1 Zavedení Jak instalovat a zavádět Na koho se obrátit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

PROF SVAR s.r.o. Tento dokument je v tištěné podobě neřízený, pokud není podepsán ředitelem společnosti !!! Příručka integrovaného systému managementu,
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Podpora studentů s SPU na MU
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Ing. Adam Mikula FairNet Systems, s.r.o.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_10.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Přínosy metodik  Větší produktivita a kooperace týmů  Komunikační standard  Specializace projektových týmů  Nezávislost na konkrétních řešitelích 
Školení zaměstnanců Kvalita, environment a BOZP
Zkvalitňování dalšího profesního vzdělávání zaměřeného na stavebnictví, elektrotechniku a gastronomii.
Výběr informačního systému Karel Jaborník
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
3. Životní cyklus a procesy projektu
Didaktické prostředky
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Vedení lidí – personalistika v podnicích poskytující služby.
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Zkušenosti se zaváděním systému řízení v KSRZIS podle:
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Systém managementu jakosti
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Dokumentace informačního systému
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Ulrike Rosner „Týmová práce“ 1 Týmová práce v Městské knihovně Chemnitz Vývoj, úkoly a organizace.
Personální procesy.
Podklady ke školení Ing. Jiří Seger Ing. Alena Švarcová
Jako součást informačního systému podniku
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
Aplikace teorie information commons v Ústřední knihovně Přírodovědecké fakulty MU Klub vysokoškolských knihovníků SKIP Zdeňka Dohnálková Prosinec 2006.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Projekt z PA104 Richard Benkovský (139912, Jan Horák (143443, Miroslav Ligas (139542, Tomáš.
E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,
Kvalitní škola – kritéria a indikátory hodnocení
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
ČESKÁ ZEMĚDĚLSKÁ UNIVERZITA V PRAZE
2. Životní cyklus a procesy projektu
Dr. Ondroušek Lubomír, 1.místopředseda SAČM a specialista na problematiku DS pro vedení strukturovaných rozhovorů a vytvoření reprezentativního vzorku.
Detekce a odstraňování chyb Vývoj informačních systémů.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Hodnocení kvality VŠ 15. seminář Podpora výuky a učení se na VŠ Jak podpořit kvalitní vysokoškolské.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
 Název projektu: Poklady kolem nás a v nás  Zkrácený název: Kolumbus  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.13/  Žadatel projektu: Blažek & Blažek,
1 STŘEDNÍ ŠKOLA CENTRUM ODBORNÉ PŘÍPRAVY TECHNICKÉ Nábělkova 539 Kroměříž 12/2011 PREZENTACE PROJEKTU Střední škola – Centrum odborné přípravy technické.
KPV/PIS KPV/PIS  Jaroslav Plzák  Lukáš Choulík  Tomáš Kraus Websol s.r.o.
Síť podpory nadání – propagace a společné projekty Vojtěch Tutr NIDV.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
REHABILITAČNÍ DÍLNA - PŘÍPRAVA NA PRÁCI. C ÍLOVÁ SKUPINA Služba je určena osobám s mentálním postižením, které mají vážný zájem o začlenění do pracovního.
Konference Informatika XVI./2005, Svratka Studijní systém z pohledu systémového integrátora Ing. Jitka Šedá
Systém managementu jakosti
Didaktické prostředky
Škola jako partner firmy
Návrh, požadavky, implementace
DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Řízení změn IS Milan Mikloš Vedoucí odboru IT
5. Rodina jako výchovný činitel, předškolní pedagog
Jak instalovat a zavádět Na koho se obrátit
Návrh, požadavky, implementace
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Vícekriteriální metody rozhodování
farmakovigilanční audit
Transkript prezentace:

1 Zavedení Jak instalovat a zavádět Na koho se obrátit

2 Zavedení informačního systému Předání (instalace, předávací testy, zkušební provoz) Školení pracovníků – Spoluúčast tvůrců (nebývají ale pedagogicky zdatní, nevyužívá se jejich odbornost) – Vhodní jsou dobří lektoři, dokonce specializované firmy Plánování přechodu – Konverze dat Postup překlopení – Vhodné je inkrementální zavádění, lze-li. Podmínkou je vhodná architektura. – Je vhodné stanovit kriteria úspěchu zavádění

3 Dokumenty při zavádění Vize systému a specifikace požadavků Návrh a zdrojové texty (nedělá-li dodavatel údržbu) Dokumenty o testech, případně deník projektu Manuály Dohoda o zkušení době a procedurách odstraňování chyb Záruky a rizika

4 Křivka učení a typy uživatelů

5

6 Koho získat jako spojence Inovátoři jsou motivováni novinkami, nikoliv zlepšováním své práce, – Nemívají prestiž mezi spolupracovníky, nerozumí jejich potřebám – Brzy ztrácí zájem Časní osvojitelé chtějí zlepšovat svou práci a noviny při tom vítají, mívají vysokou reputaci u uživatelů, to jsou ti praví spojenci Časná většina inovace spíše vítá, ale chce mít svůj klid

7 Křivka učení Nemá být příliš strmá (intensita učení příliš vysoká) ani příliš plochá Je nutné zvládání chápat jako učení, je to tedy specifický úkol a je proto třeba zajistit – Kvalitní vyučující – Čas, pomůcky a prostředí – Hodnocení pokroku („známkování“) Často se to podceňuje

8 pro jednu osobu

9 Křivka učení a typy zvládání

10

11

12