Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
Advertisements

Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
METODIKA TVORBY ODBORNÉHO TEXTU
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
- projekt FRVŠ Inovace předmětu Alternativní a augmentativní komunikace - tematický okruh – F5A PROJEKT 2590/2011.
Úvod do managementu 1. seminář
LETNÍ ŠKOLA PRO KOMBINOVANOU FORMU OBORU SHV ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH POVINNOSTECH SO 20. ZÁŘÍ
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Management a rozvoj obcí
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Management PAE DS 5. ročník. Témata přednášek Vývojové tendence managementu, charakteristika strategického řízení. Poslání podniku, podnikové cíle, identifikace.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Úvod do managementu 1. seminář
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Výzkum veřejného mínění a jeho realizace
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Public relations Obsah a struktura inovovaného předmětu Projekt 1098/ inovace výuky studijního předmětu public relations financovaný z prostředků.
Zápočtová práce ze SMV Základní okruhy pro zápočtovou práci ze SMV, 3.ročník bakalářského studijního oboru marketingová komunikace – zima 2014 Garant předmětu.
MPH_FMAN Finanční management Jaro 2012
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Základy sociální politiky PVZASP Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý.
Úvod do problematiky, definice základních pojmů
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Analýza možností využití institutu centrálního zadavatele v rámci jednotlivých resortů Přednášející: Ing. Pavel Brož.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Didaktika odborných předmětů jako vědní disciplína
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Didaktické formy.
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Základní informace k ŠAP a PA
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
JOINME (Journal of Interactive Media)
Zdravotnický management
Samostatné semestrální zadání v předmětu
Zdenko Reguli Lucie Mlejnková
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Samostatné semestrální zadání v předmětu
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Transkript prezentace:

Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH radka.burketova@seznam.cz

Informace V případě, že student kombinovaného studia absolvuje 100 % přednášek (vidíme se 2x), odevzdá mi seminární práci „Analýza mediální kauzy“ V případě, že student neabsolvuje alespoň 50 % přednášek (vidíme se 2x, takže alespoň jedna přítomnost), odevzdá mi dvě práce – „Rozbor práce tiskového mluvčího“ + „Analýza mediální kauzy“ Studenti s individuálním plánem mi odevzdají seminární práci „Rozbor práce tiskového mluvčího“ Všechny práce požaduji elektronicky, možno je zasílat až po poslední přednášce a to na mail radka.burketova@seznam.cz + uložit na is.vsfs.cz do Odevzdávárny, složka Burketova Zápočet udělím ve zkouškovém období od 3. 1. 2011 do 31. 3. 2011

Analýza mediální kauzy (rozsah max. 3A4) Základní téma I. Analýza mediální kauzy (rozsah max. 3A4) Posluchač Vybere podle vlastního uvážení mediální kauzu z aktuálního tisku Uvede vhodná teoretická a metodologická východiska Popíše stručně kauzu o co jde postavení zúčastněných subjektů výsledek kauzy – jaký má vliv na veřejné mínění

Základní téma I. výrazné komunikační aktivity a jejich hodnocení 4. Poznatky, závěry výrazné komunikační aktivity a jejich hodnocení identifikace chyb v komunikaci zhodnocení postupu zúčastněných stran 5. Návrhy dalších kroků pro některou ze stran 6. Použitá literatura

Redukované téma Teoreticko-metodologická východiska Rozbor práce tiskového mluvčího (rozsah max. 2A4) Teoreticko-metodologická východiska (jaké hlavní vlastnosti by měl mít tiskový mluvčí, jaká je celková úroveň současných tiskových mluvčích, lze rozeznat určité druhy, kategorie, úrovně?) Nejvýkonnější a nejslabší tiskový mluvčí působící na současné mediální scéně v ČR (subjektivní výběr na základě sledování médií) Identifikace Zdůvodnění výběru

Náležitosti Rozsah: Analýza mediální kauzy (rozsah max. 3A4) Rozbor práce tiskového mluvčího (rozsah max. 2A4) Titulní strana – náležitosti v IS Literatura: vedení zdrojů odborné literatury, použitých médií, jiných zdrojů Odkazy Kontaktní mail: radka.burketova@seznam.cz (zasílat až po poslední přednášce) + nahrát do Odevzdávárny, složka Burketova

Další možná témata Analýza mediálních aktivit vybraného subjektu Návrh Plánu krizové komunikace vybraného subjektu Poučení z historie tiskových mluvčích Praktická aplikace mediálního zákona a návrh jeho změny (důvodová zpráva) Prognóza české mediální krajiny