SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
1 VŠFS KS LS 2004/05 SF a FK Rámec podpory společenství ČR
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Regionální politika v České republice a Evropské unii 5 Národní rozvojový plán ČR Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
KULATÝ STŮL S OBČANY – DISKUZE O BUDOUCNOSTI. Místní akční skupina (dále MAS) je na politickém rozhodování nezávislým společenstvím občanů, neziskových.
Pracovní skupina III Osoby v krizi a osoby ohrožené sociálním vyloučením.
Ostrava | Projekt Energeticky nezávislý kraj analýza silných a slabých stránek.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Matematické metody v ekonomice a řízení II
© Moravskoslezský kraj DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Spolupráce veřejné správy s podniky.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Komplexní analýzy.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
SWOT ANALÝZA.
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Tržní prostředí.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
MANAGEMENT A MARKETING PRO RVS
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
1. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 10:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
II. kolo kulatých stolů – SMS ČR MAS Hustopečsko – MěÚ Hustopeče 26. srpna 2015.
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Programy regionálního a municipálního rozvoje Mgr. Oldřich Hájek.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Model struktury strategického managementu
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Integrovaná strategie rozvoje území , Vrbátky.
2. setkání pracovní skupiny „Životní prostředí“. Souhrnná SWOT analýza Silné, slabé stránky Silné stránky B. Slabé stránky B. Zvyšování podílu separovaného.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Populační vývoj Dobříšska
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
Podklady pro zpracování semestrální práce
Aktualizace SUR ČR – Analýza podkladových dokumentů
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název akce, místo, datum.
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Ekonomika malých a středních podniků
Plán činnosti PS na rok 2009 Náměty na činnost PS
SILNÉ STRÁNKY SLABINY PŘÍLEŽITOSTI NEBEZPEČÍ SWOT - ANALÝZA
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Program rozvoje Ústeckého kraje
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Aktuální informace z odboru strategického rozvoje Milan Filip 25. 5
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

SWOT analýza David Kobza

Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní charakteristiky  vnější faktory

Užití Analýza organizací či jejich organizačních složek –soukromý sektor (firmy) –veřejný sektor (obce, kraje) Jednotlivé projekty

Silné a slabé stránky to, co má organizace k dispozici (současnost) –finanční situace –úroveň managementu –image –struktura organizace –vývoj –obyvatelstvo (vzdělanost, sociální skladba,…) –osídlení (hustota, města X vesnice) –trh práce (nezaměstnanost, návaznost na školství) –hospodářství –infrastuktura –cestovní ruch –životní prostředí –spolupráce s ostatními subjekty

Příležitosti a hrozby Možnosti dalšího vývoje (budoucnost) –know-how –počet firem v odvětví –růst či propad odvětví –existence substitučních výrobků –možnosti a realizace čerpání financí např. z fondů EU –rozvoj X pokles úrovně školství a jeho provázanost s trhem práce –zlepšování X zhoršování stavu životního prostředí –marginalizace území

 Interakce S, W (silné a slabé stránky) X O, T (příležitosti a hrozby)  Získáme informace, na jejichž základě je možné vytvořit varianty strategického chování, rozvojové plány apod.

SWOT- analýza Interní analýza Silné stránkySlabé stránky ExterníanalýzaExterníanalýza Příležitosti S-O-Strategie: Využití silných stránek a příležitostí W-O-Strategie: Odstranění slabin pro vznik nových příležitostí Hrozby S-T-Strategie: Použití silných stránek pro zamezení hrozeb W-T-Strategie: Vývoj strategií, díky nimž je možné omezit hrozby, ohrožující naše slabé stránky

Výstup SWOT analýzy  maximalizace předností a příležitostí, minimalizace nedostatků a hrozeb  Eliminuje-li organizace hrozby, řeší slabé stránky a rozvíjí silné stránky, může efektivně realizovat příležitosti.

Toť vše