Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Uživatelské testování webu – teorie a praxe

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Uživatelské testování webu – teorie a praxe"— Transkript prezentace:

1 Uživatelské testování webu – teorie a praxe
Lukáš Lobpreis Sexta B-4.K Gymnázium Globe, s.r.o.

2 Úvod cíl seznámení s uživatelským testováním zkušební testování obsah
důvod testování metody testování moderované testování vlastní testování

3 Důvod testování účel webu: informovat, zaujmout
pravidla pro tvorbu stránek (písmo, …) testování (soubor testů) –> zjištění problémů více návštěvníků –> větší zisk

4 Metody testování formální X neformální kvalitativní X kvantitativní
tlačítko „zpětná vazba“ A/B testování dotazník moderované testování

5 Moderované testování představa + technologie výběr testerů
příprava materiálů testování diskuze s testery analýza + návrh

6 Vlastní testování neformální moderované testování
web:

7

8 Vlastní testování tvorba scénáře výběr testera příprava PC průběh
vyhodnocení

9 Rozptylující bannery

10 Odlišný design

11 Nevýrazný směr linky

12 Odkaz „Titulní stránka“

13 Další výrazné problémy
doporučení malé rozlišení plánků sítě (horší čitelnost) větší rozlišení, případně formát *.pdf složitá volba zastávek u vyhledávání spojení možnost klasického psaní do pole časová neplatnost cen kurzů autoškoly aktualizovat ceník, případně platnost absence základních údajů o postupu po jízdě „na černo“ doplnit informace

14 Zdroje snímky obrazovky ze stránek: http://www.dpmb.cz/
&n=0&lc=77&d=


Stáhnout ppt "Uživatelské testování webu – teorie a praxe"

Podobné prezentace


Reklamy Google