Čas nezastavíš Petr Machala.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TRHLINA Špatná zpráva s dobrým koncem
Advertisements

ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Jak ovlivňuje můj život současná technika
VY_32_INOVACE_ 03_ Lidé a čas Roční období (SADA ČÍSLO 2)
Internet - historie.
Historie automatizace
K LIENT JAKO MOTOR ZMĚNY Klient jako partner a spolutvůrce terapie Mgr. Veronika SlepičkováBc. Tereza Peštová
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
Jak zvěstovat evangelium Obrněné Boží vojsko
Judaismus Petr Machala.
Škola základ života Petr Machala.
Dědění a práva k cizím věcem Petr Machala. 1.Která listina nám garantuje právo vlastnit majetek? 2.Který zákoník upravuje majetkové vztahy fyzických a.
Umění učit se Petr Machala. …Obracím se na vás, protože mám problém. Pokaždé, když si sednu k učení, nejsem schopen myslet na to, co se mám učit, ale.
Kalendář - duben Petr Machala.
Doba železná Petr Machala.
Baroko, prvky baroka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Zimová. Vytvořeno dne Nový začátek (New start)
Životní plány a cíle Petr Machala.
Rodina jako vzor a příklad
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Orgány právní ochrany a sankce
Podzimní a zimní měsíce
Základní škola a Mateřská škola Chlebičov DUM 57. Březen 2012 Jarní a letní měsíce.
PAMÁTKY PRAHA.
Tady je něco pro tebe k Našemu 9 měsíci Našeho vztahu…
Republikánské instituce Petr Machala. z latinského res publica = věc veřejná Co se vám vybaví, když se řekne republika?
Svoboda a autorita Petr Machala.
I. světová válka – konec války
Vývoj ČSR ve 20. letech I. Petr Machala.
Lidská práva v dokumentech
Děti – pokračování našeho života
Řecká kultura archaické období
Doba bronzová Petr Machala.
Životní prostředí Petr Machala. 1.Jaké jsou nevýhody ekonomické globalizace? 2.Napiš aspoň 4 problémy třetího světa. 3.Vysvětlete schéma bludného kruhu.
Ochrana majetku Petr Machala.
Česká republika Hlavní město Praha
Kalendář - září Petr Machala.
Cestovní kancelář.
II. světová válka 1944 (I.) Petr Machala.
Časová pásma, datová hranice, smluvený čas
Kalendář – červenec a srpen Petr Machala. Co červenec neupeče, to již září nedopeče Sv. Markyta vede žence dožita – Sv. Anna – chladna.
Kalendář - únor Petr Machala. Únor bílý – pole sílí 2.2. – Na Hromnice o hodinu více – Sv. Valentýnek – jara tatínek Víte, kolik má únor dnů? Znáte.
Vzájemná pomoc Petr Machala. Alfred Adler říkal, že člověk usiluje získat osobní moc neúspěch může vyvolat pocit méněcennosti Jste v něčem lepší než ostatní?
Moje práva – tvoje práva Petr Machala. tam, kde začíná svoboda druhého vzájemné respektování práv je prospěšné pro obě strany, jinak… Víte, kde končí.
Státní symboly Petr Machala.
Svět po útoku Petr Machala. 1.Kdo první hovořil o „železné oponě“? 2.Co je to bipolární svět? 3.Kdy končí éra rozděleného světa? 4.Stručně charakterizujete.
Krása Jen skrze Krásu si člověk hledá cestu ke Svobodě.
MISTROVSTVÍ SVĚTA V HOKEJI
Člověk v rytmu času Výchova k občanství 6. ročník ZŠ
Vsetín Vsetín je město, ve kterém žiji. Na Vsetínu se mi líbí, že je to malé město a všichni se tu v podstatě skoro známe. Město je obehnané lesy a kopcovitými.
Opakování – starší doba kamenná
Rodina Petr Machala. Co se vám vybaví při vyslovení slova – rodina?
Život v regionech Petr Machala.
Starověká Palestina Petr Machala.
VELIČINY A JEJICH MĚŘENÍ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a jeho svět.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 7  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
KARLŮV MOST A PRAŽSKÝ ORLOJ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Radana Marelová
Troufneš si? Uvítání, představení se. Nalákání na kvíz, budou odměny , ale největší odměnou je vlastní poznání. Budeme na to mít 10 minut. O jaké lidi.
KALENDÁŘ.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Člověk a čas.
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Základní škola Záhumení Rožnov pod Radhoštěm
aneb zvyšování viditelnosti chodců a cyklistů v dopravě
4. a II Čas a datum.
Autor: Andrea Kolářová
Transkript prezentace:

Čas nezastavíš Petr Machala

Co se vám vybaví, když se řekne čas? „Jsme v zajetí času.“

Čas první se časem zabývá Augustinus člověk je bytost časová nemůžeme z něj vystoupit čas a svět vzniká společně Bůh stojí mimo čas, je věčný

Komu z lidí na obrázku běží čas rychleji?

Co se vám vybaví, když se řekne - čas je měřitelná veličina souvisí s prožitky našeho života Co se vám vybaví, když se řekne - kvalita času?

pro člověka je čas relativní ubíhá rychle, když nás něco baví vleče se, když děláme něco, co nás nezajímá

Jiné vnímání času čas k jídlu, odpočinku, učení a práci, času svátečnímu…

Jaké znáte druhy hodin?

Znáte pověst o tvůrci orloje? Víte, kde můžete v České republice vynalezen již r. 1410 Mistrem Mikulášem z Kadaně a astronomem Janem Šindelem Mistr Hanuš ho pouze opravil Prostějov Olomouc Víte, kde můžete v České republice vidět ještě orloj?

Víte, kdy byl poprvé zaveden letní čas a proč? během I. světové války od r. 1996 stanovena změna na poslední březnovou neděli končí poslední nedělí v říjnu

Znáte časová pásma?

Děkuji za pozornost