Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Advertisements

Daňové plánování při výstavbě nemovitostí Financování a výstavba nemovitostí s využitím zahraniční společnosti.
Seminář Mediální archiv. Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s.
WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum
Produkty finančního trhu
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Svatomartinská konference Trendy a vývoje soutěžního práva 2009 Michal Petr Úřad pro ochranu hospodářské soutěže Ekonomická závislost Stálo 10 let čekání.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Nástroj pro efektivní práci moderního makléře Stanislava Kabele, Asim El Amin.
Fondy kolektivního investování Zdroj investic pro nemovitostní trh? Lukáš Vácha.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
 Jsme RK, která se specializuje na poptávky klientů  V případě prodeje investiční nemovitosti máme databázi 850 nejbohatších investorů do nemovitostí.
HYPOTEČNÍ ÚVĚRY finanční poradenství konzultace
Je vzdělávání dospělých příležitostí pro další rozvoj středních škol? Pro závěrečnou konferenci UNIV2 dne připravil Kamil Ubr OŠMS Krajského.
Veronika Němcová xnemv08 Koupě bytu v Praze. Veronika Němcová xnemv08 Osnova Rozhodovací fáze –Parametry bytu –Možnosti financování Výběr bytu Vyřízení.
Developerský projekt AF s. r. o.
Zadání případové studie
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
1 VI. Ročník odborné mezinárodní konference Real Estate Market Autumn 2007 Ing. Petr Illetško MBA.
Prezentace společnosti Fincentrum
Občanské Sdružení EpiStop vytváří platformu pro setkávání, spolupráci a aktivní činnost všech skupin a osob, které mají vztah k lidem s epilepsií (pacientů,
Důvody vstupu na zahraniční trhy
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Mediální monitoring, screening a audit
Tržní hospodářství II. Petr Machala.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Monitoring médií Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Služby ČTK pro veřejnou správu V Hradci Králové dne
KAPITOLA 9: ZÁKLADNÍ DRUHY OPERACÍ - KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_20 Název materiáluHypotéka.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Druhy bank. Obchodní banky (komerční) Hypoteční banky Úvěrová a spořitelní družstva (kampeličky) Banky se speciálními funkcemi.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Nezaměstnanost ve městě Brně Daniel Kovář. Cíle práce Hlavní cíl: - vyhodnotit nezaměstnanost ve městě Brně.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
SPP 728 Služby zaměstnanosti a práce s nezaměstnanými
Informace na dosah ruky
DUM - Digitální Učební Materiál
HYPOTÉKY HYPOTEČNÍ NOVINKY NA ZÁŘÍ 2015 Zvyšujeme úrokové sazby
HYPOTÉKY ODHAD SNÍŽENÍ ZDARMA SAZEB
Akční nabídka snížení sazeb a odhad nemovitosti ZDARMA!
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
HYPOTÉKY 1,89% na 10 let! 1,99% na 8 let
Transkript prezentace:

Efektivní využití informací z médií

Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií

Proč monitorovat média Co v médiích monitorovat

Vlastní společnost a projekty Název vlastní společnosti Názvy produktů či projektů Jména představitelů Kdo a proč o nás píše Konkurence a její projekty

Ekonomické souvislosti Ekonomická situace ve spojitosti s trhem nemovitostí Úroková sazba hypoték Vývoj cen nemovitostí

Příležitosti Nové developerské projekty Prodeje bytů v různých lokalitách a jejich ceny Informace o lokalitě

Jak informace získat Aktivní vyhledávání  Mediální archiv Pasivní odběr  Monitoring

Mediální archiv

A to není zdaleka vše… Nabízíme také: Monitoring sociálních sítí Mediální analýzy Monitoring reklamy  Poskytuje komplexní mediální obraz

Děkuji za pozornost Petr Jantač produktový specialista NEWTON Media, a.s.