Zpráva o činnosti ÚBZ 2010 - 2012. Zaměstnanci a studentiPočet *Z toho žen * Celkový počet zaměstnanců:12375 Pedagogičtí pracovníci:349 Profesoři:40 Docenti:113.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ.
, předsednictvo RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: Ing. J. Fischer, doc. B. Tremlová,
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková, MŠMT Pardubice, 2.dubna 2004 Využívání pomoci z Evropského sociálního fondu Barbora Hošková,
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Sněm Rady vysokých škol1 Rozpočet vysokých škol v roce 2007.
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ Valová Lenka Za použití prezentace MŠMT z
Zpráva o činnosti RVŠ zasedání akademického senátu LF MU, Rada VŠ ve stálém zasedání Martin Pešl.
ZÁSADY A PRAVIDLA FINANCOVÁNÍ VEŘEJNÝCH VYSOKÝCH ŠKOL PRO ROK 2012 A DALŠÍ Seminář k výpočtům limitů přepočteného počtu studentů vstupujících do financování.
VaVpI – pracovní skupina 2 FINANCOVÁNÍ A METODIKA Schůzka , MŠMT MAKROSKOPICKÝ MODEL UDRŽITELNOSTI PROBLÉMOVÉ OKRUHY, KTERÉ BUDOU DÁLE ŘEŠENY.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
EKONOMICKÉ INFORMACE pro jednání Předsednictva RVŠ 23. ledna 2014 Lenka Valová.
Soukromé vysoké školy do Akreditaci získalo celkem41 SVŠ reálně působí40 SVŠ 1 SVŠ se spojila s VVŠ.
Výroční zpráva za rok 2014 Vysokoškolské vzdělávací programy Bakalářské studium Magisterské studium Studijní obor Ekonomika – řízení lidských zdrojů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU, oddělení pro implementaci.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Terciární vzdělávání v ČR podíl veřejných vysokých škol (VVŠ): 84% Nárůst počtu studentů a zaměstnanců VVŠ nárůst [%] studenti
Sněm Rady vysokých škol1 Rozpočet vysokých škol v roce 2008.
Sněm Rady vysokých škol1 Ekonomické informace.
, 3. sněm RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: doc. B. Tremlová, doc. F. Ježek,
Odbor projektové podpory – Univerzitní centrum Telč.
Sněm Rady vysokých škol1 Informace o financování vysokých škol v roce 2007.
Rozpočet PřF 2006 RKD, Rozpočet 2006 – přehled výnosů Dotace na vzdělávací činnost tis.Kč(2005: tis. Kč)112,7% Dotace na tvůrčí.
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Hodnocení akademického roku Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
K vývoji aktivit v organizaci výzkumu se zaměřením na hodnocení výsledků Odborná skupina Organizace výzkumu ČFS JČMF Akademické fórum XI – 11. březen 2010.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Školení IGA AF MENDELU 2015 IGA AF MENDELU 2015 týmové projekty Havlíček doc. Dr. Ing. Zdeněk Havlíček Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Výroční zpráva o hospodaření UTB za rok Výroční zpráva o hospodaření zasedání AS Hospodářský výsledek UTB 2012 Hlavní činnost v.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Fakulta aplikované informatiky / Nad Stráněmi 4511 / Zlín 1.
Setkání zaměstnanců Studijní blok – 2. část Soňa Vávrová.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
ŽIJEME SPOLU Sdružení obcí ORLICKO Petr Fiala, předseda Sdružení obcí Orlicko Antonín Fiala, manažer.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Asociace ředitelů gymnázií ČR
Seminář k podávání projektů pro rok 2017
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
VÝROČNÍ ZPRÁVA O HOSPODAŘENÍ 2016 RNDr. Alexander Černý
Management projektu Fakulta sportovních studií MU Brno 2013 Ing
Fond rozvoje sdružení CESNET
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Jak podat v InSIS přihlášku do interní grantové soutěže
Akademický senát AMU 26. března Akademický senát AMU.
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
IP Alena Kopáčková (DFP)
Návrh rozpočtu kapitoly MŠMT na rok 2019 v Kč ve stavu projednaném vládou dne bez podílu výdajů od EU   Vládní návrh rozpočtu MŠMT na rok.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Institucionální program
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Transkript prezentace:

Zpráva o činnosti ÚBZ

Zaměstnanci a studentiPočet *Z toho žen * Celkový počet zaměstnanců:12375 Pedagogičtí pracovníci:349 Profesoři:40 Docenti:113 Odborní asistenti:84 Lektoři:51 Vědeckovýzkumní pracovníci:61 Odborní a techničtí pracovníci:8360 Ostatní zaměstnanci:86 Celkový počet externích pracovníků:2710 Celkový počet vyučujících:6026 zaměstnanců:5825 * platné ke dni

Počty pracovníků Počet přepočtených pracovníků - 79,45 z toho: –Zdroje mezd Příspěvek na vzdělávání 1111 Institucionální příspěvek 2222 Specifický výzkum 1309, 1313 OPVK – Modularizace ….. Granty, projekty a hospodářské smlouvy Z dotačních finančních zdrojů MU čerpáme optimální položku, do budoucna ovšem nutné úvahy ke snížení počtu zaměstnanců.

Financování ústavu Celkový rozpočet tis Kč Čerpání ke konci srpna 2012 –Osobní náklady celkem9 431 tis Kč –Provozní náklady2 232 tis Kč –Hospodářský výsledek tis Kč

Dělení institucionálního příspěvku mezi skupiny - pravidla Hodnocení publikační činnosti – k přidělování bodů jednotlivým pracovníkům a následně týmům se bude používat výhradně IS RIV – tj. –Publikace (body) budou vypisovány pro jednotlivé pracovníky příp. publikace, následně se provede součet za skupinu. –V případě publikací společných pro dvě a více skupin, se vedoucí skupin dohodnou o dělení bodů. –Databázi bude spravovat Mgr. Jarošová s pomocí Dr. Rozehnala. –Prvním krokem bude verifikace seznamu publikujících pracovníků v jednotlivých skupinách vč. studentů a absolventů, kteří již nejsou zaměstnanci MU. –Bude se vždy hodnotit 5-leté období: pro dělení rozpočtu roku 2012 to bude období 2006 – 2010; v dalších letech se vše o rok posune. V případě, že by IS RIV přestal přidělovat body, připraví ředitel společně s radou ústavu novou kontrolovatelnou metodiku. –Separáty publikací se budou nově ukládat v knihovně ÚBZ v systému, který nachystají knihovnice. Nyní jsou uloženy u dr. Rozehnala – po auditu VZ budou převedeny do knihovny.

Dělení institucionálního příspěvku mezi skupiny - pravidla Hodnocení výuky –K týdennímu hodinovému výkazu hodin výuky na pracovníka se připočítá náročnost výuky dle počtu zapsaných studentů a to takto: U kurzů zakončovaných zkouškou se připočítá k hodinové dotaci: počet studentů x 15 min (0,25 h)/12 (průměrný počet hodin v semestru). U kurzů zakončovaných kolokviem, klasifikovaným zápočtem a zápočtem se připočítá: počet studentů x 9 min (0,15h)/12. –K týdennímu hodinovému výkazu hodin výuky na pracovníka se dále připočítá počet zapsaných bakalářů a diplomantů dle klíče: U Bc. to bude 2h týdně za každého studenta jednorázově U Mgr. to bude 4h týdně za každého studenta jednorázově –Provede se součet za pracovní skupinu, případné dělení výuky se dohodne mezi vedoucími.

Dělení institucionálního příspěvku mezi skupiny - pravidla Metodika výpočtu bodů pro jednotlivé skupiny: –Provede se součet bodů za publikace a stanoví se relativní hodnota –Provede se součet odučených hodin za týden (metodika výše) a stanoví se relativní hodnota –Bude se dělit suma IP (po odečtení nákladů ústavu – provoz, mzdy aj., ne však základní mzdy akademiků) v poměru 1 : 1 (publikace : výuka). –Přidělený podíl se každé skupině sníží o základní mzdy akademiků skupiny. –V případě poklesu přidělených financí skupiny do minusových hodnot, se na radě ústavu domluví solidární příspěvek od jiných skupin na max. dobu tří let s meziročním poklesem 100% - 50% - 25%. Když i po uplynutí této doby bude skupina v minusu, ředitel navrhne restrukturizaci skupiny, s hlavním cílem zachovaní akreditované výuky. Toto opatření se projedná na radě ústavu a případně schválí na akademickém shromáždění ústavu.

Rok 2012 Inst. peníze po odečtení základních mezd akademiků Systematika rostlin 2665 Geobotanika 2460 Rašeliniště 1431 Bezobratlí 1180 Parazitologie 1240 Hydrobiologie 1419 Obratlovci 1182 Algologie 223

Ústav zajišťuje výuku v akreditovaných programech a oborech: Bakalářský studijní program Ekologická a evoluční biologie Magisterský studijní program Ekologická a evoluční biologie studijní obory botanika a zoologie a Bakalářský studijní program Biologie se zaměřením na vzdělávání Magisterský studijní program Učitelství biologie pro střední školy

Počty studentů Bakalářské studium, všechny semestry 2010/2011 SBE celkem121 učitelé53pod SBE 73pod Chemiíz toho 40 první ročník celkem247 Navazující magisterské, všechny semestry 2012/2013 Botanika21 Zoologie41 učitelé34pod EEB 24pod chemií celkem120

Počty studentů Bakalářské studium, všechny semestry 2011/2012 SBE celkem129 učitelé49pod SBE 64pod Chemiíz toho 22 první ročník celkem242 Navazující magisterské, všechny semestry 2011/2012 Botanika21 Zoologie32 učitelé32pod SBE 23pod chemií celkem108

Počty studentů Bakalářské studium, všechny semestry 2012/ semestr nejsou ještě rozděleni na botaniky a zoology 1.Ročník40 Botanika (od 2. ročníku)25 Zoologie (od 2. ročníku)59 celkem EEB124 učitelé59pod EEB 76pod Chemiíz toho 39 první ročník Celkem259

Počty studentů Navazující magisterské, všechny semestry 2012/13 Botanika21 Zoologie32 učitelé27pod EEB 23pod chemií celkem103

Popularizace a získávání kvalitních studentů Medializace výzkumu a výuky ústavu –Arachnologie, botanika, chiropterologie a hydrobiologie –Biologické olympiády –Spolupráce s gymnázii – další vzdělávání učitelů –Návrh do budoucna PR zástupce ředitele

Doktorské studium Ústav má akreditace pro 4-leté doktorské studium oborů botanika, zoologie, parazitologie, hydrobiologie a ekologie až do Z toho žen doktorské studijní programy:6447 z toho v kombinované formě:139

Počty projektů: 2006 – – –

Vědecký výkon ústavu RIV body

Hodnocení lidí V kategorii nad 500 bodů – 3 pracovníci V kategorii do 100 bodů – 26 pracovníků z toho 19 akademiků Pod 100 bodů je však 7 akademiků v pozici docent, odborný asistent a VV pracovník Celkově na MU z 5300 hodnocených lidí: V „20“ nejvíce publikujících jsou dva z ÚBZ V „500“ máme 22 pracovníků

Projekt OP VK Modularizace výuky evoluční a ekologické biologie Hlavní řešitel prof. J. Vaňhara, Hl. manažer projektu dr. P. Hrouda. Celkový rozpočet do září mil. Kč.

Výstavba UKB Projekt VaVpI program 4 Výstavba infrastruktury pro terciární vzdělávání CESEB Centrum experimentální, systematické a ekologické biologie Zahájení výstavby

CESEB Termíny –Začátek stavby – prosinec 2011, dokončení –Kolaudace budov začátek prosince 2013 –Interiéry VVŘ do konce dubna 2013 Převzetí interiérů leden 2014 –AV technika, aktivní prvky a přístroje Postupná přejímka až do března 2014 –Stěhování prosinec 2013 až únor 2014 –Zahájení výuky jarní semestr 2014 –Ukončení projektu