Www.all4evet.cz Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

VSTUPNÍ ANALÝZY A PRŮZKUM CÍLOVÝCH SKUPIN 1 Projekt HC 198/10 Sledování krátkodobých trendů v poptávce po pracovní síle.
ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
1/22 Je INSPIRE pro soukromé firmy příležitostí? Jitka Faugnerová CENIA, česká informační agentura životního prostředí Zvolen,
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
ART Oborová brána umění a architektura České oborové brány - současný stav a výhled.
Cena v pojetí marketingu
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Oborová informační brána KIV Jak ji využívat. Bránu KIV vytvořili Hlavní garant: Knihovnický institut NK ČR Technologie: Ústav výpočetní techniky UK v.
Koncepce marketingového řízení
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza konkurence.
Reforma českého zdravotnictví poznámky a připomínky
 Informační portál zaměřený na oblast výtvarného a užitého umění a architektury  Společný projekt 9 knihoven z celé ČR.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Lenka Zahradníčková
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
AKREDITACE: strategie institucí (škol) DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého v Olomouci 11. leden.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
8. Marketing.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Model struktury strategického managementu
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Název akce, místo, datum.
Vysoká škola technická a ekonomická
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012

CO JE ALL4EVENT? WEBOVÝ PORTÁL PREZENTACE FIREM AKČNÍ NABÍDKA PORADA ČLÁNKY A SOUTĚŽE POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ WEBOVÝ PORTÁL PREZENTACE FIREM AKČNÍ NABÍDKA PORADA ČLÁNKY A SOUTĚŽE POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ

 Naše výhody 3D prohlídky Konferenční místnosti Akce Poradna  Naše výhody 3D prohlídky Konferenční místnosti Akce Poradna NENÍ MOC SILNÁ EXISTUJE 

Silné stránky Slabé stránky  profesionální zpracování webových stránek  plná verze v anglickém jazyce  akční nabídka  profesionální zpracování webových stránek  plná verze v anglickém jazyce  akční nabídka  nemožnost se věnovat práci na plný úvazek  nedostatečná SEO optimalizace pro vyhledávače  již existující konkurence  nemožnost se věnovat práci na plný úvazek  nedostatečná SEO optimalizace pro vyhledávače  již existující konkurence

Příležitosti Hrozby  expanze na zahraniční trh  předpoklad stoupající poptávky  veletrh dodavatelů  expanze na zahraniční trh  předpoklad stoupající poptávky  veletrh dodavatelů  tlak konkurence na ceny  prohloubení stále existující hospodářské krize  technické problémy  tlak konkurence na ceny  prohloubení stále existující hospodářské krize  technické problémy

vysoká předpoklad většího vyhledávání informací online střední veletrh dodavatelů předpoklad stoupající poptávky zatím se ne dramaticky rozvíjející konkurence nízká možnost expanze na zahraniční trh vysokástřednínízká

vysoká technické problémy střední prohloubení stále existující hospodářské krize nízká tlak konkurence na ceny vysokástřednínízká

Nedostatečná SEO optimalizace pro vyhledávače × Tištěný katalog dodavatelů Nedostatečná SEO optimalizace pro vyhledávače × Tištěný katalog dodavatelů Než se projeví SEO a vyhledávače si plně zaindexují stránky, tak využít tištěného katalogu

Osobní a detailní přístup × Hospodářská krize Osobní a detailní přístup × Hospodářská krize Možnost poskytnutí slevy zákazníkům, kteří nechtějí vynaložit tolik prostředků na propagaci

Plná verze v anglickém jazyce × Expanze na zahraniční trh Plná verze v anglickém jazyce × Expanze na zahraniční trh Na základě analýzy zjistit na jakém zahraničním trhu nás čeká nevětší zisk

Již existující konkurence × Tlak konkurence na ceny Již existující konkurence × Tlak konkurence na ceny Rozvoj exkluzivních služeb

FaktorO / T SOUČASNOSTBlízká budoucnost Vzdálená budoucnost VýskytVlivVýskytVlivVýskytVliv možnost expanze na zahraniční trh O zatím se ne dramaticky rozvíjející konkurence O překlad webu do dalších jazykůO předpoklad stoupající poptávky O předpoklad většího vyhledávání informací online O tištěný katalog dodavatelůO veletrh dodavatelůO tlak konkurence na cenyT prohloubení stále existující hospodářské krize T technické problémyT131311

DĚKUJEME ZA POZORNOST