OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

Střední průmyslová škola, Karviná
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
Tato prezentace byla vytvořena
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Využití programu Inventor pro e-learningovou výuku předmětu Technické kreslení Pavel Velčovský.
1 Desatero začínajícího lektora Mgr. Vítězslav Dohnal, Pro bono aliance
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
KRAJSKÉ SESTKÁNÍ METODIKŮ STROJÍRENSTVÍ A AUTOMATIZACE ÚNOR 2015 PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI.
CZ.1.07/1.1.04/ „Digitální projektování ve strojírenství“ Střední průmyslová škola strojnická, Olomouc „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Tato prezentace byla vytvořena
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Počítačová podpora konstruování
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Počítačová podpora konstruování
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Jiří Trefilík Název prezentace (DUMu): 18. Výrobní výkres a jeho náležitosti Název sady: Technická dokumentace.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Toleranční analýza Zpracoval: Prof. Ing. Ladislav Ševčík, CSc
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Poznávací schopnosti, vnímání
Co nepatří do dárku Vnímání.
E-learningový kurz e-learningu
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Inovované podklady ke cvičením ze ZK1
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
ČESKÁ REPUBLIKA - KRAJE
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Recyklace plastu PŘÍRODA.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Stavíme hrady Vnímání.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Bc. Miloslava Vavříková
EXOTICKÁ ZVÍŘÁTKA – skládání obrázků
Dobroty z vajec podoblast.
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
Orientace v řadě.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Strom a jeho využití PODOBLAST.
Tělo - kostra Lidské tělo.
Motýlí křídla vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Technická dokumentace

Vytvoření studijních materiálů pro předmět Technická dokumentace. CÍL: VÝSTUP: Výukové materiály jsou vytvořeny v elektronické podobě formou názorných metodických materiálů a animací k programu Solid Edge v prostředí Moodle.

– získat poznatky a návyky v e-learningovém prostředí, – naučit se modelovat ve 3D programu Solid Edge, – získat představu o tvorbě digitální technické dokumentace, – rozvíjet prostorovou představu a tvůrčí myšlení, – získat vědomosti a dovednost ve čtení výkresů, – aplikovat znalost rovnoběžného promítání, – pochopit systém kótování vzhledem k technologii výroby, – umět vytvořit jednoduché sestavy, – umět vytvořit výkres a zakótovat součást vzhledem k technologii výroby, – modelování strojní součásti a jednoduché sestavy v programu Solid Edge, – vytváření výkresů a kótování včetně tolerancí, jakostí povrchu, geometrických tolerancí tvaru a polohy atd., – orientace v zásadách rovnoběžného promítání, používání řezů, změny měřítek. Specifičnost daného materiálu :

Studentská práce - výkres