Tomáš Baťa Co chceš, můžeš! Jan Pospíšil 27. 1. 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Život českých emigrantů na ukrajinské Volyni
Advertisements

Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Prezentace pro studenty a absolventy vysokých škol Prosím o odpověď do pátku na můj . ZEMĚDĚLSKÁ DIVIZE SKUPINY.
Výukově poznávací zájezd do Španělska
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Richard Průžek Muž, jenž obul svět.
Rozhodovací matice.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
© Interface Wien GmbH Interface Wien GmbH Vítejte v Interface Wien!
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
EKONOMICKÝ A FINANČNÍ KOMENTÁŘ KOLOBĚHU I. Hodnota a)interní - celková hodnota nákladů b) externí - cena získaná za prodané výrobky a zboží
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Holínská, Eva: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 7. přednášky účetní zobrazení koloběhu aktiv a pasiv na rozvahových účtech (tzv. jednořadově)
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Univerzita Karlova v Praze PEDAGOGICKÁ FAKULTA Středisko vzdělávací politiky Malátova 17, Praha 5 Tel.:
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Cvičení 1 – Úvod, formování trhu
VY_52_INOVACE_Z.9.36-hospodářské organizace ve světě-prezentace
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Tomáš a Jan Baťa Tomáš Baťa.
1. Ekonomie jako společenská věda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Média v marketingových komunikacích, 1. ročník KS
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
Zlínský kraj - procvičování
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
EVROPSKá UNIE.
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Alžběta PLEVÁKOVÁ Ludmila GIESLOVÁ 7. D
Vítejte ve firmě LESÁK-ZEMAN s.r.o. Brno Tradice 1 8 let Certifikát systému jakosti ISO
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
UNIV2 Kraje Obchodní akademie, Kostelec nad Orlicí Federal-Mogul Friction Products a.s. Henri Ramczyk.
Stupeň rozvoje států světa
Tisková konference k NTM , Ing. Jiří Musil.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Hospodářský a sociální vývoj v ČSR
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
STAVBy pro obchod a služby
Principy Systému řízení Baťa inspirace pro současnost
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Osobnosti českých a světových dějin Dějepis 9.ročník III
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Baťa. Vývoj  vznik společnosti, výroba obuvi 1903  strojírenství 1910  závodní kuchyně s jídelnou 1912  výstavba obytných domků pro.
„SAMOSPRÁVA 2020“ (Řešení pro budoucnost) – Zlín Libor Lukáš statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
Marketingový systém řízení
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Historie marketingu
Marketing farmářských produktů
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Tomáš Baťa Co chceš, můžeš! Jan Pospíšil 27. 1. 2015

Firma Baťa dnes 40 000 zaměstnanců. 5 000 vlastních obchodech v 50 zemích světa. 100 000 samostatných prodejen (maloobchodní síť) 1 milion zákazníků denně.  40 výrobních zařízeních v 25 zemích světa. 150 milionů párů bot / rok Vyrábí se především v Číně, Itálii, Španělsku a v menší míře také v Indonésii, Vietnamu, Indii a Polsku 4

Smrt Tomáše Bati 12. července 1932, Otrokovice

Závěť 12

Tomáš Baťa vyrůstá Narozen 3.4. 1876 sestra Anna, bratr Antonín Otec Antonín

Jak to všechno vzniklo

Sociální a hospodářský tvůrce Profilace Tomáše Bati Sociální a hospodářský tvůrce 14

Profilace Tomáše Bati Selský rozum (7) Pracovitost Ekonomické myšlení (3,6) Nadšenost pro stroje Nikdy se nevzdával Problém neexistoval - schopnost řešit problémy (9) Vyhledával nové příležitosti Disciplína (1) Mrhání časem (11) Upřímnost, pracovitost, poctivost, slušnost, píle Milovník přírody

Profilace Tomáše Bati Vůle udělat vše lepší, než to je Myslitel – inovátor Zásadovost (10) Cesty do Ameriky Umění vybrat si tým Vytáhl nejlepší věci a využil je Rozebral, vymyslel, složil Organizátor Stavitel (5) Starosta

Kroky úspěchu Sdílená filozofie firmy Samospráva dílen Nahraditelnost (8) Účast na zisku a ztrátě (13) Kartotéka zákazníků Omezení externích vstupů Republika v republice Firemní banka Evropský ford – Amerika ve Zlíně Firma nikdy nesmí utrpět ztrátu Nahraditelnost VOJENSKÁ ZAKÁZKA

Maslowova teorie

Vzdělávání Baťova škola práce (Mladí muži, Mladé ženy) Škola prodavačů Škola pro nově přijaté Klub absolventů Tomášov Rozvoj a podpora umění Večerní kurzy Baťa vychovává syna (2) Letecká škola, exportní škola

Prodej + propagace Baťovi ceny REKLAMA SLUŽBOU Výlohy, reklama Všude byl stejný systém Kartotéka zákazníků Oprava obuvi zdarma Vlak Shazoval letáčky z letadla Reklamní předměty Denní tisk

Co nabízela firma Baťa

Jak to skončilo? Jan A. Baťa + Dominik Čipera + Hugo Vavrečka Válka Znárodnění Bombardace Tomík v Kanadě Tomík se vrací

Dělejte třeba sebenepatrnější věc, ale dělejte ji nejlépe na světě!

Děkuji za pozornost www.jendapospisil.cz