Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODY A TECHNIKY VÝZKUMU
Advertisements

Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Co má obsahovat prezentace
Závěrečná fáze výzkumu
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
POSTUP PSANÍ ZPRÁVY. CÍL (Proč zprávu píšete ?) -1 POSKYTNUTÍ INFORMACÍ : spojeno s prezentací nějakých faktů nebo vysvětlením příkladů či konkrétních.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Zpracování ročníkových prací
Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR2 a KROP2 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
Název práce Autor práce: Vedoucí práce: Obor studia: Datum obhajoby:
Řešitel: Jméno Příjmení Spoluřešitel: Jméno Příjmení.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
S využitím prezentací Mgr. Pavlíny Mazáčové, Ph.D.:  Jak napsat dobrý odborný článek  Tvorba odborného textu.
Struktura bakalářské práce
Přehledová studie soustřeďuje původně rozptýlené informace do jednoho zdroje zhušťuje a sumarizuje existující informace interpretuje (vysvětluje) existující.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Jak napsat zprávu z praxe
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Název disertační práce Autor(ka): Školitel(ka): Konzultant(ka): Obor: Datum obhajoby:
Název maturitní práce Jméno autora práce, ročník Jméno vedoucího a oponenta Logo školy.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Název závěrečné práce Vedoucí DP : Jméno Příjmení Vypracoval: Jméno Příjmení Vedoucí práce: Jméno příjmení | Studentská 2 | Liberec 1 | tel.: +420.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Obhajoba bakalářské práce Pokyny k obhajobě (včetně šablony) pro obor PODNIKOVÁ EKONOMIKA A MANAGEMENT KVĚTEN 2016.
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec Vedoucí bakalářské práce:Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Zpracování ročníkových prací – letní semestr
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Obhajoba bakalářské práce
Identifikační a lokalizační studie brownfieldů
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vzor individuální prezentace
Systém odměňování ve vybraném podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
NÁZEV ROČÍKOVÉ PRÁCE vedoucí RP: jméno vedoucího RP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Autor práce: Michaela Janová
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Mobilní marketing v ČR Autor bakalářské práce: Daniel Němec
Vzor individuální prezentace
Bakalářská/Diplomová práce
Katedra řízení podniku
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.

Vaše Jméno: Název práce Cíle a výzkumné otázky práce jaký je současný stav řešení problému a čeho jste chtěl/a svou ročníkovou prací dosáhnout (objektivní a subjektivní důvody)? s jakými výzkumnými otázkami jste pracoval/a?

Vaše Jméno: Název práce Teoretická východiska práce kdo již o daném problému psal? jaké různé přístupy k řešení problému je možné v literatuře najít? který z vymezených teoretických přístupů využíváte ve své práci? Doporučení: Neseznamujte komisi s teorií, kterou dobře zná. Zde máte pouze prokázat, že jste si příslušnou teorii sám/sama nastudoval/a a znáte nejdůležitější práce k danému tématu.

Vaše Jméno: Název práce Metodika práce jaké konkrétní analytické či výzkumné metody jste využil/a (historická metoda, srovnávací analýza, textová analýza, rešerše médií, marketingový průzkum zákazníků či konkurence apod.)? proč jste zvolil/a právě tyto metody, jaké jsou jejich výhody a omezení při řešení daného problému?

Vaše Jméno: Název práce Výsledky analýzy jaká jsou hlavní zjištění a výstupy Vaší práce? Neprezentujte v plné šíři konkrétní výstupy (grafy, tabulky apod.), ale pokuste se shrnout, jaké nejdůležitější závěry jste učinil/a. Rozsah této části by v ideálním případě neměl překročit snímky.

Vaše Jméno: Název práce Závěr dosáhl/a jste cílů, které jste si stanovil/a? jaké jsou odpovědi na výzkumné otázky? v čem přesně spočívá Váš osobní přínos k řešení problematiky? jak Vás osobně práce na daném tématu obohatila? jakým způsobem by bylo možno (nebo nutno) na zkoumání daného problému pokračovat?

Vaše Jméno: Název práce Otázky vedoucího práce: Xxx? Yyy? Zzz? Vaše prezentace skončila předchozím snímkem. Po něm následuje vyjádření vedoucího práce. Doporučuje se na tento snímek umístit poznámky k obhajobě a otázky vedoucího, případně podstatné informace k Vašim odpovědím, na něž se dostane po přečtení posudku.