Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Advertisements

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní právní pojmy (2)
Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Absolutní majetková práva
Obchodní korporace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Správní právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Laswellův komunikační model
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Národnostní menšiny v médiích
Slovesa Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Charakteristika češtiny
Zpravodajství a tvorba zprávy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Reklamní text Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Administrativní styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Propaganda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Dědické právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Hmota a její části Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Historie České televize
Ústavní právo Moc zákonodárná Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Rozbor neuměleckého textu
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykověda a její disciplíny
DEMOKRACIE Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název DUM Střední odborná škola a střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ATOM Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Dějiny filozofie Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tvoření slov - pravopis
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemická výroba Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Práce novináře Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Typy zpravodajství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Občanské soudní řízení
VY_32_INOVACE_Čj z 2 Procvičování vyjmenovaných slov po Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody tiskové reklamy
Publicistický styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Publicistické žánry Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vypravování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykové pojmy A - G Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Transkript prezentace:

Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko

ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_12_MEV TémaVliv hudby na nakupování AnotaceŽák se seznámí s vlivem hudby na nakupování. Klíčová slovaMediální výchova, komunikace, hudba, ovlivňování nakupování Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 8 snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 9. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

S hudbou lze v místě prodeje činit : zpomalit vnímání času, udávat rytmus ovlivnit průběh nakupování..

Vnímání hudby v obchodě Při vstupu do obchodu je hudba jedna z prvních věcí, kterých si zákazník všimne. Hudba udává rytmus jeho pohybu po prostoru, přímo ovlivňuje jeho náladu a následně i nakupování. Navíc když se umně sladí s barvami a vůní, lze s hudbou doslova kouzlit. Není nad to si dát dobrou kávu za zvuků příjemné jazzové hudby. Ještě lepší je propojit hudbu a vůni kávy s čerstvým pečivem rovnou v pekárně, které to napomůže ke zvýšení prodeje.

Cíle Pokud je cílem prodejce, aby zákazník strávil v obchodě maximální dobu, zvolíme hudbu, která je testována, aby zpomalila vnímání času.“

Příklady hudby v obchodě Hudbu, která funkčně doplňuje značku, si zvolil pro své kavárny například řetězec Costa Coffee. Ve Velké Británii hraje mix relaxační hudby prostoupené jemně beatovými tóny, a navíc se svému hudebnímu podkresu snaží dát další rozměr – na playlist pravidelně zařazuje vedle skupin jako Morcheeba, Nightmares on Wax nebo Boards of Canada také dosud neznámé, ale přesto slibné interprety, čímž zákazníci mají jedinečnou možnost poslechnout si novinky tak trochu v předpremiéře.

Příklady hudby v obchodě Zcela opačný směr – tedy úplné oproštění se od hudby. Britský obchodní řetězec Selfridges letos ve svých obchodech v Londýně, Manchesteru a Birminghamu zřídil na necelé dva měsíce „klidové zóny“, kde nehrála hudba, nezvonily telefony ani nebyly k vidění žádná loga. Video -

Test Rychlou Pomalou Rychlou a hlasitou Jakou hudbu byste zvolili pro obchod s oblečením pro teenagery ?

Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.