Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_06_MEV TémaMediaplan AnotaceŽák se seznámí s tvorbou mediaplánu. Klíčová slova Mediální výchova, mediaplan, nasazení kampaně, media planner, media buyer, media mix Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 8. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 9. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
Mediální plán Mediální plán – označuje plán mediálního nasazení kampaně.
Mediální plán Časový rozvrh, v němž budou odvysílány televizní či rozhlasové spoty, otištěna inzerce a vyvěšena venkovní či online reklama Podrobný rozpis jednotlivých médií a formátů, Uvedení ukazatelů očekávaného reklamního zásahu, Ceníkové ceny Agenturní provize Slevy od médií a od agentury atd.
Media mix Rozdělení komunikační kampaně do různých mediatypů. Součástí mediamixu – televizní reklamy – rádiové reklamy – tiskové a internetové reklamy – outdoorová reklama atp.
Media Planner Pracovník mediální agentury, který plánuje rozložení reklamního rozpočtu do médií. Optimalizuje kampaň z hlediska ceny a zásahu cílové skupiny.
Media Buyer Pracovník mediální agentury, který nakupuje reklamní prostor nebo čas v médiích.
Test Media buyer Media Planner Klient Kdo optimalizuje cenu reklamní kampaně?
Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.