AUTOEVALUACE ŠKOLY Základní škola Jablonec n.Nisou - Rýnovice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Advertisements

Evaluace v mateřské škole
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
METODY A TECHNIKY VÝZKUMU
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Autoevaluace z pohledu České školní inspekce
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Hodnocení škol a školských zařízení
Zkušenosti ze Speciální ZŠ, MŠ a PrŠ Moravská Třebová
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
Vzájemná hospitační činnost
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Vlastní hodnocení školy
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Vlastní hodnocení (autoevaluace) školy
Vlastní evaluace školy Autoevaluace z pohledu Gymnázia a SOŠPg Liberec, Jeronýmova 425/27.
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
„ VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY “ Základní škola, Liberec, Lesní 575/12
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Základní škola a Odborná škola Zbůch, V Sídlišti 349, Mgr. Milena Peteříková Konference projektu 11. listopadu 2009 Studijní a vědecká knihovna,
SOCIOLOGIE Sociologický výzkum. 1 Sociologický empirický výzkum, je nástrojem, umožňujícím řešit určitý problém.
Vlastní hodnocení školy ► evaluace = lat. valere – přeneseno do angličtiny= self-evaluation ► Scrivena, 1991 = „proces určování podstaty, hodnoty a ceny.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Autoevaluace na SZŠ a VOŠZdr. Liberec vyhláška č.15/2005 Sb. na naší škole od roku 2006 tříletý cyklus ošetřeno směrnicí ředitelky školy výchozí dokument.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Soukromá obchodní akademie SOAPA, s.r.o., Opletalova 4, Jablonec nad Nisou Třída P3Nicola Peřinová.
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
PROCESNÍ PŘÍSTUP K ŘÍZENÍ PODNIKU Ing. Filip Samek Copyright © 2005 Stav procesního řízení v podnicích v ČR.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Projekt Inkluzívní škola. Kurikulární reforma Možnosti Motivace učitelů Dovednosti Tradice.
Autoevaluace dnes a zítra Procházková Lucie Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
Genderový mainstreaming a genderový audit
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
ČESKÁ ŠKOLNÍ INSPEKCE Fráni Šrámka Praha 5 Jak přistupují školy k autoevaluaci PhDr. Mgr. Milan Matějů Jak přistupují školy k autoevaluaci PhDr.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
Sociální práce s dětmi a mládeží Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Karel Bárta Turnov 7. dubna 2017
Aktuální poznámky ke vzájemné spolupráci poradny a škol
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
JAK (SLEDOVAT), HODNOTIT A (PODPOROVAT) UČITELE
Nejčastější poruchy chování ve školním věku Mgr. Petra Slabá 2019.
Volnočasová pedagogika
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Transkript prezentace:

AUTOEVALUACE ŠKOLY Základní škola Jablonec n.Nisou - Rýnovice

Autoevaluace Výňatek z RVP Hodnocení žáků a autoevaluace školy < autoevaluace školy: –oblasti autoevaluace –cíle a kritéria autoevaluace –nástroje autoevaluace –časové rozvržení evaluačních činností

cíle - co chci zjišťovat - například zjistit, zda se do výuky začleňují i jiné než frontální metody výuky kritéria - podle čeho to budu posuzovat - například podle pravidelnosti a četnosti výukových metod nástroje - čím to budu zjišťovat - například hospitacemi, pozorováním časový plán - kdy budu zjišťování a vyhodnocování provádět - například 2x ročně u každého pedagoga

Autoevaluace Přínos pro školu: - náhled rodičů na školu - jasná vyjádření k dané problematice - zjištění, že většina rodičů je ochotna spolupracovat se školou Nebezpečí: -neobjektivně vyplněné dotazníky - vyplnění bezmyšlenkovité - označení jen jednotné odpovědi u všech otázek - vyplnění dětmi

Děkuji za pozornost. Mgr.Jana Mašindová Základní škola Jablonec nad Nisou – Rýnovice Pod Vodárnou 10 příspěvková organizace