuje statistické sledování dopadu sdělení (počet prodaných vstupenek, počet stáhnutí, sledovanost TV, event. počet vydaných výtisků knihy) AVP jako marketingový nástroj 1/2

23 AVP umožňuje plánovat návazný marketing destinace v předstihu Domácí AVP – primárně zacílená na návštěvníky z České republiky Zahraniční a Koprodukční AVP cílí na zahraniční i domácí návštěvníky AVP jako marketingový nástroj 1/2

24 Zahraniční producent Krajské úřady Destinační management Lokace CzechTourism návrh systému podpory AVP

25 Školení v regionech o významu, efektivního využití AVP pro potřeby destinace na regionální, resp. místní úrovni Film friendly location Film friendly služby Produkty po stopách filmových míst Cestování za samotnou lokací CzechTourism návrh systému podpory AVP

26 Ing. Mojmír Mikula ředitel odboru Výzkum Trendy Inovace Ing. Jakub Hlaváček vedoucí Oddělení Trendů a Inovací Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel.: tel.: Děkujeme za pozornost!


Stáhnout ppt "Výzkum, Trendy a Inovace. 2 27.9.2016 Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná."

Podobné prezentace


Reklamy Google