Hrou proti AIDS Je interaktivní projekt primární prevence HIV/AIDS, jehož cílem je dát mládeži možnost netradičním způsobem, tj. hrou, osvojit si základní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Priority prevence HIV/AIDS v ČR
Advertisements

Sociální služby SOZ.
Poradny HIV/AIDS na zdravotních ústavech v ČR Aktuální situace v r
Předmět úpravy Podmínky pro poskytování sociálních služeb a příspěvku na péči Podmínky pro vydávání oprávnění k poskytování soc.služeb, pro výkon veřejné.
• Ve školním roce 2010/2011 chodí do přípravných tříd 18 dětí, 9 dívek a 9 chlapců. Žáci byli rozděleni do přípravné třídy A: 5 dívek a 4 chlapci a do.
PROJEKT: „Hrou proti AIDS“
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Všeobecné osobnostní právo
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Člověk a zdraví Výchova ke zdraví AIDS VY_32_INOVACE_01 Sada 8 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Jak se (ne) stát závislákem! „Jak se (ne) stát závislákem !“ je interaktivní výchovný program pro „….náctileté“ s tématikou primární prevence některého.
Motivace 1.úvodní pojmy 2. pracovní motivace 3. stimulace
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
Viry.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
Seznamuje žáky s procesem lidské socializace a společenským statusem.
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
Anotace: Výklad spojený s diskusí JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_20_OSZV_ON Ročník: I. Vzdělávací.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Humanistické a existenciální teorie v SP
Programy dlouhodobé primární prevence Agentura pro občany Sídliště Za Stadionem 1358, Kyjov.
STUDENT CUP SŽDC 2014 Sportovně-vzdělávací projekt II. ročník
NEBO-LI PRONÁSLEDOVÁNÍ OBĚTI CIZÍM ČLOVĚKEM, VYHROŽOVÁNÍ POMOCÍ SMS A VULGÁRNÍCH Ů Viktor Vašát 12 let 7.b Základní škola Šumperk,Vrchlického 22,Šumperk.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:Postřiky proti škůdcům Kód VM:VY_52_INOVACE_64_64 Vzdělávací předmět:Pěstování rostlin Tematická oblast:Škůdci.
TRESTNÍ PRÁVO Objekt trestného činu Mgr. Petr Čechák, Ph.D.
Všeobecné osobnostní právo
O.s. PREVENT působí v Jihočeském kraji od roku 1999 na poli protidrogové prevence a vzdělávání. Zastřešuje několik zařízení a projektů. Mezi jinými i Kontaktní.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 4. září 2012.
DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE (2012 – 2016)
Hrou proti AIDS Vedoucí projektu: MUDr. Daniela Fránová
Základní škola, Praha 13, Kuncova 1580
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
SLUŽBA PREVENCE KRIMINALITY A DOPRAVNÍ VÝCHOVY
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Příklady dobré praxe.
Národní program zdraví – projekty podpory zdraví Putování za zdravým jídlem Mít své tělo ráda Krok za krokem za zdravým životem Národní program řešení.
Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_31 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluAntikoncepce Anotace Žáci mají přehled o základních.
BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2014 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2014 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Sexuální dospívání Reprodukční zdraví 8. ročník
Škola podporující zdraví Komunitní program WHO pro MŠ, ZŠ a SŠ v ČR od r Národní koordinační centrála v SZÚ Poslanecká sněmovna, Konírna
Statutární město Kladno Prevence ve škole o.s. Kladno.
Téma: Aids Vypracoval: Bohumil Baroch Obor: Technické Lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2015/16 Vyučující: Mgr. Ludvík Kašpar Datum vypracování:
HIV Související Stigma and rozlišování: a patients perspective Jane Bruton and Janey Sewell.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání P-KAP: Kariérové poradenství prezentace pro Olomoucký kraj Mgr. Miroslav.
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Příjemce podpory: TRIALOG
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Zdravotní péče, odborné činnosti, zdravotní služby
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Prohlédni si obrázky a zamysli se, co vyjadřují:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VIRY- „život“ bez buňky
Konference primární prevence PK
Kognitivní a postojové předpoklady pro práci s lidskou sexualitou
Interaktívny projekt pre základné školy
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
§ 49 Domovy pro seniory. V domovech pro seniory se poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž.
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ V ČR
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Transkript prezentace:

Hrou proti AIDS Je interaktivní projekt primární prevence HIV/AIDS, jehož cílem je dát mládeži možnost netradičním způsobem, tj. hrou, osvojit si základní znalosti o možnostech přenosu viru HIV, ostatních pohlavně přenosných infekcích, ochraně před nežádoucím těhotenstvím a přemýšlet o vlastních postojích a chování v možných rizikových situacích. Projekt je primárně určen pro: žáky 2.stupně ZŠ, zejména pro 8.-9.třídy studenty SŠ a učilišť (všechny třídy)

Na celkem 5 stanovištích - v 5 skupinách – docházejí účastníci studenti po 90 minutách k cíli. Cílem je absolvovat všech 5 stanovišť se svou skupinou (cca 12 -15 osob). Na každém stanovišti 1 až 2 moderátoři ohodnotí výkon skupiny podle jejich znalostí, postojů, spontaneity a aktivity. Stanoviště jsou následující : 1) Cesty přenosu HIV 15 obrázků na hracím plánu, kde jsou znázorněny různé rizikové situace z hlediska přenosu viru HIV. Účastníci posoudí riziko nákazy barevným označením - červená: vysoké riziko, žlutá: minimální riziko, zelená: bez rizika, bílá: nevím. Moderátor poté vysvětlí okolnosti přenosu viru HIV a vyhodnotí spolu s účastníky správnost barevného označení.

2) Láska, sexualita a ochrana před HIV Kostka štěstí rozdělí účastníkům otázky a úkoly, ve kterých jde o jejich osobní postoje k ochraně před HIV a přístup k HIV v partnerském vztahu. 3) Zábrana nechtěného těhotenství, pohlavně přenosných infekcí a HIV Probrání různých metod zábrany početí a jejich používání . Účastníci si vyzkouší svoje znalosti a důkladně prodebatují přednosti a nevýhody jednotlivých antikoncepčních prostředků.

4) Sexualita řečí těla Jde o vyjádření pocitů a situací, vztahujících se k lásce, partnerství a sexualitě pomocí řeči těla. Na dílcích skládačky budou dílčí scénky a pojmy, které účastníci musí předvést a nakonec složit skládačku dohromady. 5) Život s HIV/AIDS Účastníci se na příkladu fiktivního člověka, kterého si sami pojmenují.., seznámí s psychosociálními, právními a medicínskými aspekty infekce HIV a jejich konkrétními dopady na život postižených. Smyslem je dát mládeži možnost jiným způsobem než přednáškami – tj. hrou- zažít si základní znalosti o možnostech přenosu viru HIV a přemýšlet o vlastních postojích v možných rizikových situacích.

Kontakty: Ing. Regina Pánková SZÚ – CZŽP , OS pro podporu zdraví v regionech, detašované pracoviště v Ústí nad Labem Na Kabátě 225 400 11 Ústí n.L. E-mail: pankova.szu@centrum.cz tel: 477 751 850 nebo Helena Rauerová, Alice Zímová E-mail: rauerova.szu@centrum.cz, zimova.szu@centrum.cz Tel: 477 751 851 Termíny: Budou vyhlášeny V případě zájmu i mimo vyhlášené termín je nutné se individuálně domluvit, z důvodu nutného objednání a zapůjčení hry z Prahy. Láska propůjčuje své jméno i vztahům, s nimiž má společného asi tolik, jako král s králíkem. F. de la Rochefoucauld