Projekt diplomové práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Hodnotový management Teorie rozhodování
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Projekt diplomové práce
Analýza vlastního podniku
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
DIPLOMOVÝ SEMINÁŘ mkh_dis1
Finanční analýza říjen 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060318
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Zám ě r diplomové práce Aplikace metody benchmarkingu v podnikovém prostředí Petr Ondrejka.
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Projekt diplomové práce
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Strategický management
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Projekt DP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt BP – POT MKH DIS1 téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku téma DP: Vliv podnikové kultury na efektivnost podniku autor: Petr Kuchař,
Projekt diplomové práce Veronika Moláková. Tématem diplomové práce je „Návrh vybraného podnikatelského záměru“.
Struktura podnikatelského plánu
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor práce: Jana Svitáková, UČO: Vedoucí práce: Ing. Romana.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
1. PODNIKÁNÍ Ing. Martina Kozáková.
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Autor práce: Zita Jílková Vedoucí práce: Ing. Romana Píchová
Finanční analýza vybrané firmy
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

Projekt diplomové práce Jan Březina 347757

Zpracování diplomové práce Téma: Krizový management Crisis managemet Katedra: Podnikové hospodářství Vedoucí: Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Živnostník: Jan Březina Právní forma: Fyzická osoba Předmět podnikání: Hostinská činnost, Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, Pekařství, cukrářství, Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin Datum zápisu: 26.03.1994 Počet zaměstnanců: 3

Řešený problém a cíl práce Problém: Firma má v oboru gastronomie velmi dobrou pověst v západních Čechách, kde působí. Je zde již 19 let a má mnoho stávajících zákazníků. V roce 2007 se snažila expandovat na severní Moravu, což se setkalo s fatálním neúspěchem. Kvůli neúspěšné expanzi se firma musela zadlužit a zlepšit hospodárnost podniku, aby to dokázala splácet Hlavní cíl práce: Analyzovat podnik a jeho závazky a pomocí retrospektivní analýzy expanze, zjistit příčiny neúspěchu a najít řešení pro podnik pro další rozvoj a ustálení finanční situace podniku. Dílčí cíle: Analyzovat silné stránky podniku, které nejsou spjaty s místním prostředí a jejich možnou přenositelnost do jiných krajů. Navrhnout strategickou variantu rozvoje podniku a ustálení jeho finanční situace Při více možných variantách konzultovat pomocí koučovacího rozhovoru nejvhodnější metodu pro podnik a management podniku Finální variantu rozpracovat do podrobnosti a spočítat její ekonomickou náročnost

Hlavní hypotéza: Podnik úspěšně překonal krizi a je schopen znovu expandovat Metody ověření: Interní a externí analýza podniku (Pest, Porterův model, SWOT, finanční analýza, koučovací rozhovor) Návrh a tvorba strategických variant Výpočet ekonomické náročnosti vybrané varianty Dílčí hypotézy: H1:Management podniku je ochoten znovu expandovat a podstoupit rizika s tím spojená Výpočet nákladů na expanzi Koučovací rozhovor s managementem H2: Podnik má disponibilní zdroje pro expanzi Finanční analýza podniku (výkaz zisku a ztrát, cash flow analýza, zadluženost, rentabilita a platební schopnost) Výpočet ekonomické náročnosti varianty pro expanzi. Komparace analýzy podniku a ekonomické náročnosti epanze

Hlavní hypotéza: Podnik úspěšně překonal krizi a je schopen znovu expandovat H3: Podnik je schopen si zajistit lidské zdroje pro expanzi a tyto zdroje budou dostatečně kvalifikované pro danou práci a dokážou zajistit hladký chod podniku Metody ověření: Analýza pracovního trhu v jednotlivých krajích a městech vybraných ve strategickém cílu expanze. Analýza škol v oboru gastronomie a jejich hodnocení (průměr hodnocení z jednotlivých portálech o školách) H4: Je možné zajistit vhodné prostory v centru města, kde by mohli vznikat nové provozovny Metody ověření Analýza realitního trhu (Ověřit na hlavních realitních portálech možnosti pronájmu nebo koupi prostor) H5: Přístup úřadů je nakloněný rozvoji gastronomických zařízení v centru jejich města Analýza spokojenosti s úřady místními podnikateli (průzkumy město pro byznys atd.)

Rozšířený seznam literatury: CRANDALL, W. L. a J. A. PARNELL. Crisis Management in the New Strategy Landscape. 1st ed. London: SAGE Publications, Inc, 2009. 280 s. ISBN 978-1-4129- 5413-6. DEVLIN, E. S. Crisis Management Planning and Execution. 1st ed. New York: Auerbach Publications, 2006. 528 s. ISBN 978-0-8493-2244-0. Změněno: 22. 2. 2013 18:14, Ing. Alena Klapalová, Ph.D. CHALUPA, R. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 169 s. ISBN 978-80-247-4234-2. ZUZÁK, R. a M. KÖNIGOVÁ. Krizové řízení podniku. 253 s. Praha: Grada, 2009. 253 s. ISBN 978-80-247-3156-8. ANTUŠÁK, E. Krizový management: hrozby - krize - příležitosti. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. 395 s. ISBN 978-80-7357-488-8. SMEJKAL, V. a K. RAIS. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2010. 354 s. ISBN 978-80-247-3051-6. CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 169 s. Komunikace (Grada). ISBN 978-80- 247-4234-2. ZUZÁK, Roman a Martina KÖNIGOVÁ. Krizové řízení podniku. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2009, 253 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3156-8. SMEJKAL, Vladimír. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2010, 354 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3051-6. HABERLEITNER, Elisabeth, Elisabeth DEISTLER a Robert UNGVARI. Vedení lidí a koučování v každodenní praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009, 255 s. ISBN 978-80-247-2654-0.