energie má své dobré stránky ale i špatné ENERGIE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠETŘENÍ ELEKTRICKOU ENERGIÍ
Advertisements

ENERGETICKÉ SUROVINY - ELEKTRÁRNY
Člověk a energie Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
ELEKTRÁRNY Denisa Gabrišková 8.A.
Energie.
PŘÍRODNÍ ZDROJE V EVROPĚ
Sluneční elektrárna Získávání energie ze slunečního záření patří z pohledu životního prostředí mezi nejšetrnější způsoby. V poslední době se těší značné.
Sluneční elektrárna.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s nevyčerpatelnými a obnovitelnými.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.71 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Autor: Mgr. Ilona Nováková
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“
Registrační číslo projektu
Zdroje energie.
Sluneční energie.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 10
Energie a životní prostředí
VY_32_INOVACE_Př.5.11-Typy elektráren-prezentace
Energetické suroviny 5. ročník
Elektrická energie V současnosti nejvíce strojů a nástrojů pohání elektrická energie. Získává se přeměnou jiného druhu energie. Základem pro její výrobu.
Elektrická energie.
Energetika.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Společenské a hospodářské prostředí
Jsou zásoby přírodních zdrojů na Zemi omezené?
Výroba elektrické energie Druhy elektráren Připraveno s využitím materiálů společnosti ČEZ určených pro školy.
Energie Za předpokladu použití psacích potřeb. Zdroje energie Energie ze Slunce – je základem koloběhu vody v přírodě, ohřívání a pohybu vzduchu, důležitá.
Česká republika: Tepelné elektrárny Hospodářský zeměpis
Energetika, těžký průmysl Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
VY_32_INOVACE_01_Sluneční záření Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Miroslav Kaňok VY_V/2_INOVACE_04_Energie. OBSAH Cesta energie v příroděCesta energie v přírodě Zdroje energieZdroje energie Použité zdrojePoužité zdroje.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: V/2 Název: Využívání.
VYUŽITÍ ENERGIE SLUNEČNÍHO ZÁŘENÍ
Výroba elektrické energie - obecná část
NÁRODNÍ ALOKAČNÍ PLÁN, OBCHODOVÁNÍ SE SKLENÍKOVÝMI PLYNY, DOPADY ZÁKONA O INTEGROVANÉ PREVENCI NA PRŮMYSL Ing. Josef Bubeník Česká energetická agentura.
Výroba elektrické energie Vzrůstající spotřeba energie klade nároky nejen na zvyšování efektivity její výroby, ale také na hledání stále nových zdrojů.
Alternativní Zdroje Energie Autoři: Jiří Preclík Pavel Kopáček Emil Pišta : VII. D třída: VII. D.
Těžký průmysl Energetika.
Výroba a přenos elektrické energie. Struktura prezentace otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Autor – Vlastimil Knotek Závěrečná práce.  Elektrická energie je schopnost elektromagnetického pole konat elektrickou práci. Čím větší energii má elektromagnetické.
Nevyčerpatelné energetické zdroje Zbožíznalství 1. ročník.
Energie III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_05_32_ČLOVĚK A ENERGIE. Anotace: Prezentace může sloužit jako výkladové, opakovací učivo Autor: Mgr. Martin Palát Jazyk: Čeština.
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Centrální zásobování teplem Kulatý stůl Hospodářská komora ČR Ing. Pavel Bartoš viceprezident HK ČR , Praha.
Zdroje elektrického napětí Název školy: Základní škola Brána Nová Paka Autor: Bohumír Včelák Název: VY_32_INOVACE_7_18_FY Téma:Elektrický obvod Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN , financovaného.
Tepelné elektrárny Vypracoval: Jiří Herrgott Obor: Technické lyceum Třída: 2L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum.
Energetický průmysl. Co to je? Energetika je průmyslové odvětví, které se zabývá získáváním, přeměnou a distribucí(rozdělování) všech forem energie Jedná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
10 VÝROBA A PŘENOS ELEKTRICKÉ ENERGIE VY_32_INOVACE_10 autor: Mgr. Miroslava Mahdalová identifikace: G třída: 8. předmět: Fyzika anotace: Doplnění.
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Energie ohně.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc
Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk Lecián Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA LOUNY, PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_18_TYPY.
VY_32_INOVACE_08_Člověk a energie
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ / /21
Energie VY_32_INOVACE_05_Energie Autor: Pavlína Čermáková
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Elektřina VY_32_INOVACE_05-36 Ročník: IX. r. Vzdělávací oblast:
Energetické suroviny 5. ročník
Druhy elektráren Výroba a přenos elektrické energie Název školy
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Autor: Olga Kociánová Datum (období): září 2011 Ročník: 5
Výroba elektrické energie
Transkript prezentace:

energie má své dobré stránky ale i špatné ENERGIE

CO JE TO ENERGIE Energie je SCHOPNOST hmoty konat práci.

JAK ZÍSKÁVÁME ENERGII Jídlo Elektrárny Atd.

DRUHY ENERGIE: biologická, světelná, tepelná chemická, jaderná, magnetická, mechanická a elektrická energie.

VYUŽITÍ: PŘÍKLAD ŽÁROVKA DÁVÁ SVĚTLO

ALE MŮŽE I ZABÍJET

VÝROBA ELEKTRICKÉ ENERGIE MŮŽE ŠKODIT PŘÍRODĚ Zde

BEZ ELEKTŘINY NEMŮŽEME USKLADŇOVAT JÍDLO NA DALŠÍ DNY

ELEKTŘINA SE AKUMULUJE V BATERIÍCH BĚŽNÉ BATERIEAUTO BATERIE

ELEKTRICKOU ENERGII ZÍSKÁVÁME DÍKY SOLÁRNÍM PANELŮM A VĚTRNÝM ELEKTRÁRNÁM

ZÁPIS 1) energie je velmi důležitá 2) výroba elektřiny ničí přírodu, je nebezpečí pro člověka 3) Člověk bez ní neumí žít 4) některou energii měníme na elektrickou – využíváme ji 5) elektrická energie také něco stojí Energie je přeměna – jedna energie se mění na jinou, neztrácí se, stálá přeměna

INFORMACE TROCHU PODROBNĚJI Využití solární energie v rámci trvale udržitelného rozvoje Zásobování energií se na začátku třetího tisíciletí stalo jedním z klíčových problémů naší společnosti. Pokud mají být naplněny cíle tzv. trvale udržitelného rozvoje, nemůže k dalšímu technickému pokroku docházet na úkor zvyšování výroby a spotřeby energie z neobnovitelných zdrojů - ropa, uhlí, zemní plyn. Ty se totiž nejen postupně vyčerpávají, ale také neúměrně zatěžují naše životní prostředí

DĚKUJEME ZA SHLÉDNUTÍ A DOUFÁME ŽE SE VÁM NÁŠ REFERÁT LÍBIL