Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
KDO JSME.. CO JE T CARE Spolehlivost, péče Mladá společnost, která přináší změnu Šetříme Váš čas a peníze Dlouhodobé zkušenosti v prodeji Stabilní obchodní.
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
MARKETINGOVÝ MIX.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Průzkum trhu.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Jak dostat IT pod stoprocentní kontrolu během chvíle. 20. května 2011 Petr DokoupilADVANteach s.r.o. Obchodní ředitelŠkolská čtvrť 1343 Tel.:
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Název školy: SŠEP Studénka. o. p. s. Autor: Ing. Libor Jedlička Název: VY_32_INOVACE_01_1.1_1.1.1 Téma: Podstata marketingu a internetu Datum ověření:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název společnosti Obchodní plán.
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Distribuční politika klíčová slova
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
IAS 2 ZÁSOBY.
IAS 2 ZÁSOBY.
Prezentace obchodního plánu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Agentura BESTa Promotion

Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury přinášejí vyšší efektivitu.

Marketingová agentura BESTa Promotion existuje od roku Tato společnost je úzce specializovaná na služby podpory prodeje a vše nezbytné zajistí či zprostředkuje. Marketingová agentura BESTa Promotion existuje od roku Tato společnost je úzce specializovaná na služby podpory prodeje a vše nezbytné zajistí či zprostředkuje. Povědomí o firemních výrobcích a jejich prodej zvýší osobně například pomocí ochutnávek, předváděcích akcí či distribucí vzorků firemních produktů. Povědomí o firemních výrobcích a jejich prodej zvýší osobně například pomocí ochutnávek, předváděcích akcí či distribucí vzorků firemních produktů. Rovněž zrealizuje průzkum trhu či tajné průzkumy kvality prodeje daných výrobků. Rovněž zrealizuje průzkum trhu či tajné průzkumy kvality prodeje daných výrobků.

Používá tyto nástroje a techniky: Používá tyto nástroje a techniky: osobní propagace osobní propagace osobní propagace osobní propagace merchandising merchandising merchandising sampling sampling sampling mystery shopping mystery shopping mystery shopping mystery shopping monitoring cen a průzkum trhu. monitoring cen a průzkum trhu. monitoring cen a průzkum trhu monitoring cen a průzkum trhu

Osobní propagace V rámci nástrojů osobní propagace podpoří produkty firem formou ochutnávek a předváděcích akcí, které zrealizuje po celé České Republice. V rámci nástrojů osobní propagace podpoří produkty firem formou ochutnávek a předváděcích akcí, které zrealizuje po celé České Republice. Pro všechny akce zajistí stálé a kvalitní hostesky a promotéry, které řádně proškolí. Veškeré akce osobní propagace jsou realizovány v prezentačních stáncích, stánky i zapůjčí. Pro všechny akce zajistí stálé a kvalitní hostesky a promotéry, které řádně proškolí. Veškeré akce osobní propagace jsou realizovány v prezentačních stáncích, stánky i zapůjčí. Pro veškeré akce připraví technické vybavení a vyrobí potřebný materiál, včetně odpovídajících kostýmů. Během ochutnávek a předváděcích akcí nabízí uskladnění veškerého spotřebního materiálu, vzorků, atd. Pro veškeré akce připraví technické vybavení a vyrobí potřebný materiál, včetně odpovídajících kostýmů. Během ochutnávek a předváděcích akcí nabízí uskladnění veškerého spotřebního materiálu, vzorků, atd. Celou akci průběžně kontrolují a po ukončení ochutnávek či předváděcích akcí zpracují závěrečnou zprávu, která obsahuje i potřebnou fotodokumentaci. Celou akci průběžně kontrolují a po ukončení ochutnávek či předváděcích akcí zpracují závěrečnou zprávu, která obsahuje i potřebnou fotodokumentaci.

Merchandising Merchandising je účinnou cestou, jak zákazníka správně nasměrovat k danému výrobku. Tato společnost chápe merchandising jako komplexní péči o výrobek v místě prodeje, která vychází ze znalosti charakteru produktu. Pokud je potřeba, tato firma je připravena převzít funkci obchodních zástupců klienta. Merchandising je účinnou cestou, jak zákazníka správně nasměrovat k danému výrobku. Tato společnost chápe merchandising jako komplexní péči o výrobek v místě prodeje, která vychází ze znalosti charakteru produktu. Pokud je potřeba, tato firma je připravena převzít funkci obchodních zástupců klienta. Zajistí zlepšení pozice výrobků a jejich maximální zviditelnění. Sortiment kontrolují dle plánogramu. Zboží doplňují na všech prodejních místech v kusech nebo kartonech. O optimálním množství jednotlivých druhů výrobků mají přehled. Zajistí zlepšení pozice výrobků a jejich maximální zviditelnění. Sortiment kontrolují dle plánogramu. Zboží doplňují na všech prodejních místech v kusech nebo kartonech. O optimálním množství jednotlivých druhů výrobků mají přehled. V poskytování služby Merchandising tato firma má rozsáhlé a dlouholeté zkušenosti. Merchandiseři zajišťují kvalitní spolupráci a komunikaci s pracovníky obchodu. V poskytování služby Merchandising tato firma má rozsáhlé a dlouholeté zkušenosti. Merchandiseři zajišťují kvalitní spolupráci a komunikaci s pracovníky obchodu.

Sampling Sampling je v současné době velmi úspěšnou metodou, jak se produkt může dostat k zákazníkům. Jedná se v podstatě o distribuci vzorků přímo do rukou potencionálních zákazníků, kteří jej tak mohou okusit a vyzkoušet, a v případě zájmu poté i zakoupit. Nejen že tím výrobky získají na povědomí, ale umožní i zvýšit jejich prodej. Nakonec celé akce tato firma připraví podrobné statistické výstupy a reakce zákazníků. Sampling je v současné době velmi úspěšnou metodou, jak se produkt může dostat k zákazníkům. Jedná se v podstatě o distribuci vzorků přímo do rukou potencionálních zákazníků, kteří jej tak mohou okusit a vyzkoušet, a v případě zájmu poté i zakoupit. Nejen že tím výrobky získají na povědomí, ale umožní i zvýšit jejich prodej. Nakonec celé akce tato firma připraví podrobné statistické výstupy a reakce zákazníků.

Mystery shopping můžeme do češtiny přeložit jako fiktivní nákup. Pomocí tohoto fiktivního nákupu - mystery shoppingu – získá firma naprosto přesné informace o fungováníspolečnosti. Mystery shopping můžeme do češtiny přeložit jako fiktivní nákup. Pomocí tohoto fiktivního nákupu - mystery shoppingu – získá firma naprosto přesné informace o fungováníspolečnosti. U obchodníka zjistí, jaké informace jsou poskytovány zákazníkům o daném produktu, v jaké míře a v jaké kvalitě. V oblasti mystery shoppingu působí tato firma již řadu let. U obchodníka zjistí, jaké informace jsou poskytovány zákazníkům o daném produktu, v jaké míře a v jaké kvalitě. V oblasti mystery shoppingu působí tato firma již řadu let. Mystery shopping

Monitoring cen a průzkum trhu Monitoring cen a průzkum trhu jsou dvě služby, jimiž se firma zabývá již několik let. Formou průzkumu trhu zjistí přímou konkurenci, dle zadaných podkladů. Sběr dat probíhá po celé české republice. Monitoring cen a průzkum trhu jsou dvě služby, jimiž se firma zabývá již několik let. Formou průzkumu trhu zjistí přímou konkurenci, dle zadaných podkladů. Sběr dat probíhá po celé české republice. Monitoring cen a průzkum trhu dá firmě kompletní přehled o současné situaci na trhu s daným výrobkem. Získá tak firma kompletní přehled a bude o krůček napřed před její konkurencí. Monitoring cen a průzkum trhu dá firmě kompletní přehled o současné situaci na trhu s daným výrobkem. Získá tak firma kompletní přehled a bude o krůček napřed před její konkurencí.