Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PROČ PROJEKT VZNIKL? Projekt reaguje na: zvyšující se požadavky znalostní společnosti rostoucí nároky na pedagogické pracovníky(PP) na posílení kompetencí.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Principy sociálního podnikání
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáž jako nástroj dalšího vzdělávání STÁŽ jako nástroj dalšího vzdělávání Místo.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
PREZENČNÍ STUDIUM Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Úvod do managementu 1. seminář
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Diplomový seminář září 2014.
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Koncept praxí a stáží1 Úvodní setkání pro studenty PSY 415 Praxe a stáže (organizace, firmy)
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Praxe na VOŠ Jabok Úvodní přednáška pro 1. ročník.
Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Datum,místo. Národní program Phare část II Zaměření programu:  podpora podnikatelské infrastruktury (MMR) 
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Propedeutický seminář k bakalářskému projektu
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích na ÚISK v roce 2013  Důležité termíny  Postup při výběru vhodné.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Nabídka služeb kariérové poradny ZČU Pavla Hrabačková, 12. –
Fakulta zdravotnických studií
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Inovace kurikula studijního programu Všeobecné lékařství. Reg.č. CZ.1.07/2.2.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Obchodní akademie a Vyšší odborná škola Valašské Meziříčí Akademický rok 2016/2017.
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Povolání, které je uplatnitelné v každé době … Program: Hospodářská politika a správa Obor: Účetnictví a daně.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Fakulta zdravotnických studií
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Fakulta zdravotnických studií
Potravinářské zbožíznalství
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Transkript prezentace:

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013 PhDr. Jana Marešová

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Charakteristika předmětu Odborná praxe: celoškolsky povinný předmět v každém ročníku studia propojení studia a teorie s praktickou činností studenta ve firemním prostředí vede k získávání pracovních zkušeností studenta a tím k jeho profesní profilaci založen na aktivitě a iniciativě studenta při hledání profesního uplatnění /s podporou pracovníků Kabinetu profesní přípravy(KPP)/

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Cíle předmětů Odborná praxe: poznávání různých firemních prostředí práce s firemní dokumentací získávání potřebných znalostí a dovedností, rozvoj praktických přístupů studenta aplikace dosavadních schopností, dovedností a získaných teoretických znalostí studenta v pracovním prostředí získávání podkladů pro bakalářskou práci (seminární práce) rozvíjení potenciálu studenta uplatnitelného na trhu práce příprava na vstup a zapojení do pracovního prostředí adekvátní uplatnění absolventa na trhu práce

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Cíle Odborné praxe 2  Zapojení do různých pracovních prostředí, jejich poznávání.  Aktivní podíl studenta na běžných činnostech firmy.  Aplikace schopností, dovedností a teoretických znalostí studenta v konkrétním pracovním prostředí.  Formování profesního zaměření.  Rozvíjení a doplňování potenciálu studenta.  Rozvoj a posílení prezentačních a komunikačních dovedností, včetně obhajoby vlastních postojů, poznatků a názorů.  Získávání podkladů pro bakalářskou práci (seminární práce).

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Rozsah odborné praxe ročník:minimálněmaximálně 1. ročník: 5 dní / 40 hodin 10 dní / 80 hodin 2. ročník: 120 hodin / 15 dní přičemž může z 1. ročníku převést max. 40 hod / 5 dní 200 hodin / 25 dní 3. ročník: 160 hodin / 20 dní přičemž může z 2. ročníku převést max. 80 hodin / 10 dní Není určeno, je iniciativou studenta

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Pracoviště pro odbornou praxi  si student volí individuálně podle svého uvážení (oboru studia, profesního zaměření, místa bydliště apod.) současně s ohledem na podmínky a možnosti vybrané firmy  praxi lze absolvovat i na více pracovištích (ve více firmách)  pracovištěm/firmou pro odbornou praxi mohou být: výrobní a nevýrobní podniky, instituce veřejné správy a samosprávy, neziskové organizace a instituce, OSVČ atd.  k dispozici jsou nabídky spolupracujících firem

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu:  absolvování odborné praxe: průběžně, nejpozději do  odevzdání dokumentů: průběžně, co nejdříve po absolvování praxe, nejpozději do  Hodnotící zpráva studenta, Hodnotící zpráva pracoviště: průběžně, co nejdříve po absolvování praxe nejpozději do  osobní prezentace: průběžně, nejpozději do (15. 5.) 2013  tištěná verze prezentace: ihned po prezentaci  účast studenta na dalších alespoň 2 setkáních: průběžně, nejpozději do (15. 5.) 2013  účast na propedeutickém týdnu: Zápočet bude udělen po splnění všech podmínek, v termínu: průběžně, nejpozději do Poznámka: nedodržení stanovených termínů je důvodem k neudělení zápočtu!

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu absolvování odborné praxe  formou souvislého nebo průběžného pobytu ve firmě  spolupráce s MVŠO formou pomocné síly  v rozsahu minimálně 120 hodin / 15 pracovních dní Poznámka: z toho nejvýše 40 hodin / 5 dní může být absolvováno během 1. ročníku vše nad 120 hodin / 15 dní, maximálně však 80 hodin / 10 dní, bude převedeno do 3. roč. Student je povinen termín (harmonogram),místo realizace a kontakt své odborné praxe nahlásit vyučujícímu, popř. pracovníkům KPP, nejpozději 5 pracovních dní před nástupem na praxi!

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu odevzdání dokumentů o odborné praxi Dohoda o zabezpečení odborné praxe řádně vyplněná a potvrzená - 1x Záznamový arch řádně vyplněný a potvrzený - 1x Upozornění: Formulář Dohody o zabezpečení odborné praxe (jedná se o originál potvrzený ze strany MVŠO) je studentům k dispozici na studijním oddělení. Pro realizaci konkrétní odborné praxe student potřebuje dvě vyhotovení formuláře (jeden pro firmu/pracoviště realizující odbornou praxi, druhý pro následné odevzdání). Formulář Záznamového archu je k dispozici na intranetu pro studenty (materiály k předmětu).

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu písemné zhodnocení praxe studentem, firmou  Hodnotící zpráva studenta odevzdání tištěné verze vyplněné Hodnotící zprávy studenta  Hodnotící zpráva pracoviště odevzdání tištěné verze vyplněné a potvrzené Hodnotící zprávy pracoviště Poznámka: Formulář Hodnotící zprávy studenta a Hodnotící zprávy pracoviště je k dispozici na intranetu pro studenty (součást materiálů k předmětu Odborná praxe 2).

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu osobní prezentace  1x osobní prezentace vlastních dosavadních zkušeností a poznatků z odborné praxe studenta před skupinou kolegů (dle harmonogramu)  v rozvrhu výuky: „Odborná praxe 2“ (1 x 2 hod týdně)  1 výuka – jedna skupina = 21 studentů, z toho prezentuje 7 studentů  časový rozsah jedné prezentace - max. 8 minut (po prezentaci - rozbor, diskuse)  závazné přihlášení do harmonogramu nejpozději do (harmonogram je k dispozici v knihovně MVŠO)

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu tištěná verze prezentace student odevzdá tištěnou verzi své prezentace ihned po vlastní prezentaci

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky pro udělení zápočtu účast studenta alespoň na dalších dvou setkáních  aktivní účast na setkáních, na kterých budou své zkušenosti z praxe prezentovat kolegové  účast alespoň na dvou setkáních  aktivní podíl na rozboru prezentace a diskusi

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Požadavky k udělení zápočtu účast na propedeutickém týdnu 11. – vybraná témata ekonomiky, managementu a dalších oblastí firemního prostředí (harmonogram bude upřesněn před konáním)

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Harmonogram Odborné praxe 2: říjen 2012 – duben 2013  odborná praxe studenta ve firmě  odevzdání požadovaných dokumentů a materiálů  osobní prezentace vlastních zkušeností a poznatků z odborné praxe před skupinou kolegů  odevzdání tištěné verze prezentace  účast alespoň na 2 setkáních, na kterých budou své zkušenosti prezentovat kolegové Propedeutický týden průběžně, nejpozději do splnění podmínek k zápočtu průběžně, nejpozději do udělení zápočtu

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Kontakt: PhDr. Jana Marešová Kabinet profesní přípravy MVŠO (2. patro budovy TESCO SW) Jeremenkova Olomouc tel: konzultační hodiny: středa 7.30 – 9.00 hod čtvrtek – hod