Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Předmět úpravy Podmínky pro poskytování sociálních služeb a příspěvku na péči Podmínky pro vydávání oprávnění k poskytování soc.služeb, pro výkon veřejné.
Advertisements

Sociální politika 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
LUKÁŠ MELNIČÁK FINANCE A MARKETING VE VYSOKÉM ŠKOLSTVÍ.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Transformace sociálních služeb pro lidi s postižením
Opakování k maturitě.
Obecné cíle pro KPSS 1. Vytvoření objektivního a názorného informačního systému pro veřejnost 2. Zlepšení bytové politiky 3. Vznik asistenčních služeb.
Plánovaný rozvoj služeb
Podpora poskytovatelů ve zlepšení kvality poskytovaných služeb
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Ročník Lenka Miketová ZSF OU v Ostravě
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Projekt „Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb“. Tyto materiály byly vytvořeny s podporou EU. Názory zde prezentované jsou plně v zodpovědnosti.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Podniková ekonomika Personální činnost.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
KOMUNITNÍ PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB. KOMUNITNÍ PLÁNOVÁNÍ metoda Komunitní plánování je metoda metoda – jak zpracovávat rozvojové materiály pro různé.
Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost
Plánovací proces a druhy plánování
Informace o plánování sítě sociálních služeb v Jihočeském kraji.
MARKETINGOVÝ MIX.
1 Plánování rozvoje sociálních služeb v ČR a další perspektivy jeho vývoje Zlín
Definice managementu.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
Sociální zabezpečení 4. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Marketingové řízení školy. Efektivní škola Profesionální vedení školy Sdílení vize a akceptování cílů školy spolupracovníky Vhodné edukační prostředí.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Aktivity související s psychiatrickou péčí podporované z Operačního programu Zaměstnanost a Integrovaného regionálního operačního programu.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Monitorovací systém sociálních služeb města Plzně k podpoře dotační politiky Mgr. Karolína Vodičková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Prezentace služeb OPORA V roce 2014 poskytoval spolek OPORA občanům města Roudnice nad Labem tyto registrované sociální služby: Pečovatelská služba Odborné.
Financování zdravotnictví v ČR Kde jsme a jak dál? Ladislav Friedrich.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji a jeho návaznost na plány komunitní plány na místní úrovni setkání k zahájení tvorby Komunitního.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
 Do tvorby strategie jsou zapojení pracovníci příslušných odborů KÚ LK a zároveň další zainteresované subjekty ze sociální oblasti, služeb a vzdělávání.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
MIKROEKONOMIKA Ekonomika neziskových organizací. Společenský význam neziskových organizací Nezisková organizace (nonprofit, nověji not-for-profit) = organizace,
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb
Kvalita v sociálních službách jako proces
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Komunitní plánování cesta k aktivní roli klienta sociálních služeb
Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Komunitní plánování Mirka Wildmannová.
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
Zjišťování kvality poskytovaných sociálních služeb
Ing. Stanislava Správková
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Poskytování sociálních služeb a ekonomika církevních nestátních neziskových organizací Konference APSS Praha,
Vyúčtování dotací za rok 2013 Rozdělení dotací v roce 2014
Transkript prezentace:

Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení snímku (obrázky, texty ….. ) je libovolné. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

MANAGEMENT, EKONOMIKA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB, KVALITA V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Funkce managementu, ekonomiky Management – proces koordinace pracovních činností, aktivit, skupiny pracovníků za účelem dosažení určitých výsledků tak, aby byly provedeny účinně a efektivně. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Manažer – je pracovník, který pracuje ve skupině s lidmi a koordinuje jejich aktivity tak, aby bylo dosaženo kvalitních cílů organizace. HIERARCHIE  vrcholoví manažeři  střední manažeři  manažeři 1. linie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

EKONOMIE  o výrobě a směně zboží  o penězích, kapitálu a bohatství  o výrobních vztazích mezi společností Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

FINANČNÍ ZDROJE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB Vícezdrojové financování sociálních služeb  státní dotace a granty  dotace z fondů  příspěvky zřizovatelů  příspěvky na péči Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

 příjmy od uživatelů  příspěvky samosprávních celků  příjmy z veřejného zdravotního pojištění  vedlejší hospodářská a mimořádná činnost  dary Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

4 hlavní pilíře financování pobytových sociálních služeb  platby uživatelů sociálních služeb  příspěvky na péči dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách  státní dotace  příjmy z veřejného zdravotního pojištění Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

DALŠÍ FINANČNÍ ZDROJE  příspěvek zřizovatele na činnost  prodej vlastních výrobků  ostatní granty  dary  popřípadě ostatní zdroje Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Financování terénních a ambulantních služeb  platby uživatelů  příspěvky na péči  státní dotace Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Další zdroje mohou být:  příspěvek zřizovatele na činnost  dary  vedlejší hospodářská činnost  ostatní granty a příspěvky  ostatní zdroje Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

KOMUNITNÍ PLÁNOVÁNÍ SOCÍÁLNÍCH SLUŽEB KPSS – popisuje současný kvantitativní a kvalitativní stav sociálních služeb v určitém regionu, věnuje se také charakteristice regionu a uživatelům a poukazuje na potřeby uživatelů Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Plánování musí být založené na vzájemné komunikaci mezi poskytovateli a uživateli sociálních služeb a v neposlední řadě mezi zadavateli. Metoda plánování je založena: na zapojování všech, kterých se to týká na vyjednávání a dialogu na dosažení výsledku, který bude podporován většinou účastníků Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Triáda KPSS je odrazem potřeb dané komunity  zadavatelé sociálních služeb  uživatelé sociálních služeb  poskytovatelé sociálních služeb Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

MARKETING NEZISKOVÉHO SEKTORU Je to proces plánování a realizace koncepcí, propagace, distribuce myšlenek, tvorba cen výrobků a služeb s cílem dosáhnout směny a tím uspokojit požadavky jedinců i organizací. Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Marketing neziskového sektoru musí zajistit existenci jednotlivých organizací za účelem přežití a musí být lepší než ostatní – kvalitou svých služeb. HOSPIC SV. JOSEFA V RAJHRADĚ Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

negativní argumenty potřeby marketingu v neziskovém sektoru  problematika absence konkurenčního prostředí  sociální služby nemají tržní charakter  marketingový výzkum – za jakou službou je spotřebitel ochoten cestovat  časté neadekvátní náklady  marketing se musí přizpůsobovat potřebám a prostředí neziskového sektoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

POZITIVNÍ ARGUMENTY  soutěživost o získávání klientů a příjmů  rostoucí nároky klientů  činnost strategického managmentu  rozvoj podnikatelské činnosti  neustálé zviditelňování ve svém okolí, např. formou reklam Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

Standardy kvality sociálních služeb, měření  cíle a způsoby poskytování sociálních služeb  ochrana práv osob  jednání se zájemcem o sociální službu  smlouva o poskytování sociální služby  individuální plánování průběhu sociální služby  dokumentace o poskytování sociální služby Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

 stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby  návaznost poskytované sociální služby na další dostupné zdroje  personální a organizační zajištění sociální služby  profesní rozvoj zaměstnanců  místní a časová dostupnost poskytované sociální služby Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK

 informovanost o poskytované sociální službě  prostředí a podmínky  nouzové a havarijní situace  zvyšování kvality sociální služby Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK