Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček 18.9.2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Univerzita a společenství průmyslových podniků Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
CzechInvest – Váš partner pro podnikání v ČR Ing. Marian Piecha, Ph.D., LLM | generální ředitel Praha, 3. prosinec 2013.
Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Inovace, inovační projekty a úloha klastrů (obecný náhled) Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
Regionální inovační strategie workshop s podnikateli Ing. Jiří Kučera JVM-RPIC, spol. s r.o. Tel.: Partner.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
Personální managament
Systémové pojetí manažerské práce
CzechInvest Koncepce podpory investic
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Inovační aktivity podniků v letech 2008–2010
SAP Ing. Jiří Šilhán.
ČSOB EU CENTRUM REM Autumn 2006 ČSOB EU CENTRUM.
© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering =
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
Lidé ve službách.
Krajský úřad Libereckého kraje SEMINÁŘ Možnosti spolufinancování projektů ze strukturálních fondů Evropské unie prostřednictvím operačních programů.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
2.Marketingové prostředí
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © 2006 Ministerstvo průmyslu a obchodu Podpora inovací ve firmách.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Plánovací proces a druhy plánování
Lenka Zahradníčková
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Organizace a organizování podniku
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Miloš Krejčí
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Manažerské účetnictví
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Model strategie marketingového mixu
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Miloš Krejčí
Katedra managementu ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Ing. Patricia Jakešová
Podpora firmám umístěným ve vědeckotechnických parcích poskytovaná v rámci Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost PETR PORÁK,
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Centrum energeticky efektivních budov.  CLB vzniklo jako sdílená infrastruktura, tedy seskupení firem a akademických pracovišť na vývoj systémů technologií,
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Seminární práce – splněná docházka
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Cenové strategie.
SEKCE OBRANNÉ POLITIKY A STRATEGIE MINISTERSTVA OBRANY
Transkript prezentace:

Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček

2 2 Změny Nové ekonomické supervelmoci Nové ekonomické supervelmoci Rozvoj cestovního průmyslu Rozvoj cestovního průmyslu Rozvoj IS/IT Krize Nové hrozby Nové výzvy ADAPTACE Změny interní Změny externí

3 3 Pojem inovace Inovace produktová Inovace procesní Inovace strategická Inovace Řízená změna

4 4 Strategická inovace Služby poradenství –finanční služby engeneering Služby poradenství –finanční služby engeneering Průmyslov é výrobky - export textil – finalizovaná chemie Průmyslov é výrobky - export textil – finalizovaná chemie Produkt + služby + vědomost nanotechnologie biomedicína - tkáňové inženýrství Produkt + služby + vědomost nanotechnologie biomedicína - tkáňové inženýrství Obrat: průměrný PH: vysoká Riziko: nízké Bariéry: nízké Obrat: průměrný PH: vysoká Riziko: nízké Bariéry: nízké Obrat: velký PH: malá Riziko: velké Bariéry: nízké Obrat: velký PH: malá Riziko: velké Bariéry: nízké Obrat: malý PH: mimořádně vysoká Riziko: malé Bariéry: velké Obrat: malý PH: mimořádně vysoká Riziko: malé Bariéry: velké

5 5  kkkk

6 6 Produktová inovace Výzkum Vývoj Testování Výroba Komercializace TRH – IMPULZY (marketingový výzkum ) TRH – OBCHOD (marketingový plán )

7 7 Literatura  K.Havlíček : Management & Controlling malé a střední firmy, EUPRESS, 2011  K.Havlíček : Inovační manuál malé střední firmy, AMSP-ČS,