VYHODNOCOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ŠETŘENÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Kultura Zabývající vědy jsou etnografie, antropologie, kulturologie.
METODY A TECHNIKY VÝZKUMU
Výzkum trhu (VT) Aneb úvod do problematiky. Úvod Začněme od konce aneb požadavky ke zkoušce Sylabus, literatura Výuka, počet kreditů
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Profesionální sebeprezentace
od plánu po vyhodnocení
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
DOTAZOVÁNÍ c) formulace dotazů Kvalitativní dotazování
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Projekt empirického výzkumu
Kvalitativní výzkum.
ICT v životě základních škol
PSY 475 V ĚDECKÁ KOMUNIKACE P ŘEDNÁŠKA : O DBORNÁ P UBLIKACE Hana Macháčková Lenka Dědková Věra Kontríková Jan Šerek.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Umění prezentace.
Teorie psychodiagnostiky a psychometrie
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
4. KONSTRUKCE DOTAZNÍKU Pravidla a doporučení.
použitelnost webu (usability)
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Zásady dobré komunikace
Zpracování dat Kvalitativní výzkum.
Téma: Sociologické metody Vypracoval: Mgr. Milan Pilař.
Spotřebitelský výzkum
2. seminární úkol - projekt PSY117. Týmový projekt  Záměrem tohoto úkolu je vyzkoušet si realizaci jednoduchého výběrového šetření.  Pětičlenné týmy.
Sociologie jako věda - opakování
Hodnocení ve vzdělávání dospělých Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Metody pedagogické diagnostiky
Řešitel: Jméno Příjmení Spoluřešitel: Jméno Příjmení.
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
MIS = marketingový informační systém
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Cílená zpětná vazba Metody pro reflexi v EV.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Analýza a návrh informačního systému pro střední školu Bakalářská práce Lukáš Zachoval.
Průzkum trhu.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
PISA 2012 Matematická gramotnost patnáctiletých žáků
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
Nutriční poradenství u dětí do 2 let. Zjištění a vyhodnocení současného způsobu stravování Zjištění a vyhodnocení současného způsobu stravování Hodnocení.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
Univerzita Palackého v Olomouci Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP v Olomouci Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D. & Mgr. Veronika Krejčí
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
ESPON – Identifikace územních aspektů informační společnosti
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Workshop pro tazatele Bc. Petr Pavlíček Bc. Artem Vartanyan
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů , Praha Tomáš Machalík.
Uživatelské testování webu – teorie a praxe
Aplikace nových forem marketingu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Úvod do psychologie II. přednáška
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.04_vztahy_mezi_lidmi Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Dotazník a výzkumná šetření
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Metody pedagogiky.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

VYHODNOCOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ŠETŘENÍ

PRAVIDLA A PRŮBĚH ROZHOVORU „Navázat vztah“ – relax, důvěra Mluvit jazykem respondenta Klást otevřené a jednoduché otázky Keep going – neverbalní projev Používat ticho Nestrannost a otevřenost Pořád se ptát, naslouchat a přemýšlet zároveň

ANALÝZA Vyhodnocení = hledání Hledání objektivního v subjektivním Hledání společného u jednotlivců Hledání toho, co se opakuje ALE i výjimečnosti, zajímavosti Vytváření vzorců chování, uvažování Analýza, clustrování, mentální mapy

ANALÝZA – testování značky domácího spotřebiče SEGMENTACE NÁKUP USAGE REKLAMA ….. ŽENA, 35, PRAHA, USER   MUŽ, 29, ZLÍN, NON-USER ….

REPORT / PREZENTACE BACKGROUND CÍLE CÍLOVÁ SKUPINA METODOLOGIE STIMULAČNÍ MATERIÁLY HLAVNÍ ZJIŠTĚNÍ SHRNUTÍ A DOPORUČENÍ

Nesmiřte se s… 5 lidí řeklo …. Pouze jeden člověk řekl … Většině participantů se koncept líbil … Bude to dost srozumitelné … Výrobek má velký potenciál … Respondenti si vybrali … Zapomeňte na to … spotřebitelům se to nelíbí…

Ukázka zprávy http://www.rrtv.cz/cz/static/prehledy/medialni-gramotnost/vysledky-studie- do-15.pdf