KONCEPCE DVOJKY…. TŘI CÍLOVÉ SKUPINY… RodičeVedeníČlenové.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Organizace táborů a soustředění pro žactvo
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
BOJUJ SE ŠIKANOU! Tento materiál vznikl za finanční podpory EU prostřednictvím programu Daphne. Za obsah je zodpovědný příjemce podpory The BB Group a.
Jaroslav Šlehofer „Cobra“
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
ROVERING co nabízí a přináší
Poslání, principy a metoda skautingu
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
Vize 92. střediska Šípů. Chceme 92. středisko Šípů takové, pro které nic není problém. na které jsou jeho členové hrdí. které se nebojí zkusit něco nového.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
V této prezentaci BYCH Vám ráda pověděla něco o historii našeho pelhřimovského SKAUTU! Autor: Leri.
Oddíl Penguins Praha-Smíchov. Sdružení dětí a mládeže Věnujeme se všem dětem, které mají zájem se rozvíjet Alternativa volnočasové aktivity zaměřená na.
 Projekt je samostatná práce frekventanta kurzu – součást absolvence kurzu  Každý frekventant samostatně vymyslí, naplánuje, zrealizuje a zhodnotí:
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Analýza 6.dívčího oddílu Lyra a projekt Barevný svět v hrsti Julie a Koumes.
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Práce se stresem a zdravý životní styl Michal Šimeček Katedra psychologie FF Univerzity Palackého v Olomouci a Centrum dopravního výzkumu v.v.i. Brno,
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Příprava družinových schůzek RK Bajkonur Domácí příprava (nebo ve škole, v buse, atd.....) Kvalita schůzky přímo závisí na tom, jak je připravená.
ŠVP a můj předmět Výtvarná tvorba
Myšlenkové základy skautingu
Tento projekt je financován z prostředků Evropské unie Hodnota partnerství SROP 3.3.
Družina = parta a tým.
2. Chlapecký oddíl.
1. oddíl skautů a vlčat Slavkov
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
Malé podzimní metodické opáčko made by kaca 2008 Moc vám doporučuji, abyste se sami nad každou otázkou zamysleli, než si zobrazíte správnou odpověď.
Životní plány a cíle Petr Machala.
(komentovaný přehled)
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Plánování LASA & FIDO. Úvod Co je to plánování?  Čeho chceme dosáhnout?  Čeho jsme schopni dosáhnout?  Jak toho chceme dosáhnout?  Jak poznám, že.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_16.
Dušan Hauser. Základní informace  Cílová skupina: členové horolezeckého a tábornického kroužku při SVČ Pohořelice  Věk: smíšeného věku (8-15 let). 
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník, LS 2010 VOŠ Jabok ETF UK.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Rozvoj a vedení týmu.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
 Příprava  Obecný záměr (současný stav, roční cíle oddílu)  Chytrý cíl (výchovný)  Atraktivní prostředek – naplnění cílů  Příprava plánu (název, termín,
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Výchova ke zdraví Projekt POHYB.
Plánování přednáška první. Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Družina FIDOOREK působí v pelhřimovském, skautském středisku již 3 roky a nyní hledá nové tváře.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Million Leaders Mandate
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Schůzka rodičů 2017.
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
BEZPEČNOSTNÍ RIZIKA INTERNETU
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Vzdělávání Okresní sněm 2016
Typ klienta.
Vzdělávání v Junáku Jiří Fait - George.
Š A B L O N Y II.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Transkript prezentace:

KONCEPCE DVOJKY…

TŘI CÍLOVÉ SKUPINY… RodičeVedeníČlenové

ČLENOVÉ PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ 1.Oddíl bude mít 21 skautů (věkové rozložení 11-14let). PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ 1.Účast skautů na družinových podnicích bude alespoň 80%. 2.Účast skautů na oddílových podnicích bude alespoň 60%. 3.Každý skaut alespoň jednou za dva měsíce udělá něco navíc pro oddíl. PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl PestráDobrodružná 1.Alespoň jedna schůzka za dva měsíce bude mimo prostory skautské klubovny. 2.Alespoň jedna schůzka za dva měsíce bude s účastí někoho cizího (lektor, osobnost…). 3.Alespoň jedna schůzka za dva měsíce bude mít symbolický rámec (scénky, obleky…). 4.Alespoň jedna schůzka za 6měsícu bude spojena s jinou skupinou dětí (jiný oddíl, zájmový kroužek…).

ČLENOVÉ PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl PestráDobrodružná 1.Členové na táboře řeknou alespoň pět okamžiků, co jim spolužáci závidí.

ČLENOVÉ 1.Každý skaut dovede na konkrétním příkladu říct, zda to byl příklad přijatelného nebo nepřijatelného chování. 2.Alespoň 90% skautů bude schopno publikovat za uplynulé dva měsíce alespoň 5dobrých skutků. 3.Žádný skaut nebude ponižovat nikoho ze svého okolí. 4.Na schůzkách (ani mimo ně) se nebude tolerovat vulgární chování. 5.Každý skaut bude znát skautský zákon a slib a bude schopen vysvětlit, co se jednotlivými body myslí. 6.Každý skaut bude vědět, jestli si jeho okolí myslí, zda se chová dle skautských principů. 7.Každý skaut je si vědom svých slabých stránek a dokáže konkrétně říct, co dělá, aby je eliminoval. PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl 1.Vedení bude jedince znát (bude znát jeho silné a slabé stránky, ví, co ho baví a co ne, jaké má rodinné zázemí…). 2.Vedení má individuální plán jeho rozvoje, nebo diskutuje nad jednotlivými body stezky a dává mu směr. 3.Oddíl jedinci (alespoň jednou měsíčně) dává zpětnou vazbu, jak se mu daří plnit jeho cíle. Zaměřená na jednotlivce

ČLENOVÉ Týmové spoluprácePřežít v příroděOr. se inf. světěŘešit krizové situace PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ Týmové spoluprácePřežít v příroděOr. se inf. světěŘešit krizové situace 1.90% skautů uvede alespoň 3 principy efektivního fungování týmu, které si sami společně formulují. 2.Každý skaut uvede, kdo je dle jeho názoru v jeho družině vhodným vůdcem 3.Každý skaut uvede, která ze zmíněných rolí mu nejvíce a která nejméně vyhovuje. 4.Všechny družiny skautů splní některou z označených týmových aktivit tak, aby v závěrečné reflexi alespoň 75% skautů účastnících se této aktivity a 90% vedení (kteří byli při aktivitě přítomni) byla s výsledkem spokojena (na škále ano/ne). 5.Skauti budou držet při sobě. PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl Sounáležitost

ČLENOVÉ Týmové spoluprácePřežít v příroděOr. se inf. světěŘešit krizové situace 1.90% skautů je schopno pomocí mapy se lokalizovat. 2.Každý skaut bude bezpečně ovládat práci s jednoduchými nástroji (sekera, pila, dláto, poříz, nůž, kladivo) míru bezpečného ovládání stanoví vůdce. 3.90% skautů ví, co je potřeba si zabalit na putovní výpravu. 4.90% skautů postaví samostatně stan do 10 minut PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ Týmové spoluprácePřežít v příroděOr. se inf. světěŘešit krizové situace 1.90% skautů je schopno vyhledat na internetu relevantní informace o zadaném tématu. 2.90% skautů používá ovou schránku. 3.90% skautů zná zásady slušné komunikace. 4.Každý skaut se bude orientovat v oddílovém webu, bude v něm schopný vyhledat zadané informace. 5.Každý skaut dokáže říci alespoň jednu nástrahu informačního světa. PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl

ČLENOVÉ PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl Týmové spoluprácePřežít v příroděOr. se inf. světěŘešit krizové situace 1.Každý skaut je schopen dosáhnout alespoň 6 bodů z 10 ve zvládnutí modelové krizové situace. 2.90% skautů zná správnou odpověď na 90% otázek z hry Buď připraven.

ČLENOVÉ PočetníMotivovaníCharakterníSchopníZdraví živ. styl 1.60% skautů zvýší svojí týdenní dotaci sportu mimo skautskou činnost minimálně o jednu hodinu.

VEDENÍ PočetníVzdělanéMotivované

VEDENÍ PočetníVzdělanéMotivované 1.1 vůdce a zástupce vůdce 2.1 oddílový rádce a podrádce bude. 3.1 Družinový rádce a podrádce na jednu družinu 4.Alespoň 50% jelit má na starost lidé mimo oddílovou radu. 5.Každý člen vedení ví, kdo převezme jeho funkci.

VEDENÍ PočetníVzdělanéMotivované 1.Vůdce a zástupce vůdce bude mít VLK. 2.Oddílový rádce a podrádce bude mít ČLK. 3.Družinový rádce a podrádce bude mít RK. 4.Všichni z vedení budou mít přehled o svých slabých stránkách a jednou za měsíc si řeknou, jak nové slabé oblasti vyřeší. 5.Vedoucí oddílu ví o slabých stránkách svých vedoucí a pomáhá jim je řešit.

VEDENÍ PočetníVzdělanéMotivované 1.Celé vedení souhlasí s tvrzením, že působení v oddílové radě je rozvíjí a uvedou alespoň jeden rozvíjející aspekt. 2.Celé vedení souhlasí s tvrzením, že působení v oddílové radě je nevyčerpává. 3.Celé vedení ví, co získává za svoji práci pro oddíl (jaké má výsady). 4.Na hodnotové škále baví/nebaví celé vedení řekne, že je baví vést a působit v ODDRE

RODIČE InformovaníAngažovaní

RODIČE InformovaníAngažovaní 1.Všichni rodiče budou vědět alespoň alespoň 6 měsiců před akcí termín. 2.Všichni rodiče budou vědět alespoň měsíc dopředu konkretní info. 3.Všichni rodiče budou znát vedení (vzdělání, fotka, kompetence, kontakt, bydlení, praxe) 4.Všichni rodiče ví, že se můžou zapojit, ví kde se můžou zapojit, ví na koho se obratit…

RODIČE InformovaníAngažovaní