Příprava na veletrhy Fiktivních firem. Vše začíná přihláškou … O účasti na veletrhu Vás jistě předem bude informovat vyučující a registraci zajistí sám,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BANKOVNÍ AKADEMIE Vlkova 12, Praha 3 – Žižkov
Advertisements

Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost oddělení Marketing.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost mzdového oddělení.
Spotřebitel a jeho práva
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Založení a vznik Fiktivní firmy
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Zahraniční obchod Vývozní operace.
YOUTHPASS (Pas mládeže) Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro Vysílající a Hostitelské organizace)
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Základy účetnictví Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektuCZ. 1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_EKO173 Název.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Struktura fiktivní firmy.
Přijímací pohovor nanečisto
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Činnost oddělení Zásobování
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
MSV 2009.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Veletrh vzdělávání a pracovních příležitostí. TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ 15. – 17. října 2009 TIPSPORT ARENA Jeronýmova 570/22, Liberec 7.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Naučíme vás komunikovat ?!
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
PAS MLÁDEŽE Youthpass Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro mentory)
Plantea Nabídka spole č enských akcí Plantea, s. r. o.
Ekonomie 1 Magistři Třetí přednáška Produkce v čase
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji. DŮLEŽITÉ INFORMACE K EKONOMICKÉ STRÁNCE POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
CEFIF Založení FF s. r. o. Finanční úřad Dana Batelková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_19.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Jezdecké potřeby Bolero. Historie naší firmy ● Naše firma vznikla v roce Cílem založení této firmy je zpříjemnění životů jak Vašich, tak životů.
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Struktura obchodní faktury
Název společnosti Produkty a služby
Přijímací zkoušky školní rok 2017/2018.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Assessment centrum.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Wales 2019 Průvodce registrací pro studenty
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Zahraniční obchod Dovozní operace.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly Ministerstva vnitra
Obchod, trh Základy hospodaření.
SPORTOVNÍ LIGA ZÁKLADNÍCH ŠKOL
Transkript prezentace:

Příprava na veletrhy Fiktivních firem

Vše začíná přihláškou … O účasti na veletrhu Vás jistě předem bude informovat vyučující a registraci zajistí sám, ale v některých případech vám bude přihláška zaslána elektronicky na . Je důležité do přihlášky vyplnit přesné a správné informace a přihlášku odeslat nejpozději do stanoveného termínu. Pokud jste tak učinili, účast máte jistou. Větší účast je pro hostitelskou školu přínosná, jelikož znamená živější a zajímavě prostředí veletrhu.

Prostředí, kolik se zúčastní firem? Předem je vždy nejlepší zjistit, kolik firem se bude na veletrhu prezentovat, můžete tak předem počítat s vysokou konkurencí a připravit se – připravit si nějakou výhodnou akci, nebo akci spojenou s ročním obdobím např. s Vánoci. Dále není na škodu si od vyučujících obstarat nějaké fotky a materiály z předchozích veletrhů, abyste se seznámili s prostředím, ve kterém budete vystavovat. Setkali jsme se třeba s problémem, že jsme měli více notebooků, ale nebylo je jak napájet. Určitě si taky budete moci rozvrhnout pozadí stánku, pracovní plochu nebo výstavní tabuli a také zjistíte, co k výzdobě budete potřebovat.

Přípravy ve firmě … O účasti na veletrhu se dozvíte s dostatečným časovým předstihem, tudíž na přípravu budete mít spoustu času, ale na co se připravit resp. co si připravit? Předpokládáme, že v době, kdy jste zváni na výstavu, už máte zpracovaný katalog. Je nezbytné ho několikrát zkontrolovat, nejlépe více lidmi, než ho budete svazovat do pevné vazby. Zaměřte se na pravopisné chyby a na správnost uvedených údajů, jako jsou: IČO, , telefon, adresa nebo adresa webových stránek. Pokud si někdo všimne chyby podobného rázu, určitě z toho nebude mít dobrý dojem.

Vizitky Každá dnešní firma na úrovni je vlastní a je dobré svým zákazníkům na sebe nechat nějaký kontakt, může se stát, že na veletrhu navážete na dobrou spolupráci a budete v ní chtít pokračovat a v tomto případě se určitě budou hodit.

Letáky Od vizitek se liší tím, že v nich můžete sdělit více informací o firmě, přidáte obrázky, informace o nabízených službách nebo produktech. Naše letáky většinou plnily úlohu slevových kuponů, měly nějaké téma, např. vánoční, valentýnské nebo podzimní. Na výstavišti je použijete k přilákání zákazníků.

Živnostenský list Je základ, který Vás opravňuje vámi vybrané služby nebo produkty nabízet a prodávat. Určitě ho nezapomeňte ve firmě a na veletrhu ho vystavte na viditelném místě.

Za našeho působení jsme se museli spokojit s předtištěnými fakturami a příjmovými pokladními doklady, které jsme na místě při objednávce vyplňovali. Na Náchodském veletrhu jsme se však setkali s firmami, které s sebou měli vybavení, které jim umožňovalo výtisk přímo na místě. Přestože vám tato výbava usnadní spoustu práce, není to faktor, který by ovlivňoval hodnocení. Nejdůležitější věcí je znalost nabízeného sortimentu, protože není nic horšího, než prodávající, který nezná svůj sortiment. Všichni zaměstnanci by si měli vyzkoušet obchodní rozhovor v roli prodávajícího a zákazníka.

Dále, pokud budete mít různorodou nabídku zboží či služeb, napište si postup výpočtu ceny a také si vyzkoušejte vypočítat celkovou cenu, cenu bez DPH a samotné DPH. Důležitá je také spolupráce s Vašimi kolegy, v krizových situacích Vám mohou poradit a pomoci s vyplňováním a zakládáním daňových dokladů, čímž se zrychlí Vaše interakce se zákazníky. Připravte se na záludné otázky, které vám může zákazník nebo hodnotitel uložit. Vždy byste měli být schopni odpovědi a být vybaveni argumenty. Pokud se nerozhodnete pro možnost moderní techniky, bude třeba se naučit tyto doklady správně vyplňovat. jelikož datum konání veletrhu znáte, je však dobré si předem na faktury předtisknout datum vystavení a datum splatnosti.

Další úkol bude pro člověka pověřeného prezentováním firmy, zpravidla jím je ředitel, který je na většině expozicích povinen svoji společnost představit ostatním účastníkům. Je nutné si předem sepsat proslov a přeložit ho do cizího jazyka. Pak už je na řediteli, zda-li se rozhodne prezentovat svoji firmu v obou jazycích nebo si k sobě vezme výpomoc.

S sebou nezapomenout … Katalogy – vezměte takový počet, aby ho kdykoli mohl použít personál a aby byly dále k dispozici k nahlédnutí pro potencionální zákazníky. Nezapomeňte na katalog v cizím jazyce. Vizitky, letáky, faktury, příjmové pokladní doklady, ceníky – raději vezměte větší množství, pokud dojdou, obchody pro Vás končí. Živnostenský list, izolepu, špendlíky, sponky, nůžky, ubrusy, drobné občerstvení pro klientelu, razítko firmy, pravítko, tvrdé desky, notebooky atp.

Doufáme, že vám tato příručka bude nápomocna a přejeme mnoho úspěchů při obchodování. Studenti 4.C