VYHODNOCOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ŠETŘENÍ
PRAVIDLA A PRŮBĚH ROZHOVORU „Navázat vztah“ – relax, důvěra Mluvit jazykem respondenta Klást otevřené a jednoduché otázky Keep going – neverbalní projev Používat ticho Nestrannost a otevřenost Pořád se ptát, naslouchat a přemýšlet zároveň
ANALÝZA Vyhodnocení = hledání Hledání objektivního v subjektivním Hledání společného u jednotlivců Hledání toho, co se opakuje ALE i výjimečnosti, zajímavosti Vytváření vzorců chování, uvažování Analýza, clustrování, mentální mapy
ANALÝZA – testování značky domácího spotřebiče SEGMENTACE NÁKUP USAGE REKLAMA ….. ŽENA, 35, PRAHA, USER MUŽ, 29, ZLÍN, NON-USER ….
REPORT / PREZENTACE BACKGROUND CÍLE CÍLOVÁ SKUPINA METODOLOGIE STIMULAČNÍ MATERIÁLY HLAVNÍ ZJIŠTĚNÍ SHRNUTÍ A DOPORUČENÍ
Nesmiřte se s… 5 lidí řeklo …. Pouze jeden člověk řekl … Většině participantů se koncept líbil … Bude to dost srozumitelné … Výrobek má velký potenciál … Respondenti si vybrali … Zapomeňte na to … spotřebitelům se to nelíbí…
Ukázka zprávy http://www.rrtv.cz/cz/static/prehledy/medialni-gramotnost/vysledky-studie- do-15.pdf