RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Název projektu: Student – praxe – excelence CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Obchodní akademie Liberec
managementu znalostí podle
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Model CAF a jeho budoucnost nový model CAF 2006 plán práce skupiny národních korespondentů CAF.
6 Nejčastější neshody při uplatňování ISO 9001
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Nabídka personálních služeb
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Hodnocení škol a školských zařízení
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Systém managementu jakosti
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Konkrétní změny v české verzi CAF 2013 oproti CAF CZ 2009 Pavel Kajml Unie zaměstnavatelských svazů ČR.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Komplexní produktivní údržba (TPM)
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
marketingové poradenství
Nikdo není schopen zahrát sám celou symfonii ...
Systémy řízení jakosti ve veřejné správě
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Management systému řízení kvality
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
Hodnocení firem, aneb co je to úspěšná firma. Obsah Metoda Balanced Scorecard Metoda EFQM (Evropský model podnkatelské úspěšnosti)
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
 Záměr napomoci úřadům na cestě za kvalitou  Propagace modelu CAF  Zjednodušení – zpříjemnění – zavádění modelu CAF  Předání dlouholetých zkušeností.
Téma 13: Finanční plánování
NKK Praha CAF-Externí zpětná vazba ověření efektivního fungování úřadu Mgr.Stanislav Loskot, MBA Mgr.Stanislav Loskot, MBA AQE advisors a.s.
Národní cena ČR za jakost 2006 Pavel Ryšánek – listopad 2005.
Systém managementu jakosti
Společenská odpovědnost a školy
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Systém managementu jakosti 3
Procesní řízení (management)
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Transkript prezentace:

RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322

Motto Zvýšení kvality činností školy se promítne nejenom do spokojenosti studentů, učitelů či rodičů, ale i do vývoje celé naší společnosti Zvýšení kvality činností školy se promítne nejenom do spokojenosti studentů, učitelů či rodičů, ale i do vývoje celé naší společnosti. 11.4.2017

Přínosy aplikace modelu CAF systematická komplexní analýza, zaměřená na růst školy dialog srovnání s jinými školami cesta k Národní ceně České republiky za jakost 11.4.2017

Struktura a kritéria 11.4.2017

Struktura kritérií

Postup při zavádění a uplatňování CAF Rozhodnutí vedení školy Informační kampaň Proškolení dvou zaměstnanců Sestavení pracovního týmu Proškolení pracovního týmu externím konzultantem Realizace Sebehodnotící zpráva Využití zjištěných výsledků 11.4.2017

Hodnocení Škála 0-5 bodů Alternativní škála 0-100 bodů (2002) 11.4.2017

Hodnocení PLAN plánuj DO realizuj ACT reaguj CHECK zkontroluj 11-30 31-50 ACT reaguj CHECK zkontroluj 51-70 71-90 11.4.2017

Hodnocení PCDA 11.4.2017

kritérium - Vedení 1.1. Nasměrování organizace vypracováním jejího poslání, vize a hodnot 1.2. Vytvoření, zavedení a rozvíjení systému pro řízení organizace, výkonnosti a změn 1.3. Motivování a podpora pracovníků v organizaci a vedení příkladem 1.4. Řízení vztahu s politiky a jinými zainteresovanými stranami. 11.4.2017

kritérium - Strategie a plánování 2.1. Shromažďování informací o současných a budoucích potřebách zainteresovaných stran 2.2. Vypracování, přezkoumání a aktualizování strategie a plánování s ohledem na potřeby zainteresovaných stran a dostupné zdroje 2.3. Uplatňování strategie a plánování v rámci celé organizace. 2.4. Plánování, uplatňování a přezkoumávání modernizace a inovace 11.4.2017

kritérium - Pracovníci 3.1. Transparentní plánování, řízení a zlepšování lidských zdrojů s ohledem na strategii a plánování 3.2. Zjišťování, rozvíjení a využívání kompetencí zaměstnanců a slaďování cílů jednotlivců s cíli organizace 3.3. Zapojování zaměstnanců rozvíjením otevřeného dialogu a udělováním pravomocí. 11.4.2017

kritérium – Partnerství a zdroje 4.1. Rozvíjení a uplatňování klíčových partnerských vztahů 4.2. Rozvíjení a uplatňování partnerství se zákazníky 4.3. Řízení financí 4.4. Řízení informací a znalostí 4.5. Řízení technologií 4.6. Řízení prostředků a zařízení 11.4.2017

kritérium - Procesy 5.1. Soustavné identifikování, navrhování, řízení a zlepšování procesů 5.2. Rozvíjení a poskytování služeb a produktu orientovaných na zákazníka 5.3. Inovování procesů zapojením zákazníků 11.4.2017

kritérium – Zákazníci - výsledky 6.1. Výsledky měření spokojenosti zákazníků 6.2. Ukazatele měření orientovaných na zákazníka 11.4.2017

kritérium – Pracovníci - výsledky Výsledky měření spokojenosti pracovníků a motivace Ukazatele výsledků školy ve vztahu k pracovníkům 11.4.2017

kritérium – Společnost - výsledky 8.1. Výsledky společenských měření vnímaných zainteresovanými stranami 8.2. Ukazatele společenské výkonnosti stanovené organizací 11.4.2017

kritérium – Klíčové výsledky činností a výkonností 9.1. Externí výsledky: výstupy a výsledky ve srovnání s cíli 9.2. Interní výsledky 11.4.2017

Sebehodnocení týmem Shromažďování důkazů Připravit komentář Hodnocení je založeno na konsensu Definice silných stránek a příležitostí Akční plán zlepšování 11.4.2017

Struktura sebehodnotící zprávy Stručné přestavení školy Stručné představení CAF týmu Popis zvoleného postupu a způsobu sebehodnocení Formulář s bodovým a slovním hodnocením 11.4.2017

Akční plán zlepšování Předmět zlepšování definice předmětu zlepšování, včetně popisu očekávaných vlivů Definování vlastníka zlepšovací činnosti jmenování osoby odpovědné za zlepšení identifikované činnosti Cíl zlepšování popis cílů, které chce školy dosáhnout (forma měřitelných výsledků Postupy popis obsahu zlepšování formou různých pracovních úkolů a průběhu práce, včetně definování způsobu informování pracovníků školy a způsob začlenění do běžného pracovního dne Vyhodnocení průběhu a výsledku 11.4.2017

Plnění akčního plánu Zásadní krok v procesu implementace modelu CAF Neustálý rozvoj plánu zlepšování Druhé kolo sebehodnocení Vlastní tým Externí odborník 11.4.2017

Proč CAF? Kvantifikace abstraktních veličin Algoritmizace Průkaznost hodnocení Význam pro rozvoj školy 11.4.2017

Děkuji za pozornost j.sykorova@sos-tremosnice.cz