Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje 1 600 000 Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje 1 600 000 Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých."— Transkript prezentace:

1 Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00

2 Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje 1 600 000 Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých zákazníků

3 Konkurence Hlavní konkurenti: –zavedené značky, stálí zákazníci Paolo Caffee, OXALIS, McDonald´s, Starbucks

4 Segmenty Mladí a rozmazlení (15 – 25 let) cenově necitliví volný čas podpora lokální značky Zaneprázdnění lidé s rodinami (26 – 55 let) cenově citliví nedostatek volného času tráví čas s rodinou preferují rychlost a preciznost

5 Tea UP - produkt Připravený čaj sklenička, 4g čaje, horká voda, cukr/med, sítko cena 40 Kč

6 Český čaj (pro segment Mladí a rozmazlení) hmotnost 32 g cena 80 Kč domácí suroviny

7 Rodinný čaj (pro segment Mladí a rozmazlení) hmotnost 20 g cena 50 Kč

8 Distribuce – MALÁ AMERIKA – přímá distribuce – platby pouze hotově – provozní doba: po – pá: 12 – 20 so – ne: 14 – 20

9 Komunikační mix „Mladí a rozmazlení“ LetákyKupony Které zákazník získá po vyplnění dotazníku *Sleva 30 % na připravený čaj (v prodejně) 1. 3. – 7. 3. 2016 VUT Fakulta podnikatelská; 8.00-14.00, náklady 2500 Kč 8. 3 – 14. 3. 2016 Masarykova Univerzita FSS; 8.00-14.00, náklady 2500 Kč Od 1. 6. 1000 dotazníků v prodejně, provozováno prodavačem 5000 ks x 0,4 + 5000= 7 000 Kč1000 ks x 0,4 Kč+ (1000 x 40 Kč x 0.3) = 12 400 Kč „Zaneprázdnění lidé s rodinami“ Akce Přiveď svého manžela/ manželku v únoru (Valentýn) a dostanete jeden čaj zadarmo „Pohádka k čaji“ Poučení prodavači povídajiípohadku pro děti 1.02. – 29.02.2016 v prodejně a provozováno prodavačem 01.01 – 31.12.2016 - po celý rok v pracovní době na prodejně 240/2 x 12 = 1 400 Kč3 000 Kč

10 Rozpočet + bod zvratu TržbyVariabilní nákladyzisk/ztráta kumulativní zisk/ztráta 1. rok1 707 438,02 Kč647 040 Kč-491 021,98 Kč 2. rok2 049 173,55 Kč776 580 Kč -278 826,45 Kč-769 848,43 Kč 3. rok2 459 834,71 Kč932 260 Kč-23 845,29 Kč -793 693,72 Kč 4. rok2 829 256,20 Kč1 072 330 Kč 205 506,20 Kč-588 187,52 Kč 5. rok3 254 132,23 Kč1 072 330 Kč469 282,23 Kč -118 905,29 Kč 6. rok3 580 661 Kč1 233 430 Kč671 961 Kč 553 055,87 Kč nutný úvěr od banky pokrytí vstupních nákladů a ztrát z prvních 3 let 1 070 000,00 Kč

11 Děkujeme za pozornost. Polina Mihhailova Patrik Cupan Pavel Drápal Tomáš Janík Tomáš Klusák


Stáhnout ppt "Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje 1 600 000 Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých."

Podobné prezentace


Reklamy Google