Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Název Heslo/motto Datum
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
2. přednáška.
Analýza zdrojů a schopností organizace
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Strategie podniku v globálním světě
NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Změny v ekonomickém prostředí
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Distribuční strategie
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Konkurenceschopnost ČR v rámci středoevropského regionu SpeedChain 13/11/2013 Ing. Martin Tlapa, MBA náměstek státního tajemníka pro evropské záležitosti.
Technology Transfer Offices can help disseminate IP knowledge Jaroslav Burcik Czech Technical University in Prague Centre for Business cooperation, CTU.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
1 Ekonomický růst a trh práce (několik postřehů) František Cvengroš Smilovice, prosinec 2004.
Vybrané metody analýzy
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Analýza makro a mikroprostředí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Konkurenční prostředí a konkurenční strategie
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Paradigma klasického strategického myšlení Josef F. Palán.
Marketingové prostředí
2.Marketingové prostředí
Marketingové prostředí (mikro, makro)
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
Prosperita organizace
Podnikatelský plán struktura plánu.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Důvody vstupu na zahraniční trhy
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Lenka Zahradníčková
Ekonomicko – správní fakulta v Brně Katedra podnikového hospodářství KONKURENCESCHOPNOST PODNIKU VE VZTAHU K ROZVOJI MANAGEMENTU Ing. Viliam Záthurecký,
PODNIKY V ČR VÝSLEDKY EMPIRICKÉHO ŠETŘENÍ KONKURENCESCHOPNOSTI PODNIKŮ Ladislav Blažek Výzkum konkurenceschopnosti podniků realizovaný v rámci Centra konkurenční.
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
SPACE ANALÝZA.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Tržní prostředí.
II.PŘ Strategie podniku a růst hodnoty podniku 1.Strategie českých podniků v EU 2. Světové trendy podnikových strategií 3. Strategické podmínky konkurenceschopnosti.
Vítejte na marketingu.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Faktory ovlivňující využívání ložisek. Faktory – rizika, vnitřní faktory interní (geologická rizika) externí (technologická, ekonomická, strategická,
Základy firemních financí (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 1,4,10,11) Ing. František Řezáč, Ph.D. Katedra financí ESF MU.
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
© Berman Group. Klastry Co je to a má cenu se jimi zabývat? Petr Adámek Berman Group.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Ekonomika malých a středních podniků
PLNĚNÍ CÍLŮ SRR A VYHODNOCENÍ DOPADŮ KOHEZNÍ POLITIKY NA REGIONÁLNÍ ROZVOJ Hodnocení příspěvku OP k plnění cílů SRR v kontextu regionálních rozdílů a.
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Marketingový systém řízení
Proč výzkum trhu? L 8 Ing. Jiří Šnajdar
Vítejte na marketingu.
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
Marketing Základy a postupy..
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku

Strategie českých podniků v EU Velikost hospodářského prostoru Komplexita trhu

Světové trendy podnikových strategií Globální konvergence Lokální diverzita

Vliv 3 světových center na strategie Globální progresivisté Globální pragmatici

Strategické podmínky konkurenceschop. českých podniků Going concern proncip

Tvorba strategie Typické znaky strategického řízení

Analýza makroprostředí Faktory: - politické -ekonomické -socio kulturní -technologické

Analýza mikroprostředí Analýza odvětví Analýza konkurence

Analýza vnitřních zdrojů a schopností - různorodost - omezení konkurence -Jedinečnost -neooddělitelnost

- ochrana unikátnosti zdrojů - schopnosti podniku

Trvalá konkurenční výhoda - identifikace - motivace -rozpoznání - získání zdrojů

Druhy konkurenční výhody - nízké náklady - prodej diferencované produkce -strategické hodiny

Firemní strategie x podnikatelská strategie - corporate strategy - business strategy

Základní pravidla pro tvorbu konkurenční výhody