Vlastní hodnocení školy 2009/2010 Základní škola Kraslice, Dukelská 1122.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÍTEJTE NA STRÁNCE VÝCHOVNÉHO PORADCE
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Vlastní hodnocení Základní školy Chýnov, okres Tábor Zvolená oblast: Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů.
Sanace rodiny Alena Svobodová, vedoucí sociální služby, koordinátorka projektů.
Proces provádění auditů ve FN Plzeň. Proces provádění auditů ve FN I. iniciátor – předloží problém k řešení komise pro tvorbu standardů - připraví dotazník.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
Vzájemná hospitační činnost
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Dotazníkové šet ř ení Mapa školy Ú č ast v projektu: 140 základních škol Celkový po č et respondent ů : Po č ty respondent ů : ž áci (89%), rodi.
Vlastní hodnocení školy
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Zpracoval: Ing. Petr Hajný, ředitel školy
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Studijní obory: Učební obory: Hotelnictví a cestovní ruch Kuchař - číšník Gastronomické služby Cukrář Obchodně podnikatelská činnost Řezník – uzenář Nástavbové.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Kázeň Michal Dubec o.s.Projekt Odyssea 1/9.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Rozhodovací procesy.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Každodenní chod školy S čím za kým. Struktura školy Vedení školy (ředitel, zástupci ředitele) Sekretářka (hospodářka) školy Vedoucí předmětových sekcí.
Základní škola, Nemyčeves, okres Jičín. Abychom mohli uplatňovat plánované výchovné a vzdělávací strategie, bylo zapotřebí propracovat didaktický postup.
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Výchovný poradce v systému poradenských služeb na základní škole
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Vyhodnocení odevzdaných dotazníků:
Autodiagnostika učitele
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
ZÁŠKOLÁCTVÍ.  Záškoláctví je jedním ze závažných problémů, které musí školství řešit.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Jednání řídícího výboru MAP Český Krumlov
Podpora nadání na prvních stupních s důrazem na „malé školy“
Bezpečné klima na školách konference k projektu Kraje Vysočina 2017
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Přijímací řízení pro školní rok 2017/2018.
Psychologie ve školní praxi - seminář
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Podpora bezpečného klimatu prostřednictvím etické výchovy Hana Kachtíková 3.října 2017
První zkušenosti s evaluací
Jednací řád Pracovní skupiny
Volnočasová pedagogika
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

Vlastní hodnocení školy 2009/2010 Základní škola Kraslice, Dukelská 1122

Plánování autoevaluace CílOblastPodoblastKritériumIndikátorEvaluační n.KdoKdy zlepšit úroveň spolupr áce rodičů a výchov ného poradc e spolupráce s rodiči spoluprá ce s vých ovný m pora dce m počet rodičů, žáků na konzult acích počet rodičů, žáků na konzult acích u VP zvýšit o 20 % zápisy z jednání, prezenč ní listiny výchovný porad ce 4x za rok zlepšit kvalitu vyučov acího proces u obsah a průběh vzděláv ání hodnoce ní výuk y úroveň písemn ých prací zlepšit úroveň písemn ých prací o 20 % anylýza žákovs kých písemn ých prací vedoucí před měto vých komis í, zástu pce ředite le 1x za rok

Plánování autoevaluace CílOblastPodoblastKritériumIndikátorEvaluační n.KdoKdy zlepšit vzájem né vztahy ve škole vliv vzájem ných vztahů školy na vzdělá vání klima škol y počet stížnos tí snížit počet stížnos tí o 10 % dotazník anketa třídní učitel é 1x za rok

Dotazník pro žáky

Vyhodnocení

Děkuji za pozornost Mgr. Hana Štípková