Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P L Z E Ň Evropské hlavní město kultury 2015 Program a zapojení veřejnosti do programu Eva Kraftová produkce, participace
Advertisements

Východiska EU pro zaměření priorit Olomouckého kraje v kohezní politice EU Budoucnost Olomouckého kraje v rámci kohezní politiky EU 2014+,
Představení Generálních sekretářů a generálního zmocněnce Aktuální stav přípravy 2014 – 2020.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Odpady 2014 – jak dál v Olomouckém kraji ? Konference samospráv Olomouc
1 EVROPA V PLZNI A PLZEŇ V EVROPĚ Yvona Kreuzmannová, umělecká ředitelka projektu Plzeň 2015.
obyvatel Město střední velikosti – srovnatelné s Lincem, Řeznem či Turku obyvatel v regionu 2 univerzity: přibližně studentů.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
BALETNÍ STUDIO při Moravském divadle Olomouc, o.s.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Organizační stránka předsednictví České republiky v Radě Evropské unie leden - červen 2009 PhDr. Jana Hendrichová, náměstkyně místopředsedy vlády pro evropské.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
DOTAČNÍ POLITIKA MĚSTA PLZNĚ V OBLASTI KULTURY
KIPR Šumava první schůzka s ředitelem NSZM Ing. Petrem Švecem se uskutečnila na Modravě PS UR, akce komunitního plánování v šumavských.
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany Aktivita 05 projektu „Efektivní vnitřní kontrola v rezortu Ministerstva obrany“
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Příprava nové dopravní politiky ČR
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
Případová studie k možnému využití ITI a k diskuzi o roli měst po roce 2013 Praha, Řízení rozvoje Hradecko-pardubické aglomerace ve vztahu.
Projekt „Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci“ 3. KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB MĚSTA OLOMOUCE 2013 – 2015 Tato akce je.
OMC Pracovní expertní skupina
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Centrum nových strategií muzejní prezentace =
STRATEGIE REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR PRO OBDOBÍ
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Národní tematická síť F NTS F – národní tematická sít F Ing. Václav Götz 19.listopadu 2007.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Prevence rizikového chování a situace v Moravskoslezském kraji
Podpora kulturních a kreativních průmyslů z úrovně města Jakub Rybář, Tereza Chrástová Kancelář strategie města Brna Nová scéna Národního divadla Praha.
 Zaměření: vznik šesti partnerských informačních center pro šest venkovských území  Financování projektu:  Celkové výdaje: ,- Kč  Způsobilé.
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
úřad územního plánování
PARTNERSTVÍ… … s kým… …a proč vlastně???. Národní knihovna & BUDVAR Česká televize: Kniha mého srdce SKANSKA & SKIP Český rozhlas Leonardo BIBLIO & české.
Prevence rizikového chování a situace v Moravskoslezském kraji
Vyjednání Národního strategického referenčního rámce a operačních programů na období 2007 – 2013 Jiří Čunek 1. místopředseda vlády a ministr pro místní.
OMC Pracovní skupina pro součinnost ve vzdělávání, zejména uměleckém.
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
JAKÁ JE PERSPEKTIVA ÚSTECKÉHO KRAJE Mgr. Jan Kučera, RRA ÚK.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
AGENTURA V ROCE Agentura pro sociální začleňování v romských lokalitách  schválen usnesením vlády č. 85/2008  pilotní fáze 2008 – 2010  odbor.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Prezentace turistické oblasti
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Mgr. Jiří Janeček Senát PČR Osvěta zvenčí ? Schopný autor tvoří, neschopný poučuje George Bernard Show.
Koncepce podpory kultury a umění města Pardubice
21 dobrých důvodů pro dobré knihovny – Příspěvek Goethe-Institutu k odbornému dialogu a k výměně mezi knihovníky ve Střední a Východní Evropě a v Pobaltí.
Informační kulturní portál
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
Program rozvoje venkova na období možnosti podpor pro obce Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Aktualizace Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje (SRK) Jednání pracovní skupiny č. 3 Návrh nové struktury specifických strategických cílů
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015
Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
Transkript prezentace:

Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová

PŘÍLEŽITOSTI PRO PREZENTACI ČR V EVROPSKÉ UNII Předsednictví ČR v Radě EU 2009 David Černý: Entropa Nejlépe mediálně pokrytá akce Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 ??? kontroverze = mediální viditelnost

Liverpool 2008, La Princesse Nejlépe mediálně pokrytá akce (národní i místní média)

LIVERPOOL 2008 – příběh úspěchu Cíl: renesance image města (dříve fotbal a kriminalita) transformace na atraktivní turistický cíl Prostředky: využití tradičních symbolů (Beatles, fotbal) důraz na vizuální umění (G. Klimt v Tate Liverpool) důraz na živé umění (La Princesse)

LIVERPOOL 2008 – příběh úspěchu Výsledky: změna postoje národních i lokálních médií od r. 2003 (udělení titulu) 57 % celkový nárůst článků o kultuře a umění, pouze 10 % zmínka o EHMK 100 % nárůst zájmu médií o živé umění národní média zájem o velké akce, lokální o komunitní akce 51 % obyvatel vnímalo Liverpool jako „město světové úrovně“

Kandidatura: Plzeň je žena! Klíny, září 2010, Jiří Boudník Plzeňské ikony 2010, Herbert Slavík

Plzeň 2015 Atraktivní témata: Trnka, Sutnar, Loos symboly: pivo (To Beer or not to Beer), fotbal jednotný audiovizuální styl komunikační strategie

Návrh nového jednotného vizuálního stylu 2011 DESIGNERS: Robert Jansta, Adam Macháček a Petr Bosák

Komunikační strategie EHMK 2011-2016 Cíle komunikace: aby se o projektu/Plzni mluvilo a vědělo! aby byl projekt vnímán jako prestižní záležitost image ČR v EU aby na něj Plzeňané byli hrdí a zapojili se aby inspiroval a vzbudil zájem aby přitáhl významné umělce aby přitáhl turisty (nejen kulturní)  

Komunikační strategie EHMK 2011-2016 Nástroje komunikace: marketingová kampaň vůči „laické“ veřejnosti a kreativní marketing kultivace a formalizace vztahů s médii přímá komunikace a komunikace prostřednictvím mediátorů

Komunikační strategie EHMK 2011-2016 Cílové skupiny : laická veřejnost bez specifického zájmu o kulturní dění (spíše standardní nástroje, kampaň) odborná veřejnost (moderní a netradiční nástroje)

Komunikační strategie EHMK 2011-2016 Fáze komunikace: přípravná 2010 – 2013 (tvorba strategických dokumentů, široká veřejnost) - 2012 - ekologie duše - 2013 - industriální dědictví a současné umění zahřívací 2014 - mezigenerační a multižánrový dialog realizační 2015 - 4 programové proudy

Komunikační strategie EHMK 2011-2016 Předpoklady úspěchu komunikace jednotná komunikace atraktivní obsah komunikace dobré vztahy zejména s médii, městem a krajem, MKČR a Bruselem atraktivní jednotný vizuální styl Rizika politické využití projektu

Komunikační strategie EHMK 2011-2016 Základní principy komunikace : jednotnost a pozitivita srozumitelnost viditelnost opakování otevřenost Pilsen, open up! Otevřeme Plzeň Evropě a Evropu Plzni!

DĚKUJEME Vám za pozornost!