Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006."— Transkript prezentace:

1 Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006

2 2 Chorvatsko = rychle rozvíjející se trh rekreačních nemovitostí Rozvinuté trhy ………... Španělsko, Francie, Itálie, Portugalsko, … Rozvojové trhy ……….. Chorvatsko, Bulharsko, Turecko, … Nové trhy ……………… Rumunsko, Černá Hora, Maroko, …? Trh rekreačních nemovitostí

3 3 Téměř 6000 km mořského pobřeží (včetně ostrovů) Krásné a čisté moře – pláže, yachting, potápění Historická města Zachování místní atmosféry – „The Mediterranean as it once was“ XXX Růst turistického ruchu – 8,5% / rok Očekávaný vstup Chorvatska do EU v roce 2010/11 Rozvoj infrastruktury a služeb – výstavba dálnice, letecká spojení, výstavba golf. hřišť atd. Potenciál zhodnocení investice do nemovitostí Usazení, zprůhlednění a rozvoj realitního trhu Z pohledu ČR - historicky oblíbená destinace pro Čechy Dostupnost automobilem a letecky Proč Chorvatsko?

4 4 Uvažování potenciálního kupujícího: Výběr rekreační nemovitosti Návratnost investice Užívání nemovitosti

5 5 Uvažování potenciálního kupujícího z České republiky: Výběr rekreační nemovitosti v Chorvatsku Návratnost investice Užívání nemovitosti

6 6 Uvažování potenciálního kupujícího z Velké Británie: Výběr rekreační nemovitosti v Chorvatsku Návratnost investice Užívání nemovitosti

7 7 Moře !!! Teplo, slunce Relax pro rodinu Spřízněné prostředí – místní atmosféra, kultura, jazyk Spojení s aktivitou – yachting, potápění…výhledově golf Snadnou dostupnost Co hledají uživatelé v Chorvatsku

8 8 Návratnost investice - Pronájem nemovitosti - Zhodnocení nemovitosti Možnosti financování Zabezpečení správy nemovitosti Co hledají investoři v Chorvatsku

9 9 ČR Chorvatsko (Záhřeb) Další země – Velká Británie, Slovinsko, Rakousko, Německo,… Regionální cílení prodeje

10 10 Specializované realitní firmy na rekreační nemovitosti v Chorvatsku - v Chorvatsku - v ČR - v dalších zemích Prodejní kanály

11 11 Veletrhy rekreačních/zahraničních nemovitostí - Homes Overseas (GB) - International Property Show (GB) - Expo Real (D) - ? v ČR Prodejní kanály

12 12 Specializované časopisy - Homes Overseas (GB) - Place in the Sun (GB) - Bellevue (D) Deníky - Daily Telegraph (GB), Hospodářské noviny (ČR),… Webové vyhledávače – www.primelocation.com (GB), www.scout24.de (D),..www.primelocation.comwww.scout24.de Specializované TV pořady – A place in the sun (GB) Prodejní kanály

13 13 Střední a menší podnikatel, 40 – 50 let, s rodinou Zájem o 1. linii u moře – rozhodně pěší vzdálenost k moři Preference na dopravu automobilem Zájem zejména o oblast Dalmácie (cca Zadar až Split), plus ostrovy - nejlépe s mostem na pevninu Vzrůstající zájem o možnost yachtingu (marína) Zájem o vlastní užívání nemovitosti, případně částečný pronájem Poptávané nemovitosti: - apartmán do cca 100.000 - 120.000 EUR - dům do cca 300.000 EUR - hotel/penzion Český klient

14 14 Rellox s.r.o. Jindřišská 24 110 00 Praha Tel: 222 243 325 www.rellox.cz Kontakt


Stáhnout ppt "Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006."

Podobné prezentace


Reklamy Google