Seminární práce Mgr. Bc. Radka Burketová N_TiM/pMPH radka.burketova@seznam.cz
Informace V případě, že student kombinovaného studia absolvuje 100 % přednášek (vidíme se 2x), odevzdá mi seminární práci „Analýza mediální kauzy“ V případě, že student neabsolvuje alespoň 50 % přednášek (vidíme se 2x, takže alespoň jedna přítomnost), odevzdá mi dvě práce – „Rozbor práce tiskového mluvčího“ + „Analýza mediální kauzy“ Studenti s individuálním plánem mi odevzdají seminární práci „Rozbor práce tiskového mluvčího“ Všechny práce požaduji elektronicky, možno je zasílat až po poslední přednášce a to na mail radka.burketova@seznam.cz + uložit na is.vsfs.cz do Odevzdávárny, složka Burketova Zápočet udělím ve zkouškovém období od 3. 1. 2011 do 31. 3. 2011
Analýza mediální kauzy (rozsah max. 3A4) Základní téma I. Analýza mediální kauzy (rozsah max. 3A4) Posluchač Vybere podle vlastního uvážení mediální kauzu z aktuálního tisku Uvede vhodná teoretická a metodologická východiska Popíše stručně kauzu o co jde postavení zúčastněných subjektů výsledek kauzy – jaký má vliv na veřejné mínění
Základní téma I. výrazné komunikační aktivity a jejich hodnocení 4. Poznatky, závěry výrazné komunikační aktivity a jejich hodnocení identifikace chyb v komunikaci zhodnocení postupu zúčastněných stran 5. Návrhy dalších kroků pro některou ze stran 6. Použitá literatura
Redukované téma Teoreticko-metodologická východiska Rozbor práce tiskového mluvčího (rozsah max. 2A4) Teoreticko-metodologická východiska (jaké hlavní vlastnosti by měl mít tiskový mluvčí, jaká je celková úroveň současných tiskových mluvčích, lze rozeznat určité druhy, kategorie, úrovně?) Nejvýkonnější a nejslabší tiskový mluvčí působící na současné mediální scéně v ČR (subjektivní výběr na základě sledování médií) Identifikace Zdůvodnění výběru
Náležitosti Rozsah: Analýza mediální kauzy (rozsah max. 3A4) Rozbor práce tiskového mluvčího (rozsah max. 2A4) Titulní strana – náležitosti v IS Literatura: vedení zdrojů odborné literatury, použitých médií, jiných zdrojů Odkazy Kontaktní mail: radka.burketova@seznam.cz (zasílat až po poslední přednášce) + nahrát do Odevzdávárny, složka Burketova
Další možná témata Analýza mediálních aktivit vybraného subjektu Návrh Plánu krizové komunikace vybraného subjektu Poučení z historie tiskových mluvčích Praktická aplikace mediálního zákona a návrh jeho změny (důvodová zpráva) Prognóza české mediální krajiny